[YARDIM] Turf'a girince ölümsüzlük kapanmıyor ve Turf'u almaya devam ediyor.

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ququleta

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
Başlıkta da belirttiğim gibi Turf bölgesine girince ölümsüzlüğü kapatsın istiyorum.

Not: Turf scripti server\mods\deathmatch\resources\[xkzKlan]\TurfSistem klasörünün içinde.

Ölümsüzlük scripti ise server\mods\deathmatch\resources\[xkzFreeroamSc]\freeroam içinde.

Turf'a girince (Kod bloğu)
Kod
function onColShapeHit(hit,dim)
if not isElement(hit) or not dim then return end
if getElementType(hit) ~= "player" then return end
triggerClientEvent(hit,"TurfSistem:onClientPlayerEnterTurf",hit,id)
triggerEvent("TurfSistem:onPlayerEnterTurf",hit,id)
removePedJetPack(hit)
if isPedInVehicle(hit) then return end
local klan = getPlayerKlan(hit)
if not klan then return end
local data = getElementData(source,"TurfBilgi")
if not data then return end
local id = data.id
local klanlar = turfs[id].klanlar
if not klanlar[klan] then
klanlar[klan] = 1
else
klanlar[klan] = klanlar[klan] +1
end
if not data.saldiran then
if klan ~= data.sahip then
data.saldiran = klan
end
end
-- triggerClientEvent(hit,"TurfSistem:onClientPlayerEnterTurf",hit,id)
-- triggerEvent("TurfSistem:onPlayerEnterTurf",hit,id)
if not isTimer(turfs[id].timer) then
timerOlustur(id,hit)
end
end

Freeroam içindeki Ölümsüzlük (Kod bloğu)
Kod
local D_Modu = {}

function D_Modu()
    if guiCheckBoxGetSelected(ozellik1) == true then
        triggerServerEvent("Alpha_Olma", getRootElement(), localPlayer)
        outputChatBox("#0066ffÖlümsüzlük Modu #FFFFFFAktif", 255, 255, 255, true)
        addEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, nodamage)
        addEventHandler("onClientRender", root, render)
        triggerServerEvent("Olumsuz_olma", getRootElement(), localPlayer)
    else
        outputChatBox("#0066ffÖlümsüzlük Modu #ffffffKapatıldı", 255, 255, 255, true)
        triggerServerEvent("Alpha_Olmama", getRootElement(), localPlayer)
        removeEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, nodamage)
        removeEventHandler("onClientRender", root, render)
        triggerServerEvent("Olumsuz_Olmama", getRootElement(), localPlayer)
    end
end

addEventHandler("onClientGUIClick", ozellik1, D_Modu, false)

function nodamage()
    cancelEvent()
end

function render()
    if getPedWeaponSlot(localPlayer) ~= 0 then
        setPedWeaponSlot(localPlayer,0)
    end
end

Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
« Son Düzenleme: 06 Nisan 2024, 18:46:06 Gönderen: xMert »
 


MTASATURK


Çevrimdışı xMert

  • Bilişim Teknolojileri
  • Moderatör
  • *
    • İleti: 437
  • C++
    • MTASATURK
Konu türü eki eklenmiştir. Konu açmadan önce forum kurallarını okuyunuz, bir dahaki sefere ceza alabilirsiniz. İyi forumlar.