[ Yardım ] Resim Panel

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı firatcelik

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
: 26 Mayıs 2020, 03:03:44
merhaba , ben bir komut ile ekrana resim çıkmasını sağlamak istiyorum bunu nasıl yaparım mesela /market yazdığımda bir resim çıkıcak karşıma
 


MTASATURK

[ Yardım ] Resim Panel
« : 26 Mayıs 2020, 03:03:44 »

Çevrimdışı MarkeloF

  • Admin
  • *
    • İleti: 901
  • Maybe later.
Yanıtla #1 : 26 Mayıs 2020, 03:16:45
guiCreateStaticİmage ya da  dxDrawİmage kullanabilirsin
 


Çevrimdışı firatcelik

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
Yanıtla #2 : 26 Mayıs 2020, 16:41:16
dostum bütün kodları atarmısın çok fazla lua bilgim yok maalesef :((
 


Çevrimdışı kedibakgit

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 47
  • .
Yanıtla #3 : 26 Mayıs 2020, 17:19:18
Denermisin.
Spoiler for Hiden:
Kod
local sx, sy = guiGetScreenSize()
local g, u = 300, 400 -- Resmin genişliği ve uzunluğu.
local x, y = (sx-g)/2 ,(sy-u)/2 -- Resmin ekranın ortasında olmasını sağlayan x ve y konumu.
local paneldurum = false -- Kodu yazdığımızda bunu kontrol eder açıksa kapatır.

function panel()
    if not paneldurum then
       local marketresim = guiCreateStaticImage(x, y, g, u, "resimkonumu", false)
       paneldurum = true
    else
        destroyElement(marketresim)
        paneldurum = false
    end
end
addCommandHandler(panel, "market")
 


Çevrimdışı firatcelik

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
Yanıtla #4 : 26 Mayıs 2020, 18:27:35
şimdi meta ya sadece resmi ve lua yımı ekleyeceğim ? ve resmin ismini ne yapacağım
 


Çevrimdışı kedibakgit

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 47
  • .
Yanıtla #5 : 26 Mayıs 2020, 19:02:11
Attığım kod içinde resim dosya konumunu nereye yazacağını gösterdim ve evet meta.xml'de resmi tanıtman gerekiyor.
 


MTASATURK

Ynt: [ Yardım ] Resim Panel
« Yanıtla #5 : 26 Mayıs 2020, 19:02:11 »

Çevrimdışı firatcelik

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
Yanıtla #6 : 26 Mayıs 2020, 21:52:15
ben meta yı yazdım fakat çalışmadı meta yıda atabilme şansınız varmı acaba lütfen ?
 


Çevrimdışı kedibakgit

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 47
  • .
Yanıtla #7 : 26 Mayıs 2020, 22:02:23
  • Resim'i nereye yüklüyoruz?
  • Resim'i nasıl meta.xml'e tanıtırım?
  • Resim'i nasıl lua'da kullanırım?
  • Script'i hangi tarafta kullanacağım?

-MADDE 1-
Resim'i script dosyanın içine'de atabilirsin veya  script dosyasında yeni dosya açıp(mesela eklentiler adında bir dosya) onun içine'de atabilirsin.

-MADDE 2-
Meta.xml'n içine bir dosya tanıtmak için(font, resim vb.);
Kod
<file src="resimkonumu.uzantı" />
şeklinde kullanırız bu iki tırnak arasına resmin konumunu yazmalısın mesela ben script dosyasının içinde bu resmi eklentiler adında bir dosya içine ekledim o zaman tırnak içine yazmam gereken;
Kod
"eklentiler/resim.png"
şeklinde olmalı.

-MADDE 3-
Meta.xml'e tanımladıktan sonra lua içinde tırnak içinde yazan yeri otomatik olarak kullanabilirsin nasıl dersen eğer;
Kod
guiCreateStaticImage(x, y, g, u, "eklentiler/resim.png", false)
gördüğün gibi meta.xml ile aynı konumu kullandım.

-MADDE 4-
Bu gibi gui taraflı kodlar'ı client içinde kullanman gerekir bu yüzden meta.xml dosyasında lua'nı tanıtırken type kısmını client yapman gerekir.
Kod
<script src="c.lua" type="client"/>

Spoiler for Hiden:
Aklında soru kalmaması için tek tek söyledim geri kalanı artık senin yapman gerekiyor.
 


Çevrimdışı firatcelik

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
Yanıtla #8 : 26 Mayıs 2020, 23:07:29
client yazmama gerek varmı şuan bazı scriptler client siz oluor mesala
 


Çevrimdışı kedibakgit

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 47
  • .
Yanıtla #9 : 26 Mayıs 2020, 23:30:20
Allah aşkına o kadar yazdım bi okusaydın bari
 
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.

-MADDE 4-
Bu gibi gui taraflı kodlar'ı client içinde kullanman gerekir bu yüzden meta.xml dosyasında lua'nı tanıtırken type kısmını client yapman gerekir.
Kod
<script src="c.lua" type="client"/>