[İSTEK] Silah Paneli

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Mcinter

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
: 25 Temmuz 2019, 16:46:41
Markerin üstüne gelince ekrana silah paneli gelicek ( M4 , MP5) bunların herhangi birinin üstüne tıklanınca adama ücretsiz şekilde bu silah verilicek
« Son Düzenleme: 15 Eylül 2019, 21:57:44 Gönderen: Narkoz »
 


MTASATURK

[İSTEK] Silah Paneli
« : 25 Temmuz 2019, 16:46:41 »

Çevrimdışı VaTaN

  • Bilgin Üye
  • *
    • İleti: 270
Yanıtla #1 : 26 Temmuz 2019, 09:26:48
Gün içinde hazır halini atacam
 


Çevrimdışı Mcinter

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
Yanıtla #2 : 27 Temmuz 2019, 12:37:57
yapabildin mi ?

Mesaj Birleştirildi: 27 Temmuz 2019, 12:38:08
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Gün içinde hazır halini atacam
 


Çevrimdışı 'App

  • Freedom is not legal.
  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 147
  • Bu forum'u terketti
Yanıtla #3 : 29 Temmuz 2019, 22:34:38
Silah.map ı indirdikten sonra not defteriyle açın ve alttaki sarı renkli değerlerin olduğu yerlere silahların alınacağı yerin x, y ve z değerlerini sırasıyla yazın.Kaydedip kapatın.


Silah.map
Link= Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
<map edf:definitions="editor_main">
   <pickup id="pickup (MP5) (1)" type="29" interior="0" amount="200" respawn="0" dimension="0" alpha="255" posX="1326.1" posY="-2769.8" posZ="14.1" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></pickup>
    <pickup id="pickup (M4) (1)" type="31" interior="0" amount="200" respawn="0" dimension="0" alpha="255" posX="1326.1" posY="-2769.8" posZ="14.1" rotX="0" rotY="0"rotZ="0"></pickup>
</map>



meta.xml

Link= Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.

Kod
<meta>
<info type="map" author="yurigagari" version="1.0.0" description="silahmidur"/>
<map src="Silah.map" dimension="0"/>
</meta>

Son olarak bu 2 dosyayı 1 klasörün içine atın. Serverinize atıp startladığınızda kordinatını girdiğiniz yerde mp5 ve m4 alınabilir.
« Son Düzenleme: 29 Temmuz 2019, 23:00:25 Gönderen: Yurigagari »
 
Mesajı Beğenenler: Mcinter


Çevrimdışı Mcinter

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
Yanıtla #4 : 01 Ağustos 2019, 22:19:01
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Silah.map ı indirdikten sonra not defteriyle açın ve alttaki sarı renkli değerlerin olduğu yerlere silahların alınacağı yerin x, y ve z değerlerini sırasıyla yazın.Kaydedip kapatın.


Silah.map
Link= Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
<map edf:definitions="editor_main">
   <pickup id="pickup (MP5) (1)" type="29" interior="0" amount="200" respawn="0" dimension="0" alpha="255" posX="1326.1" posY="-2769.8" posZ="14.1" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></pickup>
    <pickup id="pickup (M4) (1)" type="31" interior="0" amount="200" respawn="0" dimension="0" alpha="255" posX="1326.1" posY="-2769.8" posZ="14.1" rotX="0" rotY="0"rotZ="0"></pickup>
</map>



meta.xml

Link= Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.

Kod
<meta>
<info type="map" author="yurigagari" version="1.0.0" description="silahmidur"/>
<map src="Silah.map" dimension="0"/>
</meta>

Son olarak bu 2 dosyayı 1 klasörün içine atın. Serverinize atıp startladığınızda kordinatını girdiğiniz yerde mp5 ve m4 alınabilir.

yapamadım.
 


Çevrimdışı 'App

  • Freedom is not legal.
  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 147
  • Bu forum'u terketti
Yanıtla #5 : 02 Ağustos 2019, 14:14:26
Yazdıklarımı iyice okuyup anlarsan yaparsın.
 


MTASATURK

Ynt: [İstek] Silah Paneli
« Yanıtla #5 : 02 Ağustos 2019, 14:14:26 »

Çevrimdışı Ky

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 614
Yanıtla #6 : 02 Ağustos 2019, 17:13:59
Marker yerini client.lua içerisinden ayarla
Client.lua
Kod
marker = createMarker(-1017, -1007, 132.21 -1.1,"cylinder",1.1,0,255,0,255)
  local screenW, screenH = guiGetScreenSize()
  guiWindowSetSizable(panel, false) 
  panel = guiCreateWindow((screenW - 322) / 2, (screenH - 202) / 2, 422, 202, "Kızıl Sancak Cephanelik Sistemi", false)
  guiSetVisible(panel,false)   
 
  m4buton = guiCreateButton(116, 36, 67, 48, "M4", false, panel)
 
  mp5buton = guiCreateButton(115, 116, 68, 50, "MP5", false, panel)
 
  ak47buton = guiCreateButton(228, 38, 66, 46, "AK47", false, panel)
 
  canvezirh = guiCreateButton(330, 38, 66, 46, "Can - Zırh", false, panel)
 
  fulle = guiCreateButton(330, 117, 66, 46, "Hepsini Al", false, panel)
 
  deaglebuton = guiCreateButton(228, 117, 66, 49, "Deagle", false, panel)
 
 
addEventHandler("onClientMarkerHit",marker,function(giren)
    if getElementType(giren) == "player" and giren == localPlayer then
guiSetVisible(panel, true)
showCursor(true)
end
end)


addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == kapatbuton then
guiSetVisible(panel,false)
showCursor(false)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == m4buton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:M4al",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == mp5buton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:MP5al",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == ak47buton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:ak47al",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == deaglebuton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:deagle",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == canvezirh then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:CanZirh",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == fulle then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:Fulle",localPlayer)
end
end)

Server-side
Kod
mermi = 200
id    = 31

addEvent("CephaneSistemi:M4al",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:M4al",root,function()
giveWeapon(source,id,mermi)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] M4 Aldın!",source,0,255,0,true)
end )

mermi1 = 200
id1    = 29

addEvent("CephaneSistemi:MP5al",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:MP5al",root,function()
giveWeapon(source,id1,mermi1)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] MP5 Aldın!",source,0,255,0,true)
end )

mermi2 = 200
id2   = 30

addEvent("CephaneSistemi:ak47al",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:ak47al",root,function()
giveWeapon(source,id2,mermi2)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] AK-47 Aldın!",source,0,255,0,true)
end )

mermi3 = 200
id3    = 24

addEvent("CephaneSistemi:deagle",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:deagle",root,function()
giveWeapon(source,id3,mermi3)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] Deagle Aldın!",source,0,255,0,true)
end )

addEvent("CephaneSistemi:CanZirh",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:CanZirh",root,function()
setElementHealth(source,200)
setPedArmor(source,100)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] Can Ve Zirh Aldın!",source,0,255,0,true)
end )

addEvent("CephaneSistemi:Fulle",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:Fulle",root,function()
setElementHealth(source,200)
setPedArmor(source,100)
giveWeapon(source,24,150)
giveWeapon(source,29,200)
giveWeapon(source,31,450)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] Hepsinden Aldın!",source,0,255,0,true)
end )
 
Mesajı Beğenenler: Mcinter


Çevrimdışı Mcinter

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
Yanıtla #7 : 04 Ağustos 2019, 20:51:52
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Marker yerini client.lua içerisinden ayarla
Client.lua
Kod
marker = createMarker(-1017, -1007, 132.21 -1.1,"cylinder",1.1,0,255,0,255)
  local screenW, screenH = guiGetScreenSize()
  guiWindowSetSizable(panel, false) 
  panel = guiCreateWindow((screenW - 322) / 2, (screenH - 202) / 2, 422, 202, "Kızıl Sancak Cephanelik Sistemi", false)
  guiSetVisible(panel,false)   
 
  m4buton = guiCreateButton(116, 36, 67, 48, "M4", false, panel)
 
  mp5buton = guiCreateButton(115, 116, 68, 50, "MP5", false, panel)
 
  ak47buton = guiCreateButton(228, 38, 66, 46, "AK47", false, panel)
 
  canvezirh = guiCreateButton(330, 38, 66, 46, "Can - Zırh", false, panel)
 
  fulle = guiCreateButton(330, 117, 66, 46, "Hepsini Al", false, panel)
 
  deaglebuton = guiCreateButton(228, 117, 66, 49, "Deagle", false, panel)
 
 
addEventHandler("onClientMarkerHit",marker,function(giren)
    if getElementType(giren) == "player" and giren == localPlayer then
guiSetVisible(panel, true)
showCursor(true)
end
end)


addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == kapatbuton then
guiSetVisible(panel,false)
showCursor(false)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == m4buton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:M4al",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == mp5buton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:MP5al",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == ak47buton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:ak47al",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == deaglebuton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:deagle",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == canvezirh then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:CanZirh",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == fulle then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:Fulle",localPlayer)
end
end)

Server-side
Kod
mermi = 200
id    = 31

addEvent("CephaneSistemi:M4al",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:M4al",root,function()
giveWeapon(source,id,mermi)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] M4 Aldın!",source,0,255,0,true)
end )

mermi1 = 200
id1    = 29

addEvent("CephaneSistemi:MP5al",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:MP5al",root,function()
giveWeapon(source,id1,mermi1)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] MP5 Aldın!",source,0,255,0,true)
end )

mermi2 = 200
id2   = 30

addEvent("CephaneSistemi:ak47al",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:ak47al",root,function()
giveWeapon(source,id2,mermi2)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] AK-47 Aldın!",source,0,255,0,true)
end )

mermi3 = 200
id3    = 24

addEvent("CephaneSistemi:deagle",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:deagle",root,function()
giveWeapon(source,id3,mermi3)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] Deagle Aldın!",source,0,255,0,true)
end )

addEvent("CephaneSistemi:CanZirh",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:CanZirh",root,function()
setElementHealth(source,200)
setPedArmor(source,100)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] Can Ve Zirh Aldın!",source,0,255,0,true)
end )

addEvent("CephaneSistemi:Fulle",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:Fulle",root,function()
setElementHealth(source,200)
setPedArmor(source,100)
giveWeapon(source,24,150)
giveWeapon(source,29,200)
giveWeapon(source,31,450)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] Hepsinden Aldın!",source,0,255,0,true)
end )
Gui kapanmıyor açılınca :)
 


Çevrimdışı Bursalyy

  • JavaScript - Lua
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 38
  • client > server
Yanıtla #8 : 04 Ağustos 2019, 21:01:07
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Marker yerini client.lua içerisinden ayarla
Client.lua
Kod
marker = createMarker(-1017, -1007, 132.21 -1.1,"cylinder",1.1,0,255,0,255)
  local screenW, screenH = guiGetScreenSize()
  guiWindowSetSizable(panel, false) 
  panel = guiCreateWindow((screenW - 322) / 2, (screenH - 202) / 2, 422, 202, "Kızıl Sancak Cephanelik Sistemi", false)
  guiSetVisible(panel,false)   
 
  m4buton = guiCreateButton(116, 36, 67, 48, "M4", false, panel)
 
  mp5buton = guiCreateButton(115, 116, 68, 50, "MP5", false, panel)
 
  ak47buton = guiCreateButton(228, 38, 66, 46, "AK47", false, panel)
 
  canvezirh = guiCreateButton(330, 38, 66, 46, "Can - Zırh", false, panel)
 
  fulle = guiCreateButton(330, 117, 66, 46, "Hepsini Al", false, panel)
 
  deaglebuton = guiCreateButton(228, 117, 66, 49, "Deagle", false, panel)
 
 
addEventHandler("onClientMarkerHit",marker,function(giren)
    if getElementType(giren) == "player" and giren == localPlayer then
guiSetVisible(panel, true)
showCursor(true)
end
end)


addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == kapatbuton then
guiSetVisible(panel,false)
showCursor(false)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == m4buton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:M4al",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == mp5buton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:MP5al",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == ak47buton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:ak47al",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == deaglebuton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:deagle",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == canvezirh then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:CanZirh",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == fulle then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:Fulle",localPlayer)
end
end)

Server-side
Kod
mermi = 200
id    = 31

addEvent("CephaneSistemi:M4al",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:M4al",root,function()
giveWeapon(source,id,mermi)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] M4 Aldın!",source,0,255,0,true)
end )

mermi1 = 200
id1    = 29

addEvent("CephaneSistemi:MP5al",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:MP5al",root,function()
giveWeapon(source,id1,mermi1)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] MP5 Aldın!",source,0,255,0,true)
end )

mermi2 = 200
id2   = 30

addEvent("CephaneSistemi:ak47al",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:ak47al",root,function()
giveWeapon(source,id2,mermi2)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] AK-47 Aldın!",source,0,255,0,true)
end )

mermi3 = 200
id3    = 24

addEvent("CephaneSistemi:deagle",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:deagle",root,function()
giveWeapon(source,id3,mermi3)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] Deagle Aldın!",source,0,255,0,true)
end )

addEvent("CephaneSistemi:CanZirh",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:CanZirh",root,function()
setElementHealth(source,200)
setPedArmor(source,100)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] Can Ve Zirh Aldın!",source,0,255,0,true)
end )

addEvent("CephaneSistemi:Fulle",true)
addEventHandler("CephaneSistemi:Fulle",root,function()
setElementHealth(source,200)
setPedArmor(source,100)
giveWeapon(source,24,150)
giveWeapon(source,29,200)
giveWeapon(source,31,450)
outputChatBox("#000000[#CC0000Kızıl #FFFFFFSancak#000000] Hepsinden Aldın!",source,0,255,0,true)
end )
Neden tek tek eventleri ayırdın?
 


Çevrimdışı Mcinter

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
Yanıtla #9 : 04 Ağustos 2019, 21:13:34
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Neden tek tek eventleri ayırdın?

Gui açılınca kapanmıyor.
 


Çevrimdışı Bursalyy

  • JavaScript - Lua
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 38
  • client > server
Yanıtla #10 : 04 Ağustos 2019, 22:59:55
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Gui açılınca kapanmıyor.
Butonu yok oluşturabilirsin basit bunu anlamayacak bir durum yok.
 


Çevrimdışı Ky

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 614
Yanıtla #11 : 05 Ağustos 2019, 12:16:22
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Gui açılınca kapanmıyor.
X Buton ekledim client.lua bununla değiştir X Buton yerini sen ayarlarsın ben kafadan koydum birşeyler
Client.lua
Kod
marker = createMarker(-1017, -1007, 132.21 -1.1,"cylinder",1.1,0,255,0,255)
  local screenW, screenH = guiGetScreenSize()
  guiWindowSetSizable(panel, false) 
  panel = guiCreateWindow((screenW - 322) / 2, (screenH - 202) / 2, 422, 202, "Kızıl Sancak Cephanelik Sistemi", false)
  guiSetVisible(panel,false)   
 
  m4buton = guiCreateButton(116, 36, 67, 48, "M4", false, panel)
 
  mp5buton = guiCreateButton(115, 116, 68, 50, "MP5", false, panel)
 
  ak47buton = guiCreateButton(228, 38, 66, 46, "AK47", false, panel)
 
  canvezirh = guiCreateButton(330, 38, 66, 46, "Can - Zırh", false, panel)
 
  fulle = guiCreateButton(330, 117, 66, 46, "Hepsini Al", false, panel)
 
  deaglebuton = guiCreateButton(228, 117, 66, 49, "Deagle", false, panel)
 
  xbuton = guiCreateButton(100, 200, 25, 25, "X", false, panel)
 
 
addEventHandler("onClientMarkerHit",marker,function(giren)
    if getElementType(giren) == "player" and giren == localPlayer then
guiSetVisible(panel, true)
showCursor(true)
end
end)


addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == kapatbuton then
guiSetVisible(panel,false)
showCursor(false)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == m4buton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:M4al",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == xbuton then
guiSetVisible(panel,false)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == mp5buton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:MP5al",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == ak47buton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:ak47al",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == deaglebuton then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:deagle",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == canvezirh then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:CanZirh",localPlayer)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick",root,function()
if source == fulle then
triggerServerEvent("CephaneSistemi:Fulle",localPlayer)
end
end)