[YARDIM] Marker tüm sunucuya açılıyor.

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı aligecen

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 6
: 08 Mayıs 2021, 21:50:31
Hepinizi hayırlı akşamlar, silah dükkanı scripti ile uğraşıyorum fakat marker girişini araç için kapatmak istiyorum ama bir türlü beceremedim. Yardımcı olabilecek var mı acaba ?
-- İkinci sorunum ise markera herhangi bir oyuncu girdiğinde GUI tüm sunucuya açılıyor o sorunu nasıl kaldırabilirim ? Şimdiden teşekkürler

Spoiler for Hiden:
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
« Son Düzenleme: 10 Mayıs 2021, 22:19:17 Gönderen: aligecen »
 


MTASATURK

[YARDIM] Marker tüm sunucuya açılıyor.
« : 08 Mayıs 2021, 21:50:31 »

Çevrimdışı MarkeloF

  • Admin
  • *
    • İleti: 901
  • Maybe later.
Yanıtla #1 : 09 Mayıs 2021, 03:50:57
Kod
addEventHandler ("onClientMarkerHit",root,
function ()
    if (source == Marker1) or (source == Marker2) or (source == Marker3) or (source == Marker4 ) or (source == Marker5) or (source ==Marker6) then
if getElementType ( localPlayer) == "player" then
      guiSetVisible (Main_Window,true)
      setElementFrozen (localPlayer,true)
      showCursor(true)
      setPlayerGuiEnabled (localPlayer)
      BuyWeapon (localPlayer)
   end
end
end)

addEventHandler ("onClientGUIClick",root,
function ()
    if (source == Close_Button) then
   guiSetVisible (Main_Window,false)
   setElementFrozen (localPlayer,false)
   showCursor(false)
      if guiGetVisible (Ammo_Window) == true then
         guiSetVisible (Ammo_Window,false)
         guiSetText (AmmoAmount_Edit,"0")
         Number = 0
      end
   end
end)
« Son Düzenleme: 09 Mayıs 2021, 03:52:29 Gönderen: MarkeloF »
 


Çevrimdışı Ivar The Boneless

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 45
Yanıtla #2 : 09 Mayıs 2021, 15:56:14
Kod
addEventHandler ("onClientMarkerHit",root,
function ()
if isElement(localPlayer) and getElementType(localPlayer) == "player" then -- eğer markere giren kisi varsa ve giren kisi oyuncu ise
    if (source == Marker1) or (source == Marker2) or (source == Marker3) or (source == Marker4 ) or (source == Marker5) or (source ==Marker6) then
      guiSetVisible (Main_Window,true)
      setElementFrozen (localPlayer,true)
      showCursor(true)
      setPlayerGuiEnabled (localPlayer)
      BuyWeapon (localPlayer)
   end
end
end)
 


Çevrimdışı aligecen

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 6
Yanıtla #3 : 10 Mayıs 2021, 19:52:05
Yanıtlarınız için teşekkür ederim fakat bunlar işe yaramadı hala araçla girince gui açılıyor
 


Çevrimdışı Cassè

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 110
Yanıtla #4 : 10 Mayıs 2021, 22:19:17
Kod
addEventHandler ("onClientMarkerHit",root,
function (hitPlayer)
if hitPlayer ~= localPlayer then return end
if isPedInVehicle(hitPlayer) then return end
        if (source == Marker1) or (source == Marker2) or (source == Marker3) or (source == Marker4 ) or (source == Marker5) or (source ==Marker6) then
        guiSetVisible (Main_Window,true)
        setElementFrozen (localPlayer,true)
        showCursor(true)
        setPlayerGuiEnabled (localPlayer)
        BuyWeapon (localPlayer)
  end
end)
 


Çevrimdışı aligecen

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 6
Yanıtla #5 : 10 Mayıs 2021, 22:37:50
Bu tüm sunucuya açılması sorununu kaldırır mı acaba ?

Mesaj Birleştirildi: [time]11 Mayıs 2021, 01:02:42[/time]
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Kod
addEventHandler ("onClientMarkerHit",root,
function (hitPlayer)
if hitPlayer ~= localPlayer then return end
if isPedInVehicle(hitPlayer) then return end
        if (source == Marker1) or (source == Marker2) or (source == Marker3) or (source == Marker4 ) or (source == Marker5) or (source ==Marker6) then
        guiSetVisible (Main_Window,true)
        setElementFrozen (localPlayer,true)
        showCursor(true)
        setPlayerGuiEnabled (localPlayer)
        BuyWeapon (localPlayer)
  end
end)


Bu işe yaradı çok teşekkür ederim. GUI nin sunucuya açılmasını nasıl önleyebilirim. Bir oyuncu girse bile tüm oyuncularda açılıyor
« Son Düzenleme: 11 Mayıs 2021, 01:04:27 Gönderen: aligecen »
 


MTASATURK

Ynt: [YARDIM] Marker tüm sunucuya açılıyor.
« Yanıtla #5 : 10 Mayıs 2021, 22:37:50 »

Çevrimdışı Ivar The Boneless

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 45
Yanıtla #6 : 11 Mayıs 2021, 02:19:13
Kod
addEventHandler ("onClientMarkerHit",resourceRoot,
function ()
   if isPedInVehicle(localPlayer) then return end
if isElement(localPlayer) and getElementType(localPlayer) == "player" then
       if (source == Marker1) or (source == Marker2) or (source == Marker3) or (source == Marker4 ) or (source == Marker5) or (source ==Marker6) then
         guiSetVisible (Main_Window,true)
         setElementFrozen (localPlayer,true) showCursor(true)
         setPlayerGuiEnabled(localPlayer) BuyWeapon(localPlayer)
     end
  end 
end)
« Son Düzenleme: 11 Mayıs 2021, 02:20:47 Gönderen: Ivar The Boneless »
 


Çevrimdışı Cassè

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 110
Yanıtla #7 : 11 Mayıs 2021, 11:54:15
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Bu tüm sunucuya açılması sorununu kaldırır mı acaba ?

Mesaj Birleştirildi: [time]11 Mayıs 2021, 01:02:42[/time]


Bu işe yaradı çok teşekkür ederim. GUI nin sunucuya açılmasını nasıl önleyebilirim. Bir oyuncu girse bile tüm oyuncularda açılıyor
Attığım kodda tüm sunucuya açılmaması lazım. Attığım halini başka oyuncular ile birlikte denedin mi?