0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Nasıl aynı mantık? Kod bilmek için bana göre dil önemli şart değil belki ama türkçe kaynak çok az.
ordaki dil "kodlama dili"
dalga mı geçiyorsun? Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın. orada ingilizce bilirsen diğer diller arkasından gelir demiş? Kodlama diliyle ne alakası var?
dil önemli, şart değil
Radarı Boyutlandırmak için local radar = { x = math.round( 40 ), y = math.round( screenH-(50+(300*screenH/defaultScreen.height))), width = 250, height = 250,} Aynı Şekilde Map Bilip icon Aynı Şekilde Yaptım dxCreateTexture Kurdum fx. Sonrasından Paremetreleri Oluşturdum getCameraParameters Sonra Render Radar RenderRadar vs Gibi Şeyler. Bu Arada Kimseye Ders Vermiyorum Çünkü Bilmediğim Functionlarda Var Ben Wikiden Bakarak Ve Forumlardan Yardım Alarak Yaptım Sonuçta Emek Veriyoruz. Yazdığınız Tepki Hoş Değil Ama Saygı Duyarım Yinede Güzel Yorumlarınız İçin Teşekküler
Arkadaşlar Sc Kullanmış Oldğum FunctionlarKodRadarı Boyutlandırmak için local radar = { x = math.round( 40 ), y = math.round( screenH-(50+(300*screenH/defaultScreen.height))), width = 250, height = 250,} Aynı Şekilde Map Bilip icon Aynı Şekilde Yaptım dxCreateTexture Kurdum fx. Sonrasından Paremetreleri Oluşturdum getCameraParameters Sonra Render Radar RenderRadar vs Gibi Şeyler. Bu Arada Kimseye Ders Vermiyorum Çünkü Bilmediğim Functionlarda Var Ben Wikiden Bakarak Ve Forumlardan Yardım Alarak Yaptım Sonuçta Emek Veriyoruz. Yazdığınız Tepki Hoş Değil Ama Saygı Duyarım Yinede Güzel Yorumlarınız İçin Teşekküler
Dur En İyisi Atayımfunction math.round(number) return tonumber(("%.0f"):format(number))endlocal screenW, screenH = guiGetScreenSize()local defaultScreen = {width = 1920, height = 1080}local radar = { x = math.round( 40 ), y = math.round( screenH-(50+(300*screenH/defaultScreen.height))), width = 250, height = 250,}local map = { left = 2303, right = 1997, top = 1500, bottom = 1500, scale = 0.5,}local blipSize = { size = 24, markerSize = 8,}local delayingBlipIcons = { [4] = true,}local k = radar.height/radar.widthradar.halfWidth, radar.halfHeight = math.round(radar.width/2), math.round(radar.height/2)radar.center = { x = radar.x+radar.halfWidth, y = radar.y+radar.halfHeight,}map.width, map.height = map.left+map.right, map.top+map.bottommap.centerShiftX, map.centerShiftY = (map.left - map.right)/2, (map.top - map.bottom)/2blipSize.halfSize = blipSize.size/2blipSize.halfMarkerSize = blipSize.markerSize/2local texture = { water = dxCreateTexture("assets/images/blip/water.png", "dxt1", true, "clamp"), radar = dxCreateTexture("assets/images/blip/radar.dds", "dxt1", true, "clamp"),}local radarRenderTarget = dxCreateRenderTarget(radar.width, radar.height, true)local maskShader = dxCreateShader("assets/shader/mask3d.fx")local maskTexture = dxCreateTexture("assets/images/radar/mask.png")dxSetShaderValue(maskShader, "gTexture", radarRenderTarget)dxSetShaderValue(maskShader, "sMaskTexture", maskTexture)
KodDur En İyisi Atayımfunction math.round(number) return tonumber(("%.0f"):format(number))endlocal screenW, screenH = guiGetScreenSize()local defaultScreen = {width = 1920, height = 1080}local radar = { x = math.round( 40 ), y = math.round( screenH-(50+(300*screenH/defaultScreen.height))), width = 250, height = 250,}local map = { left = 2303, right = 1997, top = 1500, bottom = 1500, scale = 0.5,}local blipSize = { size = 24, markerSize = 8,}local delayingBlipIcons = { [4] = true,}local k = radar.height/radar.widthradar.halfWidth, radar.halfHeight = math.round(radar.width/2), math.round(radar.height/2)radar.center = { x = radar.x+radar.halfWidth, y = radar.y+radar.halfHeight,}map.width, map.height = map.left+map.right, map.top+map.bottommap.centerShiftX, map.centerShiftY = (map.left - map.right)/2, (map.top - map.bottom)/2blipSize.halfSize = blipSize.size/2blipSize.halfMarkerSize = blipSize.markerSize/2local texture = { water = dxCreateTexture("assets/images/blip/water.png", "dxt1", true, "clamp"), radar = dxCreateTexture("assets/images/blip/radar.dds", "dxt1", true, "clamp"),}local radarRenderTarget = dxCreateRenderTarget(radar.width, radar.height, true)local maskShader = dxCreateShader("assets/shader/mask3d.fx")local maskTexture = dxCreateTexture("assets/images/radar/mask.png")dxSetShaderValue(maskShader, "gTexture", radarRenderTarget)dxSetShaderValue(maskShader, "sMaskTexture", maskTexture)Bunun Gibi Demek İstedim