addEventHandler("onPlayerWasted",root,function()
killer = getElementData(source,"killerelement")
if killer and isElement(killer) and killer ~= nil and not isPedDead ( killer ) then
kills = getElementData(killer,"öldürme")
tpuan = getElementData(killer,"puan_level")
if tpuan and kills then
setElementData(killer,"öldürme",kills + 1)
setElementData(killer,"puan_level",tpuan + 25*(kills + 1))
outputDebugString((kills + 1).."x "..(25*(kills + 1)).. "Puan | "..getPlayerName(killer):gsub('#%x%x%x%x%x%x', '').." adlı oyuncu "..getPlayerName(source):gsub('#%x%x%x%x%x%x', '').." adlı oyuncuyu öldürdün.")
triggerClientEvent(killer,"gorunurluk",killer,(kills + 1),(25*(kills + 1)),source)
--gorunurluk = true
--dxkills = (kills + 1)
--dxpuan = (25*(kills + 1))
--killername = killer
--setTimer(function() gorunurluk = false end, 4500, 1)
else
setElementData(killer,"öldürme",1)
setElementData(killer,"puan_level",25)
outputDebugString((1).."x "..(25).. "Puan | "..getPlayerName(killer):gsub('#%x%x%x%x%x%x', '').." adlı oyuncu "..getPlayerName(source):gsub('#%x%x%x%x%x%x', '').." adlı oyuncuyu öldürdün.")
triggerClientEvent(killer,"gorunurluk",killer,1,25,killer)
--gorunurluk = true
--dxkills = 1
--dxpuan = 25
--killername = killer
--setTimer(function() gorunurluk = false end, 4500, 1)
end
else
setElementData(source,"killerelement",nil)
end
end)