0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
function unDamaged()local state = guiCheckBoxGetSelected(getControl(wndaylarlar,'ackapa1'))if state == true then guiSetEnabled(getControl(wndaylarlar, 'ackapa1'), false) triggerServerEvent("unDamaged", root, localPlayer) addEventHandler("onClientRender", root, render) triggerServerEvent("Alpha_Olma", getRootElement(), localPlayer) exports.HudYamasi:drawProgressBar("unDamaged", "Ölümsüzlük Açılıyor", 177, 0, 0,10*1000) setTimer ( function() addEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, iptalFunc) guiSetEnabled(getControl(wndaylarlar, 'ackapa1'), true) end, 10*1000, 1 )elseif state == false then removeEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, iptalFunc) triggerServerEvent("unDamagedClose", root, localPlayer) triggerServerEvent("Alpha_Olmama", getRootElement(), localPlayer) removeEventHandler("onClientRender", root, render)endend
Dostum orada diyor ki clientden servere event yolluyorsun ama serverde öyle bir event bulunamıyor diyor eventleri aktif etmek için addEvent("EVENTADI",true) bu kodu kullanabilirsin.