[İSTEK] Işınlanma Marker

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı UtkuReis

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 85
: 02 Aralık 2017, 15:32:41
Şekli Şuna Benziyor;



İçine Girince;



Böyle bir script varsa atabilirmisiniz. (haritanın belirli bölgelerinde olucak.).Teşekkürler
 


MTASATURK

[İSTEK] Işınlanma Marker
« : 02 Aralık 2017, 15:32:41 »

Çevrimdışı UtkuReis

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 85
Yanıtla #1 : 02 Aralık 2017, 16:25:55
sağolda nasıl map koyucam onların yerine ?
 


Çevrimdışı MarkeloF

  • Admin
  • *
    • İleti: 901
  • Maybe later.
Yanıtla #2 : 02 Aralık 2017, 16:48:33
Freeroam scirptin içine bir Server dosyası oluştur. (Anlayacağın şekilde) Markere girince araç veren kodu yapıştır araç vermesi bölümüne ''triggerClientEvent'' ile F1 deki harita panelini entegre et.
Telefondayım en fazla bu kadar yardımcı olabilirim. Yapamazsan eve gidince yardımcı olurum.
 


Çevrimdışı UtkuReis

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 85
Yanıtla #3 : 02 Aralık 2017, 17:23:08
yok yapamadım olmadı :(
 


Çevrimdışı shephard^

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 776
  • decay.
Yanıtla #4 : 04 Aralık 2017, 19:00:05
şimdi ilk olarak freeroam scriptinin "fr_client.lua" nın ilk satırına altaki kodu yaz.

Kod: lua
function youhitme (  )
    createWindow(wndSetPos)
showCursor(true)
end
addEvent( "hitthatbitch", true )
addEventHandler( "hitthatbitch", localPlayer, youhitme )

bir "server.lua" oluşturmalısın (meta.xml ye eklemeyi unutma.) altaki kodları içine ekle.

kod;(server.lua)

Kod: lua
size = 1.0
blipid = 37

themotherfuckingMarker =  {}
themotherfuckingMarker[1] = createColSphere(2464.07056, -1666.22021, 13, size)
themotherfuckingMarker[2] = createColSphere(-2426.32031, -622.02759, 132.2,size)
--themotherfuckingMarker[3] = createColSphere(x, y, z,size)--örnek marker.
function tutsanabunu()
  for i,v in ipairs(themotherfuckingMarker) do
x, y, z = getElementPosition(v)
createBlip( x, y, z, 0, blipid, 18, 159, 240, myPlayer )
createMarker (x, y, z-0.8, "cylinder", 2, 18, 159, 240, 120 )
end
end
addEventHandler ( "onResourceStart", getRootElement(), tutsanabunu )

function heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey ( thePlayer, matchingDimension )
triggerClientEvent ( thePlayer, "hitthatbitch", thePlayer)
end
addEventHandler ( "onColShapeHit",themotherfuckingMarker[1], heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey )
addEventHandler ( "onColShapeHit",themotherfuckingMarker[2], heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey )

 


Çevrimdışı DogukanUCAN

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 177
  • Lowide Freeroam
Yanıtla #5 : 04 Aralık 2017, 20:46:40
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
şimdi ilk olarak freeroam scriptinin "fr_client.lua" nın ilk satırına altaki kodu yaz.

Kod: lua
function youhitme (  )
    createWindow(wndSetPos)
showCursor(true)
end
addEvent( "hitthatbitch", true )
addEventHandler( "hitthatbitch", localPlayer, youhitme )

bir "server.lua" oluşturmalısın (meta.xml ye eklemeyi unutma.) altaki kodları içine ekle.

kod;(server.lua)

Kod: lua
size = 1.0
blipid = 37

themotherfuckingMarker =  {}
themotherfuckingMarker[1] = createColSphere(2464.07056, -1666.22021, 13, size)
themotherfuckingMarker[2] = createColSphere(-2426.32031, -622.02759, 132.2,size)
--themotherfuckingMarker[3] = createColSphere(x, y, z,size)--örnek marker.
function tutsanabunu()
  for i,v in ipairs(themotherfuckingMarker) do
x, y, z = getElementPosition(v)
createBlip( x, y, z, 0, blipid, 18, 159, 240, myPlayer )
createMarker (x, y, z-0.8, "cylinder", 2, 18, 159, 240, 120 )
end
end
addEventHandler ( "onResourceStart", getRootElement(), tutsanabunu )

function heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey ( thePlayer, matchingDimension )
triggerClientEvent ( thePlayer, "hitthatbitch", thePlayer)
end
addEventHandler ( "onColShapeHit",themotherfuckingMarker[1], heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey )
addEventHandler ( "onColShapeHit",themotherfuckingMarker[2], heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey )

Markerin adı güzelmiş :D
 


MTASATURK

Ynt: [İSTEK] Işınlanma Marker
« Yanıtla #5 : 04 Aralık 2017, 20:46:40 »

Çevrimdışı MarkeloF

  • Admin
  • *
    • İleti: 901
  • Maybe later.
Yanıtla #6 : 04 Aralık 2017, 20:54:52
fr_client kodunun fonksiyonadı ve event adının türkçe anlamı kadar garip bir hayat.  :-\
 


Çevrimdışı UtkuReis

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 85
Yanıtla #7 : 08 Aralık 2017, 15:52:43
Oldu çok sağolun ama bunların olduğu bölgelere haritada nasıl blip ekliyeceğiz ?
 


Çevrimdışı shephard^

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 776
  • decay.
Yanıtla #8 : 08 Aralık 2017, 16:02:48
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Oldu çok sağolun ama bunların olduğu bölgelere haritada nasıl blip ekliyeceğiz ?
senin sadece bölge eklemen yeterli blip ve marker kendisi oluşuyor

örnek;
Kod: lua
themotherfuckingMarker[3] = createColSphere(  x kordinatı , y kordinatı,  z kordinatı ,size)
 


Çevrimdışı UtkuReis

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 85
Yanıtla #9 : 08 Aralık 2017, 16:12:53
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
senin sadece bölge eklemen yeterli blip ve marker kendisi oluşuyor

örnek;
Kod: lua
themotherfuckingMarker[3] = createColSphere(  x kordinatı , y kordinatı,  z kordinatı ,size)

Bende blip oluşmadı fakat marker oluştu.
 


Çevrimdışı shephard^

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 776
  • decay.
Yanıtla #10 : 08 Aralık 2017, 21:39:02

try
Kod: lua
createBlip( x, y, z, 0, blipid, 18, 159, 240, myPlayer )
değiş
Kod: lua
createBlipAttachedTo( themotherfuckingMarker, blipid)