[İSTEK] Jant Kapatıp Açma

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı kamaci4444

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 125
  • Skype:yunus_kamaci
: 09 Mayıs 2017, 16:05:28
Merhaba beyler genelde destructinderby serverlerde gordum jant acip kapatmaya yariyan bi scripte ihtiyacim var script arastirdim fakat bulamadim.
« Son Düzenleme: 09 Mayıs 2017, 19:07:44 Gönderen: Narkoz »
 


MTASATURK

[İSTEK] Jant Kapatıp Açma
« : 09 Mayıs 2017, 16:05:28 »

Çevrimdışı Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 158
Yanıtla #1 : 09 Mayıs 2017, 19:32:18
Kod: lua
bindKey("TUS", "down", func)
Kod: lua
engineRestoreModel(id)
Kod: lua
degisken = true veya false
Kod: lua
if degisken == true ve elseif degisken == false 
Kod: lua
txd = engineLoadTXD ( "model.txd" )
engineImportTXD ( txd, id)
dff = engineLoadDFF ( "model.dff" )
engineReplaceModel ( dff, id)
 


Çevrimdışı kamaci4444

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 125
  • Skype:yunus_kamaci
Yanıtla #2 : 09 Mayıs 2017, 19:47:56
kardeş bunlar client dosyasi demi
 


Çevrimdışı Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 158
Yanıtla #3 : 09 Mayıs 2017, 19:48:52
Evet
 


Çevrimdışı kamaci4444

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 125
  • Skype:yunus_kamaci
Yanıtla #4 : 09 Mayıs 2017, 20:03:35
Yapamadım kardes biraz yardımcı olurmusun bunlari client atiyorum ama olmuyor yardım edebilecek varmı
« Son Düzenleme: 09 Mayıs 2017, 20:24:29 Gönderen: kamaci4444 »
 


Çevrimdışı Paradox

  • Kurucu
  • *
    • İleti: 684
  • SH Gaming
Yanıtla #5 : 09 Mayıs 2017, 20:47:27
Kod: lua
degisken = false
function jant()
    if degisken==false then
        txd = engineLoadTXD ( "model.txd" )
        engineImportTXD ( txd, id)
        dff = engineLoadDFF ( "model.dff" )
        engineReplaceModel ( dff, id)
    degisken = true
else
    engineRestoreModel(id)
end
end
bindKey("TUS", "down", jant)
 


MTASATURK

Ynt: [İSTEK] Jant Kapatıp Açma
« Yanıtla #5 : 09 Mayıs 2017, 20:47:27 »

Çevrimdışı Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 158
Yanıtla #6 : 09 Mayıs 2017, 21:37:33
Biraz  düzenledim buyur bakalım;
Kod: lua
degisken = false
function jant()
    if degisken == false then
        txd = engineLoadTXD ( "model.txd" )
        engineImportTXD ( txd, id)
        dff = engineLoadDFF ( "model.dff" )
        engineReplaceModel ( dff, id)
            degisken = true
        elseif degisken == true then
          for i,v in ipairs({1025, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1096, 1097, 1098}) do
            engineRestoreModel(v)
            outputChatBox(v)
            degisken = false
          end
        end
end
bindKey("F2", "down", jant)
 


Çevrimdışı kamaci4444

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 125
  • Skype:yunus_kamaci
Yanıtla #7 : 10 Mayıs 2017, 11:58:56
Kapanıyor fakat geri açılmıyor nasıl olur yardım edermisiniz
« Son Düzenleme: 10 Mayıs 2017, 20:28:14 Gönderen: kamaci4444 »
 


Çevrimdışı Paradox

  • Kurucu
  • *
    • İleti: 684
  • SH Gaming
Yanıtla #8 : 10 Mayıs 2017, 21:24:04
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Kapanıyor fakat geri açılmıyor nasıl olur yardım edermisiniz

Yaptığın kodu atar mısın? Çünkü gönderilen kodda sorun yok.
 


Çevrimdışı kamaci4444

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 125
  • Skype:yunus_kamaci
Yanıtla #9 : 11 Mayıs 2017, 20:17:32
Kod: lua
degisken = false
function jant()
    if degisken == false then
        txd = engineLoadTXD ( "model.txd" )
        engineImportTXD ( txd, id)
        dff = engineLoadDFF ( "model.dff" )
        engineReplaceModel ( dff, id)
            degisken = true
        elseif degisken == true then
          for i,v in ipairs({1025, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1096, 1097, 1098}) do
            engineRestoreModel(v)
            outputChatBox(v)
            degisken = false
          end
        end
end
bindKey("F2", "down", jant)
 


Çevrimdışı Paradox

  • Kurucu
  • *
    • İleti: 684
  • SH Gaming
Yanıtla #10 : 11 Mayıs 2017, 20:19:11
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Kod: lua
degisken = false
function jant()
    if degisken == false then
        txd = engineLoadTXD ( "model.txd" )
        engineImportTXD ( txd, id)
        dff = engineLoadDFF ( "model.dff" )
        engineReplaceModel ( dff, id)
            degisken = true
        elseif degisken == true then
          for i,v in ipairs({1025, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1096, 1097, 1098}) do
            engineRestoreModel(v)
            outputChatBox(v)
            degisken = false
          end
        end
end
bindKey("F2", "down", jant)

Alıntı
        txd = engineLoadTXD ( "model.txd" )
        engineImportTXD ( txd, id)
        dff = engineLoadDFF ( "model.dff" )
        engineReplaceModel ( dff, id)
Şu kısmı kendine göre neden düzenlemedin? düzenlemezsen çalışmaz tabi.
 


Çevrimdışı Cynax

  • #
  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 470
  • Bıraktı
Yanıtla #11 : 11 Mayıs 2017, 20:21:28
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Kod: lua
degisken = false
function jant()
    if degisken == false then
        txd = engineLoadTXD ( "model.txd" )
        engineImportTXD ( txd, id)
        dff = engineLoadDFF ( "model.dff" )
        engineReplaceModel ( dff, id)
            degisken = true
        elseif degisken == true then
          for i,v in ipairs({1025, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1096, 1097, 1098}) do
            engineRestoreModel(v)
            outputChatBox(v)
            degisken = false
          end
        end
end
bindKey("F2", "down", jant)
Scriptte txd ve dff dosyalarının adını model yap ve direk ilk ekranda kalsın herhangi bir klasöre atma ve çalıştır.
 


Çevrimdışı kamaci4444

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 125
  • Skype:yunus_kamaci
Yanıtla #12 : 11 Mayıs 2017, 20:24:48
#Paradox Bilmiyorum bilsem zaten uğraştırmam tamam kardeşim
 


Çevrimdışı Paradox

  • Kurucu
  • *
    • İleti: 684
  • SH Gaming
Yanıtla #13 : 11 Mayıs 2017, 20:43:01
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
#Paradox Bilmiyorum bilsem zaten uğraştırmam tamam kardeşim
Örnek bir jant ile birlikte yaptım.
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı kamaci4444

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 125
  • Skype:yunus_kamaci
Yanıtla #14 : 11 Mayıs 2017, 21:12:38
Jant adlarını yazdım buna göre yapılabilirmi arkadaşlar

J2_wheels.txd
wheel_gn1
wheel_gn2
wheel_gn3
wheel_gn4
wheel_gn5
wheel_lr1
wheel_lr2
wheel_lr3
wheel_lr4
wheel_lr5
wheel_or1
wheel_sr1
wheel_sr2
wheel_sr3
wheel_sr4
wheel_sr5
wheel_sr6