Giriş Yap
Kayıt Ol
Menu
Ana Sayfa
Forum
Yardım
MTASATURK
»
Multi Theft Auto
»
Script
»
[GÖSTERİ] Özgürlük Heykeli Obje
[GÖSTERİ] Özgürlük Heykeli Obje
yafes
·
4 ·
1321
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa:
1
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
yafes
Bilişim Teknolojileri
Moderatör
İleti:
444
C++
[GÖSTERİ] Özgürlük Heykeli Obje
:
01 Nisan 2020, 13:23:36
Objeyi Ben Çizmedim Mtaya Ben Convert Ettirdim Ve Bugları Mevcut Bunları Sketchup İle Kapatıp Paylaşmayı Düşünüyorum .
Fotoğraflar :
Gerçek :
Spoiler
for
Hiden
:
Gündüz :
Spoiler
for
Hiden
:
Linki görebilmek için
Kayıt olun
yada
Giriş yapın.
Gece :
Spoiler
for
Hiden
:
Linki görebilmek için
Kayıt olun
yada
Giriş yapın.
MTASATURK
[GÖSTERİ] Özgürlük Heykeli Obje
«
:
01 Nisan 2020, 13:23:36 »
GrandX
Yeni Üye
İleti:
55
Ynt: [GÖSTERİ] Özgürlük Heykeli Obje
Yanıtla #1 :
01 Nisan 2020, 13:34:02
3ds Max ile çevirdiysen buglu yerleri flip ile döndür düzelme oranı %80, skin yaparken böyle buglar oluyor böyle çözülüyor.
MertA178
Oh,shit! What is these cringes? These are LUA codes bro! LUA is a terrible scripting language.
Deneyimli Üye
İleti:
381
Ynt: [GÖSTERİ] Özgürlük Heykeli Obje
Yanıtla #2 :
03 Nisan 2020, 22:19:12
Obje yüksekde duruyo z sini azaltmalısın.
yafes
Bilişim Teknolojileri
Moderatör
İleti:
444
C++
Ynt: [GÖSTERİ] Özgürlük Heykeli Obje
Yanıtla #3 :
04 Nisan 2020, 16:36:42
Linki görebilmek için
Kayıt olun
yada
Giriş yapın.
Obje yüksekde duruyo z sini azaltmalısın.
map olarak değil obje olarak script bu z sini istediğiniz gibi ayarlarsınız görsel için koydum onu oraya
Yazdır
Sayfa:
1
MTASATURK
»
Multi Theft Auto
»
Script
»
[GÖSTERİ] Özgürlük Heykeli Obje
There was an error while thanking
Yükleniyor...
Search
Kullanıcı Adı
Şifre
Sürekli bağlı kal
Şifreni mi unuttun ?