MTASA TÜRK
Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu


[İSTEK] Tuş Mesaj

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Psycho

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 29
  • InfinityEmpire
: 07 Şubat 2018, 18:04:48
Merhabalar, benim belirlediğim bir tuşa basınca benim belirlediğim bir mesajı o kişiye göndericek, sadece o görücek böyle bir script arıyorum bulamadım. Varsa atarmısınız.
« Son Düzenleme: 07 Şubat 2018, 21:42:29 Gönderen: Narkoz »
NitroFX - TR - Graphics And Designs
Fıratcan Ulukaya - Graphics designer.
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.

 


MTASA TÜRK

[İSTEK] Tuş Mesaj
« : 07 Şubat 2018, 18:04:48 »

Çevrimdışı Psycho

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 29
  • InfinityEmpire
Yanıtla #1 : 07 Şubat 2018, 19:05:00
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.

Bunlara bakarak istedğini şeyi yapabileceğini düşünüyorum.

Eee hayır. PM Sisteminden bahsetmiyorum. mesela "F1" tuşuna basınca "Freeroam Paneli" yazısı çıkıcak bundan bahsediyorum.
NitroFX - TR - Graphics And Designs
Fıratcan Ulukaya - Graphics designer.
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.

 


Çevrimdışı shephard^

  • hepinizin
  • Grafiker
  • *
    • İleti: 700
  • Decay
Yanıtla #2 : 07 Şubat 2018, 19:19:58
Yani tuşa basınca oyuncuya senin belirlediğin mesajı chate yazicak?
 


Çevrimdışı ByCash

  • Bilişim Teknolojileri
  • Admin
  • *
    • İleti: 989
  • ###
    • MTASATURK
Yanıtla #3 : 07 Şubat 2018, 19:25:10
Kod: lua
tablo = {
tus = "1" --[[İşlemin gerçekleşeceği tuş.]]
mesaj = "Merhaba Oyuncu!", --[[tuşa basınca çıkacak mesaj.]]
r, g, b = 0, 0, 255, --[[çıkacak mesajın rengi.]]
}

bindKey(tablo.tus, "down",
function()
outputChatBox(tablo.mesaj, tablo.r, tablo.g, tablo.b)
end)
« Son Düzenleme: 08 Şubat 2018, 15:12:20 Gönderen: ByCash »
 


Çevrimdışı ertrldtcu

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 632
Yanıtla #4 : 07 Şubat 2018, 19:35:13
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Kod: lua
tablo = {
tus = "1" --[[İşlemin gerçekleşeceği tuş.]]
mesaj = "Merhaba Oyuncu!", --[[tuşa basınca çıkacak mesaj.]]
r, g, b = 0, 0, 255, --[[çıkacak mesajın rengi.]]
}

bindKey(tablo.tus, "down",
function()
outputChatBox(tablo.mesaj, tablo.r, tablo.g, tablo.b)
end)
Kod yanlış. Kitlede source veya root kullanıcaksan string olarak yazamazsın. Ayrıca yazdığın kod server-side gibi gözüküyor ancak bind ekleme fonksiyonunu client olarak yazmışsın. renk değişkeninin kullanımı yanlış, chatbox fonksiyonu senden 3 argüman ister. 3 argümana denk gelen bir argüman giremezsin.

Bunu kullan. client-side
Kod: lua
tablo = {
tus = "F1", -- basılacak tuş
mesaj = "Merhaba Oyuncu !", -- çıkacak mesaj
hex = "FF00FF", -- mesaj rengi
}

bindKey(tablo.tus,"down",function()
outputChatBox("#"..(tablo.hex)..(tablo.mesaj),255,255,255,true)
end)
« Son Düzenleme: 08 Şubat 2018, 15:10:12 Gönderen: ByCash »
Pazar gününe kadar tüm systemlerimizde %20 indirim var! Ayrıca herhangi bi systemi alana yanında asla kullanmayacağı saçma bi system hediye!
© dutcy copying 2020
 


Çevrimdışı ByCash

  • Bilişim Teknolojileri
  • Admin
  • *
    • İleti: 989
  • ###
    • MTASATURK
Yanıtla #5 : 07 Şubat 2018, 19:52:40
Uyarın için teşekkürler, düzelttim. :)
 


MTASA TÜRK

Ynt: [İSTEK] Tuş mesaj
« Yanıtla #5 : 07 Şubat 2018, 19:52:40 »

Çevrimiçi Mahlukat

  • Scripter
  • *
    • İleti: 655
Yanıtla #6 : 08 Şubat 2018, 05:18:30
client.lua
Kod: lua
tusMesajlar = { -- tus ve tusa basınca çıkcak mesaj
["n"] = "#FFFFFFSelamun #CC0000Aleyküm",
["b"] = "#CC0000Aleyküm #FFFFFFSelam",
}

addEventHandler("onClientKey", root, function(button, press) -- oyuncu tuşa bastığında
      if not isChatBoxInputActive () then -- eğer oyuncu yazı yazmıyosa
    if tusMesajlar[button] and press then -- eğer basılan buton ayarlanan tuş ile aynıysa ve basılmışsa(bas/çek)
       outputChatBox(tusMesajlar[button], 255,0,0, true) -- oyuncuya ayarlanan yazıyı at
    end
      end
end)
« Son Düzenleme: 08 Şubat 2018, 05:43:21 Gönderen: Mahlukat »
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 
Mesajı Beğenenler: Yavuzay