0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Merhaba benim bir deathplay sunucum var yani roleplay alt yapılı deathmatch sunucusu o sunucuda /afk yazdığınız zaman her 1 dakikada para alacağınız bir bölgeye ışınlıyor /motel yazıncada tekrar çatışma bölgesine ışınlıyor ama bu komutları sadece bir alanda kullanılmasını istiyorum scripti şöyle atayım. function gift (source)local vehicle = getPedOccupiedVehicle(source)if isPedInVehicle(source) thensetElementPosition (getPedOccupiedVehicle(source), -2420, 306, 35)setElementRotation (getPedOccupiedVehicle(source), 0, 0, 179.89157104492)elsesetElementPosition (source, 2222.765625, -1169.7216796875, 25.7265625)setElementRotation (source, 0, 0, 2222.765625)endoutputChatBox ("#FFFFFF[#FF0000!#FFFFFF] #FF0000"..getPlayerName(source).." #FFFFFFisimli oyuncu motele ışınlandı. #FFFFFF[#FF0000/motel#FFFFFF]" ,getRootElement(), 255, 0, 0, true)endaddCommandHandler ("motel", gift)function sf (source)local vehicle = getPedOccupiedVehicle(source)if isPedInVehicle(source) thensetElementPosition (getPedOccupiedVehicle(source), -2028, 138, 29)setElementRotation (getPedOccupiedVehicle(source), 0, 0, 179.89157104492)elsesetElementPosition (source, 1754.396484375, -1896.4384765625, 13.556940078735)setElementRotation (source, 0, 0, 179.89157104492)endoutputChatBox ("#FFFFFF[#FF0000!#FFFFFF] #FF0000"..getPlayerName(source).." #FFFFFFisimli oyuncu AFK alanına ışınlandı. #FFFFFF[#FF0000/afk#FFFFFF]" ,getRootElement(), 255, 0, 0, true)endaddCommandHandler ("afk", sf)
Marker içinde olup olmadığını mı kontrol ettirmek istiyorsun?
hayır bak mesela bak /afk yazdığında nerede olursan ol direk bir bölgeye ışınlıyor seni işte ben o komutu mesela sadece motelin içinede kullanılsın istiyorum motel dışına çıkıldığında /afk yazınca atmasın sadece motelin içinde /afk yazınca ışınlasın
tamam o zaman motel bölgesine sphere ekliyceksin ve if kontrolü ile kontrol ettiiriceksin if isElementWithinColShape(sphere) then
local motelalan = createColSphere ( x,y,z, 10.0 ) -- bu alana bu /motel komutunun hangi bölgede kullanılmasını istiyorsanız x y z'yi ona göre değiştirin.local afkalan = createColSphere ( x,y,z, 10.0 ) -- bu alana bu /afk komutunun hangi bölgede kullanılmasını istiyorsanız x y z'yi ona göre değiştirin.function gift (source) if not motelalan then outputChatBox("[!] #F0F0F0 Bu komutu burada kullanamazsın.",source,255,0,0,true) return end local vehicle = getPedOccupiedVehicle(source) if isPedInVehicle(source) then setElementPosition (getPedOccupiedVehicle(source), -2420, 306, 35) setElementRotation (getPedOccupiedVehicle(source), 0, 0, 179.89157104492) else setElementPosition (source, 2222.765625, -1169.7216796875, 25.7265625) setElementRotation (source, 0, 0, 2222.765625) end outputChatBox ("#FFFFFF[#FF0000!#FFFFFF] #FF0000"..getPlayerName(source).." #FFFFFFisimli oyuncu motele ışınlandı. #FFFFFF[#FF0000/motel#FFFFFF]" ,getRootElement(), 255, 0, 0, true)endaddCommandHandler ("motel", gift)function sf (source) if not afkalan then outputChatBox("[!] #F0F0F0 Bu komutu burada kullanamazsın.",source,255,0,0,true) return end local vehicle = getPedOccupiedVehicle(source) if isPedInVehicle(source) then setElementPosition (getPedOccupiedVehicle(source), -2028, 138, 29) setElementRotation (getPedOccupiedVehicle(source), 0, 0, 179.89157104492) else setElementPosition (source, 1754.396484375, -1896.4384765625, 13.556940078735) setElementRotation (source, 0, 0, 179.89157104492) end outputChatBox ("#FFFFFF[#FF0000!#FFFFFF] #FF0000"..getPlayerName(source).." #FFFFFFisimli oyuncu AFK alanına ışınlandı. #FFFFFF[#FF0000/afk#FFFFFF]" ,getRootElement(), 255, 0, 0, true)endaddCommandHandler("afk", sf)