0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
local saniye = 3butonlar = { ["F1"] = true, -- iptal edilcek tuş ["B"] = true, } addEventHandler("onClientKey", root, function(button, press) for i,v in pairs(butonlar) do if i == button then if press == true then if isTimer(timer) then outputChatBox("Bu tuşa "..saniye.." de bir basabilirsin.") cancelEvent() else timer = setTimer(function() end, saniye*1000,1) end end end endend)
açılması oldu ama kapatmaya basınca ekranda kalıyor saniye boyunca
bunu düzeltemezmiyiz açılmasına saniye koysak kapanırken direk kapansa
client-sideKodlocal saniye = 3butonlar = { ["F1"] = true, -- iptal edilcek tuş ["B"] = true, } addEventHandler("onClientKey", root, function(button, press) for i,v in pairs(butonlar) do if i == button then if press == true then if isTimer(timer) then outputChatBox("Bu tuşa "..saniye.." de bir basabilirsin.") cancelEvent() else timer = setTimer(function() end, saniye*1000,1) end end end endend)
O saniyeyi ne yapacaksın gereksiz bir şey playerları sinir etmekten başka işe yaramaz emin ol.