0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
local marker = createMarker ( x, y, z, "cylinder", 1.5, 255, 255, 0, 170 )local label = guiCreateLabel(x, y, w, h, "LABEL", false)guiSetVisible(label,false)function marker1( hitElement, matchingDimension ) if getElementType(hitElement) == "player" and (hitElement == localPlayer) then outputChatBox("Marker Girildi") guiSetVisible(label,true) endendaddEventHandler( "onClientMarkerHit", marker , marker1)function marker2( hitElement, matchingDimension )if getElementType(hitElement) == "player" and (hitElement == localPlayer) then guiSetVisible(label, false)endendaddEventHandler( "onClientMarkerLeave", marker , marker2)
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın. bunu yapamamana üzüldüm senin gibi birisinin daha ilerisini yapabildiğini zannediyordum ama işte önemli olan mantık kurmak kod bilebilirsin fakat mantık yoksa koda gerekde yoktur.Client.luaKodlocal marker = createMarker ( x, y, z, "cylinder", 1.5, 255, 255, 0, 170 )local label = guiCreateLabel(x, y, w, h, "LABEL", false)guiSetVisible(label,false)function marker1( hitElement, matchingDimension ) if getElementType(hitElement) == "player" and (hitElement == localPlayer) then outputChatBox("Marker Girildi") guiSetVisible(label,true) endendaddEventHandler( "onClientMarkerHit", marker , marker1)function marker2( hitElement, matchingDimension )if getElementType(hitElement) == "player" and (hitElement == localPlayer) then guiSetVisible(label, false)endendaddEventHandler( "onClientMarkerLeave", marker , marker2)
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın. 1 yıl önceki konu