MTASA TÜRK
Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu


[İSTEK] Vites

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Charles'

  • Ben anlamam scriptten felan
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 85
  • Rhyme
: 09 Ocak 2021, 23:54:21
arkadaşlar bana manuel ve otomatik vites ayrı ayrı seçme sistemi lazım gerekirse parayla yaptırıcam . Arabaya binince bi panel açılsın istiyorum . Scripterler bana dc den ulaşabilir veya buradan yoksa böyle bir sistem parayla yaptıracağım.

DC: ⸸ Rckyᴮᵘᶠᶠ#9999
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


MTASA TÜRK

[İSTEK] Vites
« : 09 Ocak 2021, 23:54:21 »

Çevrimdışı Leaver

  • lua ne ab yiyebiliomuyuz
  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 518
    • www.MTASATURK.com
Yanıtla #1 : 10 Ocak 2021, 09:44:41
10₺ ye yapabilirim.

Leaver#5313
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı Charles'

  • Ben anlamam scriptten felan
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 85
  • Rhyme
Yanıtla #2 : 10 Ocak 2021, 12:33:50
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.  kardeşim yaptı scripti konuyu kapatabilirsiniz @Quadro
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 
Mesajı Beğenenler: Leaver


Çevrimdışı shephard^

  • Grafiker
  • *
    • İleti: 753
  • decay.
Yanıtla #3 : 10 Ocak 2021, 13:53:09
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
arkadaşlar bana manuel ve otomatik vites ayrı ayrı seçme sistemi lazım gerekirse parayla yaptırıcam . Arabaya binince bi panel açılsın istiyorum . Scripterler bana dc den ulaşabilir veya buradan yoksa böyle bir sistem parayla yaptıracağım.

DC: ⸸ Rckyᴮᵘᶠᶠ#9999

Mtasa manual gear yazarsan cikar zaten neden araştırma yapmadın ki

Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı Charles'

  • Ben anlamam scriptten felan
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 85
  • Rhyme
Yanıtla #4 : 10 Ocak 2021, 14:45:41
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Mtasa manual gear yazarsan cikar zaten neden araştırma yapmadın ki

Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.

dediğimi anlamamışsın ama teşekürler panelli istedim insanlar arabaya binince vites seçeneği olsun :)
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.