MTASA TÜRK
Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu


[YARDIM] Killmessages Renk Kodlarını Kapatma

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı #ScottCoder

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 111
  • 👑 AXE FREEROAM 👑
Arkadaşlar gördüğünüz gibi renk kodunu nasıl kapatabilirim ?



killmessages_client.lua

Kod: lua
addEvent ("onClientPlayerKillMessage",true)
function onClientPlayerKillMessage ( killer,weapon,wr,wg,wb,kr,kg,kb,width,resource )
if wasEventCancelled() then return end
outputKillMessage ( source, wr,wg,wb,killer,kr,kg,kb,weapon,width,resource )
end
addEventHandler ("onClientPlayerKillMessage",getRootElement(),onClientPlayerKillMessage)

function outputKillMessage ( source, wr,wg,wb,killer,kr,kg,kb,weapon,width,resource )
if not iconWidths[weapon] then
if type(weapon) ~= "string" then
weapon = 999
end
end
local killerName
local wastedName
if not tonumber(wr) then wr = 255 end
if not tonumber(wg) then wg = 255 end
if not tonumber(wb) then wb = 255 end
if not tonumber(kr) then kr = 255 end
if not tonumber(kg) then kg = 255 end
if not tonumber(kb) then kb = 255 end
if ( source ) then
if isElement ( source ) then
if getElementType ( source ) == "player" then
wastedName = getPlayerName ( source )
else
outputDebugString ( "outputKillMessage - Invalid 'wasted' player specified",0,0,0,100)
return false end
elseif type(source) == "string" then
wastedName = source
end
else
outputDebugString ( "outputKillMessage - Invalid 'wasted' player specified",0,0,0,100)
return false end
if ( killer ) then
if isElement ( killer ) then
if getElementType ( killer ) == "player" then
killerName = getPlayerName ( killer )
else
outputDebugString ( "outputKillMessage - Invalid 'killer' player specified",0,0,0,100)
return false end
elseif type(killer) == "string" then
killerName = killer
else
killerName = ""
end
else killerName = "" end
--create the new text
if not killerName then
killerName = ""
end
return outputMessage ( {killerName, {"padding",width=3}, {"icon",id=weapon},
{"padding",width=3},{"color",r=wr,g=wg,b=wb}, wastedName},
kr,kg,kb )
end

« Son Düzenleme: 13 Kasım 2017, 21:16:43 Gönderen: Narkoz »
 


MTASA TÜRK

[YARDIM] Killmessages Renk Kodlarını Kapatma
« : 13 Kasım 2017, 17:36:41 »

Çevrimdışı Mahlukat

  • Scripter
  • *
    • İleti: 656
Yanıtla #1 : 13 Kasım 2017, 18:00:05
Burdan yeni versiyonunu indirebilirsin: Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı MarkeloF

  • Süper Moderatör
  • *
    • İleti: 825
  • Just do it.
Yanıtla #2 : 13 Kasım 2017, 20:10:31
Buyur;

Kod: lua
addEvent ("onClientPlayerKillMessage",true)
function onClientPlayerKillMessage ( killer,weapon,wr,wg,wb,kr,kg,kb,width,resource )
        if wasEventCancelled() then return end
        outputKillMessage ( source, wr,wg,wb,killer,kr,kg,kb,weapon,width,resource )
end
addEventHandler ("onClientPlayerKillMessage",getRootElement(),onClientPlayerKillMessage)
 
function outputKillMessage ( source, wr,wg,wb,killer,kr,kg,kb,weapon,width,resource )
        if not iconWidths[weapon] then
                if type(weapon) ~= "string" then
                        weapon = 999
                end
        end
        local killerName
        local wastedName
        if not tonumber(wr) then wr = 255 end
        if not tonumber(wg) then wg = 255 end
        if not tonumber(wb) then wb = 255 end
        if not tonumber(kr) then kr = 255 end
        if not tonumber(kg) then kg = 255 end
        if not tonumber(kb) then kb = 255 end
        if ( source ) then
                if isElement ( source ) then
                        if getElementType ( source ) == "player" then
                                wastedName = getPlayerName ( source ) : gsub ( "#%x%x%x%x%x%x", "" )
                        else
                        outputDebugString ( "outputKillMessage - Invalid 'wasted' player specified",0,0,0,100)
                        return false end
                elseif type(source) == "string" then
                        wastedName = source
                end
        else
                outputDebugString ( "outputKillMessage - Invalid 'wasted' player specified",0,0,0,100)
        return false end
        if ( killer ) then
                if isElement ( killer ) then
                        if getElementType ( killer ) == "player" then
                                killerName = getPlayerName ( killer ) : gsub ( "#%x%x%x%x%x%x", "" )
                        else
                                outputDebugString ( "outputKillMessage - Invalid 'killer' player specified",0,0,0,100)
                        return false end
                elseif type(killer) == "string" then
                        killerName = killer
                else
                        killerName = ""
                end
        else killerName = "" end
        --create the new text
        if not killerName then
                killerName = ""
        end
        return outputMessage ( {killerName, {"padding",width=3}, {"icon",id=weapon},
                {"padding",width=3},{"color",r=wr,g=wg,b=wb}, wastedName},
                kr,kg,kb )
end
                                                 
 


Çevrimdışı #ScottCoder

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 111
  • 👑 AXE FREEROAM 👑
Yanıtla #3 : 13 Kasım 2017, 20:14:47
Düzelttim ikinizede teşekkürler :)

Konu kilit.
 


Çevrimdışı Narkoz

  • Kurucu
  • *
    • İleti: 510
  • SH Gaming
Yanıtla #4 : 13 Kasım 2017, 21:17:52
Konu sahibi isteği üzerine konu kilitlenmiştir.