[Yardım] Scripte Config Ekleme

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı denizd

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 37
: 11 Haziran 2020, 20:05:55
Arkadaşlar bir script yazdım luac çeviricem ama içinde kullanıcının kendine göre düzenlemesi gereken 1 2 bölge var bunlar için bi config mi açmam gerekiyor ayrı olacak ve ordaki veriyi nasıl çekebilirim asıl scripte

ayrı olarak çekmek istediklerim bunlar kullanıcı sadece bunları düzenlesin istiyorum
Kod
silahbolge1 = createMarker ( 2556.25097656, -1296.1240234375 ,1042.325 , "cylinder" , 3.0 , 0 , 0 , 255 , 20)--- markerın konumu
silahbolge2 = createMarker ( 2543.2490234375, -1296.3857421875 ,1042.325, "cylinder" , 3.0 , 0 , 0 , 255 , 20 )
silahbolge3 = createMarker ( 2543.244140625, -1290.41015625 ,1042.325, "cylinder" , 3.0 , 0 , 0 , 255 , 20 )
silahbolge4 = createMarker ( 2556.5712890625 ,-1290.767578125, 1042.325, "cylinder" , 3.0 , 0 , 0 , 255 , 20 )

setElementInterior(silahbolge1, 2 )-- markerın bulunacağı interior
setElementDimension(silahbolge1, 238 )--markerın bulunacağı dimesion
setElementInterior(silahbolge2, 2 )
setElementDimension(silahbolge2, 238 )
setElementInterior(silahbolge3, 2 )
setElementDimension(silahbolge3, 238 )
setElementInterior(silahbolge4, 2 )
setElementDimension(silahbolge4, 238 )
« Son Düzenleme: 11 Haziran 2020, 20:08:00 Gönderen: denizd »
 


MTASATURK

[Yardım] Scripte Config Ekleme
« : 11 Haziran 2020, 20:05:55 »

Çevrimdışı best

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
Yanıtla #1 : 11 Haziran 2020, 20:07:39
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı wicky

  • hasssssssikome
  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 169
Yanıtla #2 : 11 Haziran 2020, 20:17:35
xml kullanabilirsin, panelden vs... değiştirebilir ve sc reslendiğinde sıfırlanmaz
 


Çevrimdışı ByCash

  • Admin
  • *
    • İleti: 986
Yanıtla #3 : 12 Haziran 2020, 06:28:12
Kod
ayarlar = {
{ pos = {2556.5712890625, -1290.767578125, 1042.325}, type = "cylinder", scale = 3.0, color = {0, 0, 255, 20}, int = 2, dim = 238 },
{ pos = {2543.2490234375, -1296.3857421875, 1042.325}, type = "cylinder", scale = 3.0, color = {0, 0, 255, 20 }, int = 2, dim = 238 },
{ pos = {2543.244140625, -1290.41015625, 1042.325}, type = "cylinder", scale = 3.0, color = {0, 0, 255, 20 }, int = 2, dim = 238 },
{ pos = {2556.5712890625, -1290.767578125, 1042.325}, type = "cylinder", scale = 3.0, color = {0, 0, 255, 20}, int = 2, dim = 238 },
}

markers = {}
for i, v in ipairs(ayarlar) do
local i = #markers
if not markerler[i] then markers[i] = {} end
local x, y, z = unpack(v.pos)
local r, g, b, a = unpack(v.color)
markerler[i] = createMarker(x, y, z, v.type, v.scale, r, g, b, a)
setElementInterior(markerler[i], v.int)
setElementDimension(markerler[i], v.dim)
end

--//Tanımlama
silahbolge1 = markers[1]
silahbolge2 = markers[2]
silahbolge3 = markers[3]
silahbolge4 = markers[4]