[YARDIM] Hud Sorunu

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı DogukanUCAN

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 177
  • Lowide Freeroam
: 16 Eylül 2017, 17:31:44
Arkadaşlar alttaki resimlerde gösterdiğim can barı, canımız azalınca yukarı doğru yükseliyor ben alt taraf sabit olmasını istiyorum yani resimdekinin tam tersi

Canımız azalınca yukardan aşşağıya doğru inmesini istiyorum yapamadım sizden yardım istedim yardımcı olanlara Teşekkürler.



Kod: lua
local screenW,screenH = guiGetScreenSize()
local resW,resH = 1280,720
local sW,sH =  (screenW/resW), (screenH/resH)


local playerHealth = math.floor (getElementHealth( getLocalPlayer() ))
dxDrawRectangle(1000*sW, 20*sH, 20*sW, 100*playerHealth/100*sH, tocolor(156, 254, 133, 255), true)
« Son Düzenleme: 18 Eylül 2017, 19:31:40 Gönderen: Narkoz »
 


MTASATURK

[YARDIM] Hud Sorunu
« : 16 Eylül 2017, 17:31:44 »

Çevrimdışı ertrldtcu

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 589
Yanıtla #1 : 16 Eylül 2017, 18:10:52
DX olduğu için çalışır mı emin değilim :P
Kod: lua
dxDrawRectangle(1000*sW, 20+(100-playerHealth)*sH, 20*sW, playerHealth*sH, tocolor(156, 254, 133, 255), true)
system
 


Çevrimdışı DogukanUCAN

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 177
  • Lowide Freeroam
Yanıtla #2 : 16 Eylül 2017, 18:28:42
Üstteki sorunu çözdüm yeni konu açmak istemedim.

Şimdiki sorunum bar'ı radarımın yanına koyacam ve radar ile bar ı eşitleyemedim yani canımız veya zırhımız %100 olunca alltaki resimdeki gibi oluyor



Kod: lua
local screenW,screenH = guiGetScreenSize()
local resW,resH = 1366,768
local sW,sH =  (screenW/resW), (screenH/resH)

    function drawHUD()
    --# Can
    local playerHealth = math.floor (getElementHealth( getLocalPlayer() ))
            dxDrawRectangle(320*sW, screenH-210*sH, 35*sW, 185*sH, tocolor(0, 0, 0, 150), true)
            dxDrawImage(325*sW, screenH-50*sH, 10*sW, 10*sH, "img/health.png", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), true)
            dxDrawRectangle(325*sW, screenH-205*sH, 10*sW, 150*sH, tocolor(90, 12, 14, 255), true)
            dxDrawRectangle(325*sW, 613+(100-playerHealth)*sH, 10*sW, playerHealth*sH, tocolor(180, 25, 29, 255), true)
        --# Zırh
    local playerArmor = math.floor (getPedArmor( getLocalPlayer() ))
            dxDrawImage(340*sW, screenH-50*sH, 10*sW, 10*sH, "img/sheild.png", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), true)
            dxDrawRectangle(340*sW, screenH-205*sH, 10*sW, 150*sH, tocolor(112, 112, 112, 255), true)
            dxDrawRectangle(340*sW, 613+(100-playerArmor)*sH, 10*sW, playerArmor*sH, tocolor(255, 255, 255, 255), true)
« Son Düzenleme: 17 Eylül 2017, 10:15:54 Gönderen: DogukanSkill »
 


Çevrimdışı ertrldtcu

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 589
Yanıtla #3 : 17 Eylül 2017, 10:41:21
Can için:
Kod: lua
dxDrawRectangle(325*sW, 613+(150-(playerHealth*1.5))*sH, 10*sW, playerHealth*1.5*sH, tocolor(180, 25, 29, 255), true) 

Zırh için:
Kod: lua
dxDrawRectangle(340*sW, 613+(150-(playerArmor*1.5))*sH, 10*sW, playerArmor*1.5*sH, tocolor(255, 255, 255, 255), true)

Can ve zırh barın alt tarafına taşarsa 613'ü değiştirerek yukarı alabilirsin veya 150'yi 100 yapmayı dene.
« Son Düzenleme: 17 Eylül 2017, 10:52:57 Gönderen: ertrldtcu »
system
 


Çevrimdışı DogukanUCAN

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 177
  • Lowide Freeroam
Yanıtla #4 : 17 Eylül 2017, 11:51:45
Sorun Çözülmüştür Yardımların için Teşekkürler.