[Yardım]Huddaki Barları Draw Text Yapma

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ult

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 36
: 05 Ağustos 2020, 23:19:00
*
« Son Düzenleme: 09 Ağustos 2020, 23:04:36 Gönderen: ult »
 


MTASATURK

[Yardım]Huddaki Barları Draw Text Yapma
« : 05 Ağustos 2020, 23:19:00 »

Çevrimdışı Cassè

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 110
Yanıtla #1 : 05 Ağustos 2020, 23:50:39
Kod
function renderHealth()
        if (isPlayerMapVisible() or not hudEnabled) then return end
       
        local health = getElementHealth(localPlayer)
        local maxHealth = getPedStat(localPlayer, 24)
        local maxHealth = (((maxHealth-569)/(1000-569))*100)+100
        local healthStat = health/maxHealth
       
        local r1,g1,b1, r2,g2,b2, a
        if (healthStat > 0.25) then
                r1,g1,b1 = 29,79,161
                r2,g2,b2 = 0,0,0
                a = 200
        else
                r1,g1,b1 = 29,79,161
                r2,g2,b2 = 255,255,255
               
                local aT = getTimerDetails(healthTimer)
                if (aT > 500) then
                        a = (aT-500)/500*200
                else
                        a = (500-aT)/500*200
                end
        end
       
        local dX,dY,dW,dH = sX-150,10,250,20
        local dX,dY,dW,dH = sX-263-SAFEZONE_X, dY+SAFEZONE_Y, dW, dH
        --dxDrawRectangle( dX,dY,dW,dH, tocolor(0,0,0,150) )
      dxDrawImage( dX+5,dY+5,10,10, "img/health.png", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255))
        local dX,dY,dW,dH = sX-10,15,225,10
        local dX,dY,dW,dH = sX-245-SAFEZONE_X, dY+SAFEZONE_Y, dW, dH
        dxDrawText("%"..health, dX,dY,dW,dH, tocolor(255,255,255,255) )
end
addEventHandler("onClientRender", root, renderHealth)

-- Armor
--------->>

function renderArmor()
        if (isPlayerMapVisible() or not hudEnabled) then return end
       
        local armor = getPedArmor(localPlayer)
        local armorStat = armor/100
       
        local r1,g1,b1, r2,g2,b2
        r1,g1,b1 = 0,0,0
        r2,g2,b2 = 0,0,0
       
        local dX,dY,dW,dH = sX-150,-10,250,20
        local dX,dY,dW,dH = sX-263-SAFEZONE_X, dY+SAFEZONE_Y, dW, dH
        --dxDrawRectangle( dX,dY,dW,dH, tocolor(0,0,0,150) )
      dxDrawImage( dX+5,dY+5,10,10, "img/sheild.png", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255))
        local dX,dY,dW,dH = sX-10,-5,225,10
        local dX,dY,dW,dH = sX-245-SAFEZONE_X, dY+SAFEZONE_Y, dW, dH
        dxDrawText("%"..armor, dX,dY,dW,dH, tocolor(255,255,255,255) )
end
addEventHandler("onClientRender", root, renderArmor)
 


Çevrimdışı ult

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 36
Yanıtla #2 : 06 Ağustos 2020, 00:01:41
*
« Son Düzenleme: 09 Ağustos 2020, 23:04:48 Gönderen: ult »
 


Çevrimdışı Cassè

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 110
Yanıtla #3 : 06 Ağustos 2020, 00:19:22
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
casse kardeşim yardımın için teşekkürler fakat şöyle bir sıkıntı oluyor canı veya zırhı %100 den 50 felan yapınca çok sayı gösteriyo

unutmuşum onu
buyur
Kod
function renderHealth()
        if (isPlayerMapVisible() or not hudEnabled) then return end
       
        local health = getElementHealth(localPlayer)
        local maxHealth = getPedStat(localPlayer, 24)
        local maxHealth = (((maxHealth-569)/(1000-569))*100)+100
        local healthStat = health/maxHealth
       
        local r1,g1,b1, r2,g2,b2, a
        if (healthStat > 0.25) then
                r1,g1,b1 = 29,79,161
                r2,g2,b2 = 0,0,0
                a = 200
        else
                r1,g1,b1 = 29,79,161
                r2,g2,b2 = 255,255,255
               
                local aT = getTimerDetails(healthTimer)
                if (aT > 500) then
                        a = (aT-500)/500*200
                else
                        a = (500-aT)/500*200
                end
        end
       
        local dX,dY,dW,dH = sX-150,10,250,20
        local dX,dY,dW,dH = sX-263-SAFEZONE_X, dY+SAFEZONE_Y, dW, dH
        --dxDrawRectangle( dX,dY,dW,dH, tocolor(0,0,0,150) )
      dxDrawImage( dX+5,dY+5,10,10, "img/health.png", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255))
        local dX,dY,dW,dH = sX-10,15,225,10
        local dX,dY,dW,dH = sX-245-SAFEZONE_X, dY+SAFEZONE_Y, dW, dH
        dxDrawText("%"..math.floor(health), dX,dY,dW,dH, tocolor(255,255,255,255) )
end
addEventHandler("onClientRender", root, renderHealth)

-- Armor
--------->>

function renderArmor()
        if (isPlayerMapVisible() or not hudEnabled) then return end
       
        local armor = getPedArmor(localPlayer)
        local armorStat = armor/100
       
        local r1,g1,b1, r2,g2,b2
        r1,g1,b1 = 0,0,0
        r2,g2,b2 = 0,0,0
       
        local dX,dY,dW,dH = sX-150,-10,250,20
        local dX,dY,dW,dH = sX-263-SAFEZONE_X, dY+SAFEZONE_Y, dW, dH
        --dxDrawRectangle( dX,dY,dW,dH, tocolor(0,0,0,150) )
      dxDrawImage( dX+5,dY+5,10,10, "img/sheild.png", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255))
        local dX,dY,dW,dH = sX-10,-5,225,10
        local dX,dY,dW,dH = sX-245-SAFEZONE_X, dY+SAFEZONE_Y, dW, dH
        dxDrawText("%"..math.floor(armor), dX,dY,dW,dH, tocolor(255,255,255,255) )
end
addEventHandler("onClientRender", root, renderArmor)
 


Çevrimdışı ult

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 36
Yanıtla #4 : 06 Ağustos 2020, 00:49:54
kardeşim çok teşekkürler oldu çok sagolasın  <3