[YARDIM]Time Out Problemi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ulusoy

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 50
Yanıtla #15 : 30 Mayıs 2020, 18:45:29
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
aynen kanka mesala hiç beklemediğim bi script yüzünden sunucu 180 kişiyken düştü :D
Çok kanser bir durum ya :D
 


MTASATURK

Ynt: [YARDIM]Time Out Problemi
« Yanıtla #15 : 30 Mayıs 2020, 18:45:29 »

Çevrimdışı foreigner26

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 34
Yanıtla #16 : 30 Mayıs 2020, 19:35:39
Merhabalar öncelikle kusra bakmayın konunuzu önceden görmedim daha erken cevap verirdim.

libcef.dll hatası ve çözümleri;
Hatanın sebebi oyun içi kullandığınız tarayıcı elementlerinin gereğinden daha fazla kaynağa ihtiyaç duymasındandır. Bunu nasıl çözersiniz? Öncelikle "guiCreateBrowser", "createBrowser", "Browser" fonksiyonlarının kullanıldığı sistemi bulun ve ekranda bir sistem (bir Browser elementi varken) diğerinin açılmamasını sağlayın böylelikle libcef.dll işlemini yerine getirebilir.

Peki bu neden oluyor?
MTA üzerinde ki bir çok kullanıcı haladaha eski sistemler kullanmaktalar siz arayüz için directX elementleri için CPU ve browser elementleri için GPU değerlerine dikkat etmeden yaptığınız belki de iyi görünüşlü güncellemeler onların bilgisayarlarını zorlamakta. Tabii uygun optimizasyonlarla giderilebilir. Örnek vermem gerekirse directX için d3D kullanırken (dxDrawMaterialPrimitive3D, dxDrawPrimitive3D varyasyonları) rendertarget ve CPU oranı uygun şekilde kurulmalı yani sürekli rendertarget ile yazılan bir sistem ram'e fazla yük olacağından ram hatasından da oyundan düşebilirler, çok fazla CPU kullanımı direkt .dll dosyalarının çalışmasını engelleyeceğinden dolayı bu sefer de yine oyuncunuzu kaybedersiniz. Oyuncularınızın bilgisayarının iyi olup olmadığını dxGetStatus() üzerinde ki SHADER_PS_VERSION ile kontrol edebilir bu değerde 3'ün altını barındıran oyuncuların ekranlarına fazla efektli şeyler koymak yerine sadece onlara özel GUI paneller tasarlayıp yansıtabilirsiniz. Browser elementleri için ise ana prensip ekranda tek browser çalışmasıdır. Browserların sürekli yok edilip tekrardan oluşumu "ÖNERİLMEMEKTE" bunun yerine bir scripter tutup browser'da kullandığınız sistemler için bir javascript kütüphanesi yazdırıp sistemlerinizi ona entegre yaptırmalısınız ya da yukarıda da söylediğim gibi ekranda tek browser'ın bulunmasını sağlamanız bir nebze oyuncu düşüşlerini azaltacaktır.

Peki bunları nereden biliyorum?
Kendi alanım back-end developer olduğundan ötürü MTA üzerinde ki tüm tasarımlarımı JS, CSS ve HTML5-PUG kullanarak yapmaktayım  MTA Browser elementleri için 256MB GPU (free olarak) ram'i ve SHADER_PS_VERSION değişkenin 3  ve üzeri olmasını önermekte. Aksi halde sorunalr yaratabileceği yazıyor. Her sisteme ihtiyaçları dahilinde sadece gösteriş olmaması adına uygulamalar kullanırsanız hepinizin sorunları basitce çözülebilir. Unutmayın bir şey ne kadar güncel olursa olsun siz eskide başarılıysanız sizin eskiniz yeni teknolojiden daha iyi çalışıcaktır. (siz onu öğrenene kadar). Hepinize iyi forumlar arkadaşlar.
"It doesnt even matter"
 


Çevrimdışı ulusoy

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 50
Yanıtla #17 : 30 Mayıs 2020, 21:04:51
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Merhabalar öncelikle kusra bakmayın konunuzu önceden görmedim daha erken cevap verirdim.

libcef.dll hatası ve çözümleri;
Hatanın sebebi oyun içi kullandığınız tarayıcı elementlerinin gereğinden daha fazla kaynağa ihtiyaç duymasındandır. Bunu nasıl çözersiniz? Öncelikle "guiCreateBrowser", "createBrowser", "Browser" fonksiyonlarının kullanıldığı sistemi bulun ve ekranda bir sistem (bir Browser elementi varken) diğerinin açılmamasını sağlayın böylelikle libcef.dll işlemini yerine getirebilir.

Peki bu neden oluyor?
MTA üzerinde ki bir çok kullanıcı haladaha eski sistemler kullanmaktalar siz arayüz için directX elementleri için CPU ve browser elementleri için GPU değerlerine dikkat etmeden yaptığınız belki de iyi görünüşlü güncellemeler onların bilgisayarlarını zorlamakta. Tabii uygun optimizasyonlarla giderilebilir. Örnek vermem gerekirse directX için d3D kullanırken (dxDrawMaterialPrimitive3D, dxDrawPrimitive3D varyasyonları) rendertarget ve CPU oranı uygun şekilde kurulmalı yani sürekli rendertarget ile yazılan bir sistem ram'e fazla yük olacağından ram hatasından da oyundan düşebilirler, çok fazla CPU kullanımı direkt .dll dosyalarının çalışmasını engelleyeceğinden dolayı bu sefer de yine oyuncunuzu kaybedersiniz. Oyuncularınızın bilgisayarının iyi olup olmadığını dxGetStatus() üzerinde ki SHADER_PS_VERSION ile kontrol edebilir bu değerde 3'ün altını barındıran oyuncuların ekranlarına fazla efektli şeyler koymak yerine sadece onlara özel GUI paneller tasarlayıp yansıtabilirsiniz. Browser elementleri için ise ana prensip ekranda tek browser çalışmasıdır. Browserların sürekli yok edilip tekrardan oluşumu "ÖNERİLMEMEKTE" bunun yerine bir scripter tutup browser'da kullandığınız sistemler için bir javascript kütüphanesi yazdırıp sistemlerinizi ona entegre yaptırmalısınız ya da yukarıda da söylediğim gibi ekranda tek browser'ın bulunmasını sağlamanız bir nebze oyuncu düşüşlerini azaltacaktır.

Peki bunları nereden biliyorum?
Kendi alanım back-end developer olduğundan ötürü MTA üzerinde ki tüm tasarımlarımı JS, CSS ve HTML5-PUG kullanarak yapmaktayım  MTA Browser elementleri için 256MB GPU (free olarak) ram'i ve SHADER_PS_VERSION değişkenin 3  ve üzeri olmasını önermekte. Aksi halde sorunalr yaratabileceği yazıyor. Her sisteme ihtiyaçları dahilinde sadece gösteriş olmaması adına uygulamalar kullanırsanız hepinizin sorunları basitce çözülebilir. Unutmayın bir şey ne kadar güncel olursa olsun siz eskide başarılıysanız sizin eskiniz yeni teknolojiden daha iyi çalışıcaktır. (siz onu öğrenene kadar). Hepinize iyi forumlar arkadaşlar.
Gerçekten çok teşekkür ederim ellerine sağlık dediklerine uyarak aktif olan scriptlerimi detaylı bir şekilde inceleyeceğim. Bazı sorunlarım olursa size discord üzerinden ulaşabilir miyim ?
 


Çevrimdışı foreigner26

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 34
Yanıtla #18 : 31 Mayıs 2020, 11:51:32
Tabii ki dostum. Enes#9886
"It doesnt even matter"
 


Çevrimdışı Leaver

  • laravel <3
  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 511
    • Esppa Software
Yanıtla #19 : 31 Mayıs 2020, 11:54:33
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Merhabalar öncelikle kusra bakmayın konunuzu önceden görmedim daha erken cevap verirdim......
Enes abi peki bu olay "lib" içindemi geçerli? Sunucumdaki tüm panelleri gui, bi login panelde dxCreateImage var. O da açılış logosu için. Sunucuya giren arkadaşı o logo karşılıyor ve ufak bi selamlama yapıyor logo yanıp sönerek. Bu oyuncuların bilgisayarını zorlayabilirmi sence?