0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
addEventHandler("onPlayerCommand", root, function(command) logkaydet(source,command) end)function logkaydet (source,text)-------------- LOG SISTEMI -------------- local hours = getRealTime().hour -- SAAT local minutes = getRealTime().minute -- DAKİKA local seconds = getRealTime().second -- SANİYE local day = getRealTime().monthday -- GÜN local month = getRealTime().month+1 -- AY local year = getRealTime().year+1900 -- YIL local dosyaismi = "/log.txt" -- Buradaki dosya ismini değişterebilirsiniz local dosya = olusturulmus_txt(dosyaismi) -- eğer dosya yoksa oluşturuyor varisede varolandan kaydetmeye devam ediyor local size = fileGetSize(dosya) fileSetPos(dosya, size) fileWrite(dosya, "Kullanılan Komut : /"..text.." | Kullanan Oyuncu : "..getPlayerName(source).." | Tarih :"..string.format("%02d/%02d/%02d", day, month, year).." / "..string.format("%02d:%02d:%02d", hours, minutes, seconds).."\n") fileFlush(dosya) fileClose(dosya)end function olusturulmus_txt(dosyaismi) -- dosya kontrolü yapıyor silerseniz çalışmaz. local dosya = nil if fileExists ( dosyaismi ) then dosya = fileOpen(dosyaismi) else dosya = fileCreate(dosyaismi) end return dosyaend
Sizlere ufak ama işinize yarayacak bir sistem yazdım 'server-side' taraflıdır.Ne işime yaracak derseniz sunucuda herkesin kullandığı komutları göremiyorsunuz tabi kide böyle bir sisteminiz yok ise.Server-SideKodaddEventHandler("onPlayerCommand", root, function(command) logkaydet(source,command) end)function logkaydet (source,text)-------------- LOG SISTEMI -------------- local hours = getRealTime().hour -- SAAT local minutes = getRealTime().minute -- DAKİKA local seconds = getRealTime().second -- SANİYE local day = getRealTime().monthday -- GÜN local month = getRealTime().month+1 -- AY local year = getRealTime().year+1900 -- YIL local dosyaismi = "/log.txt" -- Buradaki dosya ismini değişterebilirsiniz local dosya = olusturulmus_txt(dosyaismi) -- eğer dosya yoksa oluşturuyor varisede varolandan kaydetmeye devam ediyor local size = fileGetSize(dosya) fileSetPos(dosya, size) fileWrite(dosya, "Kullanılan Komut : /"..text.." | Kullanan Oyuncu : "..getPlayerName(source).." | Tarih :"..string.format("%02d/%02d/%02d", day, month, year).." / "..string.format("%02d:%02d:%02d", hours, minutes, seconds).."\n") fileFlush(dosya) fileClose(dosya)end function olusturulmus_txt(dosyaismi) -- dosya kontrolü yapıyor silerseniz çalışmaz. local dosya = nil if fileExists ( dosyaismi ) then dosya = fileOpen(dosyaismi) else dosya = fileCreate(dosyaismi) end return dosyaendEğer kuramadıysan Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.indirebilirsin resources e atıp startlamanız yeterli olacaktır.