Merhaba Arkadaşlar Anlatıma Geçeyim.
Size anlatmak istediğim ModLoader Tarzı Script Yapımıdır. Kodları Dikkatlice Okursanız Yapabilirsiniz.
İlk Önce Gerekli Araçlar.
) Yapabilirsiniz.
İle Başlıyoruz.
aracmodel1 = "Arac1" <---Aracınızın Fonksiyon İçerisindeki İsmini Gösterir
aracmodel2 = "Arac2" <---Aracınızın Fonksiyon İçerisindeki İsmini Gösterir
InfernusGui = {} <--- Fonksiyon Açdığımızı Belirtir
InfernusGui["window"] = guiCreateWindow(50, 200, 200, 200, "AracModPanel", false) <---PanelAdınız
InfernusGui["btnclose"] = guiCreateButton(50, 200, 200, 200, "Pencere Kapat", false,InfernusGui["window"]) <---PencereKapat Butonunuz.
addEventHandler ( "onClientGUIClick", InfernusGui["btnclose"],
function ( btn, state )
if state == "up" then
guiSetVisible(InfernusGui["window"], false)
showCursor(false)
end
end,
false )
InfernusGui["btn1"] = guiCreateButton(10,24,161,85,""..infernusmod1.."",false,InfernusGui["window"])
Resim1 = guiCreateStaticİmage(173, 25, 145, 84, "", ,"resim1.png",false InfernusGui["window"])
end
addEventHandler( "onClientResourceStart", getResourceRootElement( getThisResource() ), showClientImage )
addEventHandler ( "onClientGUIClick", InfernusGui["btn1"],
function (btn, state)
if state == "up" then
outputChatBox(""..Aracmod1.." loaded", 0, 255, 0) <---Chat" Butona Basınca Çıkacak Yazı
InfiTexture = engineLoadTXD ( "aracmod1/infernus.txd" )
engineImportTXD ( InfiTexture, 411 )
InfiModel = engineLoadDFF ( "aracmod1/infernus.dff", 411 )
engineReplaceModel ( InfiModel, 411 )
guiSetVisible(InfernusGui["window"], false)
showCursor(false)
end
end,
false )
InfernusGui["btn2"] = guiCreateButton(10, 116, 161, 86,""..Aracmod2.."",false,InfernusGui["window"])
Resim2 = guiCreateStaticİmage(173, 25, 145, 84, "","resim2.png",, false, InfernusGui["window"])
end
addEventHandler( "onClientResourceStart", getResourceRootElement( getThisResource() ), showClientImage )
addEventHandler ( "onClientGUIClick", InfernusGui["btn2"],
function (btn, state)
if state == "up" then
outputChatBox(""..Aracmod2.." loaded", 0, 255, 0)
InfiTexture = engineLoadTXD ( "aracmod2/infernus.txd" )
engineImportTXD ( InfiTexture, 411 )
InfiModel = engineLoadDFF ( "aracmod2/infernus.dff", 411 )
engineReplaceModel ( InfiModel, 411 )
guiSetVisible(InfernusGui["window"], false)
showCursor(false)
end
end,
false )
guiSetVisible(InfernusGui["window"], false)
function show_window ()
local IsWindowVisible = guiGetVisible(InfernusGui["window"])
if (IsWindowVisible == true) then
guiSetVisible(InfernusGui["window"], false)
showCursor(false)
end
if (IsWindowVisible == false) then
guiSetVisible(InfernusGui["window"], true)
showCursor(true)
end
end
bindKey("F3", "down", show_window) <---Binkey Ac Kapa Tuşunuz.
AraçİD Bunu Hangi Aracı Koyacaksanız Komple Yapacagınız Aracın İDsini Veriyoruz.
Tarzında Hazırladım.
Kendimize Göre Düzenliyoruz Topluyoruz Birleştiriyoruz Hedefleri Çalıştırıyoruz.
Bişeyler Anlatabildiysem ne mutlu bana.
ileri zamanlarda scriptin hazır paylaşımını yapacağım kendinizi test edin çalışmaz ise hatalarınızı kontol edin.