MTASA TÜRK
Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu


[GÖSTERİ] Modifiyeciden Araç Kaplama Sistemi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Bayjr

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 9

Arkadaşlar haritada sprey ile gosterilen yere gidip aracinizi kaplatabilirsiniz. Şu anlık satilik çok istek olursa paylaşabilirim. Türkiyede bir ilk.
Lütfen düşüncelerinizi bildiriniz.
« Son Düzenleme: 16 Eylül 2019, 01:33:53 Gönderen: Narkoz »
 


MTASA TÜRK

[GÖSTERİ] Modifiyeciden Araç Kaplama Sistemi
« : 25 Temmuz 2019, 01:44:45 »

Çevrimdışı ertrldtcu

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 599
Yanıtla #1 : 25 Temmuz 2019, 02:20:44
İlk denilemez, istersen bi kaç örnek atabilirim.
Script yazmak için kod bilmek yetmez
 


Çevrimdışı Bayjr

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 9
Yanıtla #2 : 25 Temmuz 2019, 10:28:32
Ayni tarzda olduğunu sanmiyorum. Yinede biraz takdir beklerdim.
 


Çevrimdışı #Serius

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 594
Yanıtla #3 : 25 Temmuz 2019, 10:42:29
Sadece belirli idli araçlarda kaplama oluyor dimi.
 


Çevrimdışı Bayjr

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 9
Yanıtla #4 : 25 Temmuz 2019, 11:46:30
Çoğuna oluyor kardeşim zaten oyundan biliyorsundur. Modlu arabaları bilemem ama.
 


Çevrimdışı Casti

  • C-se
  • Bilgin Üye
  • *
    • İleti: 205
Yanıtla #5 : 25 Temmuz 2019, 11:54:46
Bu tarz scriptler internette bulunmakta, ve [INDIR] başlığını kaldır çünkü satıyorsun.
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
 
Mesajı Beğenenler: #Serius, #TalhaTugsat


MTASA TÜRK

Ynt: [INDIR] Modifiyeciden araç kaplama sistemi [bir ilk!]
« Yanıtla #5 : 25 Temmuz 2019, 11:54:46 »

Çevrimdışı Bayjr

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 9
Yanıtla #6 : 25 Temmuz 2019, 13:06:38
Kardeşim istek gelirse vericem dedim. ve de internetde bulursan atsana okadar kolay mı sandın?
 


Çevrimdışı Prose

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 476
  • Gökhan Türkoglu
Yanıtla #7 : 25 Temmuz 2019, 14:43:05
Link atmadıgın sürece [İndir] yazamazsın [Gösteri] Yazabilirsin.
 


Çevrimdışı ertrldtcu

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 599
Konunu baltalamak istemiyorum, 'ilk' yazısını başlıktan ve içerikten kaldırmanı rica ediyorum.
Script yazmak için kod bilmek yetmez
 
Mesajı Beğenenler: #Serius, Casti


Çevrimdışı Bayjr

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 9
Kardeşim modifiye şeklinde bu şekilde yapan  yok tabikide ilk kıskanmazmısınız?
 


Çevrimdışı #CrawL

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 126
  • Skype: mtacrawl
Yanıtla #10 : 25 Temmuz 2019, 23:26:17
kıskanmamak mümkün değil zaten :-* beğenin de yorum tutar belki 8)
 
Mesajı Beğenenler: ertrldtcu, #Serius, Yurigagari


Çevrimdışı Minato

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 102
Yanıtla #11 : 30 Temmuz 2019, 03:37:03
Vk'dan bulduğun scripti satışa cıkarman harbiden cringe şuan  :D :D :D
DRIFT MASTERS
 


Çevrimdışı Ghostemane

  • hiçbir yeteneğim yOH.
  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 139
Yanıtla #12 : 05 Eylül 2019, 10:19:04
Bu sistemin aynısını ben internet diye bir yerde gördüm ama nerede ya.