0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
ozelAraclar = { { "Admin", --ACL grubu { -- Araç Idlerini istediğiniz kadar çoğaltabilirsiniz [527] = true, --araç Idleri [561] = true, --araç Idleri [496] = true, --araç Idleri } }, { "Aclgrubumorukkkkkkk", --ACL grubu { [517] = true, --araç Idleri [587] = true, --araç Idleri } }, }addEventHandler("onVehicleStartEnter", root, function( player, seat, jacked )local accountname = getAccountName(getPlayerAccount(player)) for _, data in pairs (ozelAraclar) do local Grup, ID = data[1], data[2] if ID[getElementModel(source)] and not isObjectInACLGroup("user." ..accountname, aclGetGroup(Grup)) then outputChatBox("Bu araca sadece "..Grup.." binebilir", player, 255, 255, 255, true) cancelEvent() end end end)
ozelSkinler = { { "TSK", -- Acl Grubu { -- Skin IDlerini istediğiniz kadar çoğaltabilirsiniz [1] = true, --skin IDleri [2] = true, --skin IDleri } },{ "Polis", --Acl Grubu { [9] = true, --skin IDleri [10] = true, --skin IDleri [11] = true, --skin IDleri } }, }addEventHandler("onElementModelChange", root, function( eskiModel )local accountname = getAccountName(getPlayerAccount(source)) for _, data in pairs (ozelSkinler) do local Grup, Skin = data[1], data[2] if Skin[getElementModel(source)] and not isObjectInACLGroup("user." ..accountname, aclGetGroup(Grup)) then outputChatBox("Bu skini sadece "..Grup.." giyebilir", source, 255, 255, 255, true) setTimer(setElementModel, 50, 1, source, 0) end end end)
function isimdenOyuncuBul(name) local name = name and name:gsub("#%x%x%x%x%x%x", ""):lower() or nil if name then for _, player in ipairs(getElementsByType("player")) do local name_ = getPlayerName(player):gsub("#%x%x%x%x%x%x", ""):lower() if name_:find(name, 1, true) then return player end end endendaddCommandHandler("parayolla", function(oyuncu, _, gonderilcekKisi, para) if gonderilcekKisi and para then -- eğer gonderilcekKisi ve para varsa local para = tonumber(para) -- para değerini rakama çebir if (type(para) == "number") and (para >= 1) then -- eğer para değerinin tipi rakam ise ve 1'eşit / 1'den büyükse local verilcekKisi = isimdenOyuncuBul(gonderilcekKisi) -- yazılan isimiden oyuncuyu bul local verilcekPara = tonumber(para) -- verilcekpara local oyuncuPara = getPlayerMoney(oyuncu) -- oyuncunun parasını çek if not verilcekKisi then outputChatBox("Oyuncu bulunamadı.", oyuncu, 255,0,0, true) return end -- eğer verilcekKisi bulunamazsa hata ver if verilcekKisi == oyuncu then -- eğer verilcekKisi oyuncunun kendisi ise outputChatBox("Kendine para gönderemezsin!", oyuncu, 255, 0, 0, true) -- chate yazı at return -- geri dön end if (oyuncuPara < verilcekPara) then -- eğer oyuncunun parası yazdığı para değerinden küçükse outputChatBox("Paran yetersiz!", oyuncu, 200, 0, 0, true) -- chate yazı at return -- geri dön end if not isPedInVehicle(oyuncu) then -- eğer oyuncu araç içinde değilse setPedAnimation(oyuncu, "DEALER", "shop_pay") -- animasyon yap setTimer(setPedAnimation, 4000, 1, oyuncu) -- 4 saniye sonra animasyon durdur end givePlayerMoney(verilcekKisi, verilcekPara) -- verilcekKisi girilen para değerini ver takePlayerMoney(oyuncu, verilcekPara) -- veren kişiden girilen para değerini al outputChatBox(getPlayerName(verilcekKisi)..",#FFFFFF oyuncusuna #ff0000-$"..verilcekPara.."#FFFFFF gönderildi.", oyuncu, 255, 0, 0, true) -- veren kişiye yazı gönder outputChatBox(getPlayerName(oyuncu).."#2cc41b +$"..verilcekPara.." #FFFFFFgönderdi.", verilcekKisi, 0, 255, 0, true) -- verilen kişiye yazı gönder else -- eğer paranın tipi rakamdan başka bir şey ise outputChatBox("Göndereceğiniz bir miktar ekleyin.", oyuncu, 255, 0, 0, true) --chat yazıları outputChatBox("#ff0000---- #ffffffPara Gönderme #ff0000----", oyuncu, 200, 0, 0,true) outputChatBox("#f7f7f7Kullanımı: #ff0000/parayolla nick miktar", oyuncu, 200, 0, 0,true) outputChatBox("#f7f7f7Örnek: #ff0000/parayolla salih 50", oyuncu, 200, 0, 0,true) end else -- eğer oyuncu gönderilcekKisinin ismini girmemişse outputChatBox("Bir oyuncu adı ekleyin.", oyuncu, 255, 0, 0, true) -- chat yazıları outputChatBox("#ff0000---- #ffffffPara Gönderme #ff0000----", oyuncu, 200, 0, 0,true) outputChatBox("#f7f7f7Kullanımı: #ff0000/parayolla nick miktar", oyuncu, 200, 0, 0,true) outputChatBox("#f7f7f7Örnek: #ff0000/parayolla salih 50", oyuncu, 200, 0, 0,true) endend)
aracVeSesler = {{ -- araç Idlerini ve tuşları istediğin kadar uzatabilirsin { [527] = true, -- arac Idleri [461] = true, -- arac Idleri }, "ses.mp3", -- ses dosyası / ses dosyasını meta.xml içine eklemeyi unutma { ["3"] = true, --tuşlar ["4"] = true, --tuşlar } }, { { [527] = true, -- arac Idleri [461] = true, -- arac Idleri [462] = true, -- arac Idleri [463] = true, -- arac Idleri }, "ses.mp3", -- ses dosyası / ses dosyasını meta.xml içine eklemeyi unutma { ["3"] = true, --tuşlar ["4"] = true, --tuşlar ["5"] = true, --tuşlar ["6"] = true, --tuşlar } },}sound = {}addEventHandler( "onClientKey", root, function(button,press) for _, data in pairs (aracVeSesler) do local ID, ses, tus = data[1], data[2], data[3] -- Tablodaki elemanları değişkenlere ata if isPedInVehicle(localPlayer) and getPedOccupiedVehicleSeat(localPlayer) == 0 then -- eğer oyuncu araçta ve aracın sürücüsü ise local vehicle = getPedOccupiedVehicle(localPlayer) -- oyuncunun aracını çek local x, y, z = getElementPosition(vehicle) -- oyuncunun aracının pozisyounun çek local oyuncular = getElementsByType("player") if ID[getElementModel(vehicle)] and tus[button] then -- eğer oyuncunun aracının modeli ID ile eşleşiyor ise ve bastığı tuş tus değişkeni ile eşleşiyorsa triggerServerEvent("sesCal",localPlayer,vehicle,x,y,z,ses) end end endend)addEvent("herkeseSesOynat", true)addEventHandler("herkeseSesOynat", root, function(arac,x,y,z,ses) local aracSahibi = getVehicleOccupant(arac, 0) if ( isElement ( sound[aracSahibi] ) ) then destroyElement ( sound[aracSahibi] ) end sound[aracSahibi] = playSound3D( ses, x, y, z ) -- 3d ses oluştur oyuncunun aracının pozisyonunda attachElements(sound[aracSahibi], arac) -- sesi oyuncunun aracına yapıştırend)
addEvent("sesCal", true)addEventHandler("sesCal", root, function(vehicle,x,y,z,ses)triggerClientEvent("herkeseSesOynat",source, vehicle,x,y,z,ses)end)
local deger = false -- animasyonu yapıyomu/yapmıyomu diye bir değişken koytusAnim = { -- tus, animLib, animİsim{"n", "DANCING", "dnce_m_b"},{"b", "PAULNMAC", "wank_loop"},} addEventHandler("onClientKey", root, function(button, press) -- oyuncu butona bastığında for i,v in pairs(tusAnim) do -- tabloyu döndür local tus, blok,isim = unpack(v) -- verileri değişkene koy if not isChatBoxInputActive() and button == tus and press then -- eğer chatde yazı yazmıyosa ve bastığı tuş ayarlanan tuş ise if deger == false then -- eğer değer false ise deger = true -- değeri true yap triggerServerEvent("animYap", localPlayer, blok,isim,deger) -- servera yolla else -- eğer değer true ise deger = false -- false yap triggerServerEvent("animYap", localPlayer, nil,nil,deger) -- servera yolla end end endend)
addEvent("animYap", true)addEventHandler("animYap", root, function(blok,isim,deger) if deger == true then setPedAnimation(source, blok, isim, -1, true, false, false) else setPedAnimation(source) end end)
Belirli Tuşlara Animasyon KoymaEklenmiştir.
Meta xml nasıl yapcaz?