0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
event = falseaddEvent("KorumaliAlan:AlanKontrol", true)addEventHandler("KorumaliAlan:AlanKontrol", root, function(area,kontrol) if kontrol == "Girdi" then event = true if event then addEventHandler("onClientPlayerDamage", source, iptalFunc) addEventHandler("onClientRender", root, render) end setRadarAreaFlashing(area, true) elseif kontrol == "Cikti" then event = false removeEventHandler("onClientPlayerDamage", source, iptalFunc) removeEventHandler("onClientRender", root, render) setRadarAreaFlashing(area, false) endend)function iptalFunc() cancelEvent()end function render() if event and getPedWeaponSlot(localPlayer) ~= 0 then setPedWeaponSlot(localPlayer,0) end end
tablo = {}alanlar = {--x,y, boyutX, boyutY, renk,aracEngel {1264.45947,1311.32239,27,64,"CC0000",true},}kontroller = { -- alana girince/çıkınca aktif/deaktif edilcek kontroller "fire", -- ateş "aim_weapon", -- nişan alma "next_weapon", -- sonraki silaha geçiş "previous_weapon", -- önceki silaha geçiş}addEventHandler("onResourceStart", resourceRoot, function() -- bu script başladığında for i,cols in ipairs (alanlar) do -- alanlar tablosunu döndürüyoruz local x,y,bx,by,renk,aracengel = unpack(cols) -- verileri değişkene çıkartıyoruz local r,g,b = hexToRGB( renk ) -- hex renk kodunu rgb dönüştürüyoruz local alan = createColCuboid (x,y,-50,bx,by, 5000) -- belirlenen ölüçlerde alan oluşturuyoz local area = createRadarArea (x,y,bx,by,r,g,b,170) -- belirlenen ölçülerde area oluşturuyoz(radarda gözükmesi için) if not tablo[alan] then tablo[alan] = {} end -- eğer tabloda alan yoksa ekliyoruz tablo[alan].area = area tablo[alan].aracengel = aracengel addEventHandler("onColShapeHit", alan, alanaGirince) -- alana girince işlev olcak func ekliyoruz addEventHandler("onColShapeLeave", alan, alandanCikinca) -- alandan çıkınca işlev olcak func ekliyoruz endend) function alanaGirince(giren) -- alana Girildiğinde if isElement(giren) and getElementType(giren) == "player" then -- eğer giren varsa ve tipi "player" ise for i,kontrl in pairs(kontroller) do toggleControl(giren, kontrl, false) end -- kontroller tablosundaki kontrolleri devredışı bırakıyoz triggerClientEvent(giren, "KorumaliAlan:AlanKontrol", giren, tablo[source].area, "Girdi") -- cliente areayı gönderiyorz endendfunction alandanCikinca(cikan) -- alandan çıkıldığında if isElement(cikan) and getElementType(cikan) == "player" then -- eğer cikan varsa ve tipi "player" ise for i,kontrl in pairs(kontroller) do toggleControl(cikan, kontrl, true) end -- kontroller tablosunda kontrolleri aktifleştiriyoruz triggerClientEvent(cikan, "KorumaliAlan:AlanKontrol", cikan, tablo[source].area, "Cikti") -- cliente areayı yolluyoz endendfunction hexToRGB( num ) num = string.gsub( num, "#", "" ) local r = tonumber( "0x" .. string.sub( num, 1, 2 ) ) or 255 local g = tonumber( "0x" .. string.sub( num, 3, 4 ) ) or 255 local b = tonumber( "0x" .. string.sub( num, 5, 6 ) ) or 255 return r, g, b end