[YARDIM] Bir Bölgede Silah Engelleme

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı cenk11

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 47
: 24 Mayıs 2018, 11:17:50
sa herkese
beyler bir bölge oluşturdum.o bölgeye girince oyuncuda testere ve bıçak varsa destroyanmasını yani kaybetmesini istiyorum kullanılmaması için.bunun için hangi fonksiyonu kullanabilirim.lütfen yardımcı olurmusunuz ? şimdiden teşekkrler..
« Son Düzenleme: 24 Mayıs 2018, 16:11:58 Gönderen: Narkoz »
 


MTASATURK

[YARDIM] Bir Bölgede Silah Engelleme
« : 24 Mayıs 2018, 11:17:50 »

Çevrimdışı Mahlukat

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 637
Yanıtla #1 : 24 Mayıs 2018, 15:27:09
Dener misin;
Kod: lua
alincaklar = {
[4] = true,--knife
[9] = true,--chainsaw
}

addEventHandler("onColShapeHit", seninCol, function(giren) -- alana girildiğinde
if getElementType(giren) == "player" then -- eğer giren elementin tipi player ise
for i,id in pairs( getPedWeapons(giren)) do -- oyuncunun silahlrını döndür
if alincaklar[id] then -- eğer oyuncunun silahlarında alincaklar tablosundakiler varsa
takeWeapon(giren, id) -- oyuncudan silahı al
end
end
end
end)

--useful
function getPedWeapons(ped)
local playerWeapons = {}
if ped and isElement(ped) and getElementType(ped) == "ped" or getElementType(ped) == "player" then
for i=2,9 do
local wep = getPedWeapon(ped,i)
if wep and wep ~= 0 then
table.insert(playerWeapons,wep)
end
end
else
return false
end
return playerWeapons
end
seninCol yazan yeri kendi alan ismin ile değiştirmeyi unutma
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.