[İSTEK] Ghost Mode Scripti

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Loisdeny

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 56
: 27 Aralık 2021, 19:50:37
Arkadaşlar ölünce hastanede doğuyorum ama adamların ıçınden geçemıyorum bug oluyo çıkamıyorum ölünce içinden geçme scripti arıyorum varmı
« Son Düzenleme: 14 Haziran 2022, 11:33:12 Gönderen: Quadro »
 


MTASATURK

[İSTEK] Ghost Mode Scripti
« : 27 Aralık 2021, 19:50:37 »

Çevrimdışı Meta_Script

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 51
  • Meta Script
Yanıtla #1 : 29 Aralık 2021, 16:24:27
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Arkadaşlar ölünce hastanede doğuyorum ama adamların ıçınden geçemıyorum bug oluyo çıkamıyorum ölünce içinden geçme scripti arıyorum varmı
Bunu deneyebilir misin. Zamanım olmadığından deneyemedim
function olme()
    for k,v in ipairs(getElementsByType("player")) do
        setElementCollidableWith(v, localPlayer,false)
    end
end
addEventHandler ( "onClientPlayerWasted", getLocalPlayer(),olme)
META SCRİPT
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı Cassè

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 110
Yanıtla #2 : 29 Aralık 2021, 22:29:56
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Bunu deneyebilir misin. Zamanım olmadığından deneyemedim
function olme()
    for k,v in ipairs(getElementsByType("player")) do
        setElementCollidableWith(v, localPlayer,false)
    end
end
addEventHandler ( "onClientPlayerWasted", getLocalPlayer(),olme)


Öldükten sonra başkaları ile iç içe girmeyecek ama doğduktan sonra bu olay devam edecek. setTimer ile bunun tekrar düzelmesini sağlayabilirsin. Ya da play scriptindeki mantığı kullanarak scriptin oyuncuyu spawn ederken oyuncunun doğacağı koordinatlara +-(1-2) ekle aynı yerde doğmazlar.
 


Çevrimdışı Meta_Script

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 51
  • Meta Script
Yanıtla #3 : 29 Aralık 2021, 22:46:31
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Öldükten sonra başkaları ile iç içe girmeyecek ama doğduktan sonra bu olay devam edecek. setTimer ile bunun tekrar düzelmesini sağlayabilirsin. Ya da play scriptindeki mantığı kullanarak scriptin oyuncuyu spawn ederken oyuncunun doğacağı koordinatlara +-(1-2) ekle aynı yerde doğmazlar.
bu şekilde yapsak da olmaz mı? Bununla daha sonra servere giriş yapan oyuncularla çarpışacak ama tekrar doğduğunda sorun yaşamayacaktır bence
function dogma()
    for k,v in ipairs(getElementsByType("player")) do
        setElementCollidableWith(v, localPlayer,false)
    end
end
addEventHandler ( "onClientPlayerSpawn", getLocalPlayer(),dogma)
META SCRİPT
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı Cassè

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 110
Yanıtla #4 : 29 Aralık 2021, 23:29:03
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
bu şekilde yapsak da olmaz mı? Bununla daha sonra servere giriş yapan oyuncularla çarpışacak ama tekrar doğduğunda sorun yaşamayacaktır bence
function dogma()
    for k,v in ipairs(getElementsByType("player")) do
        setElementCollidableWith(v, localPlayer,false)
    end
end
addEventHandler ( "onClientPlayerSpawn", getLocalPlayer(),dogma)


Oyuncu doğduktan sonra sunucudaki diğer oyuncular ile çarpışmasını engelliyorsun. Tamam bu konuda sıkıntı yok fakat çarpışmasını engellediğin oyuncular ile bir daha hiç çarpışamayacak. Konuyu açan kullanıcı için sıkıntı olur mu olmaz mı bilmiyorum. Bu şekilde istemezse diye olası çözümleri yazdım ben.