[Destek] Panel Acılıyor Ama Kapanmıyor.

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Mezasta

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 9
: 29 Haziran 2021, 17:38:00
Beyler Panelim Acılıyor Ama Tekrar Kapanmıyor
 


MTASATURK

[Destek] Panel Acılıyor Ama Kapanmıyor.
« : 29 Haziran 2021, 17:38:00 »

Çevrimdışı Flundar

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 115
Yanıtla #1 : 29 Haziran 2021, 17:42:21
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın. Bunu kullan.Kaynak kodlarını atarsan daha yardımcı olabilirim.
 


Çevrimdışı Mezasta

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 9
Yanıtla #2 : 29 Haziran 2021, 17:59:24
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın. Bunu kullan.Kaynak kodlarını atarsan daha yardımcı olabilirim.


Bunlar Düzenleyip Atarsan Cok Cok güzel Olur.


gui = {button = {}, checkbox = {}, scroll = {}, label = {}, image = {}}
screen = Vector2(guiGetScreenSize())

      gui.window = GuiWindow(screen.x / 2 - 438 / 2, screen.y / 2 - 275 / 2, 300, 200, "Steering Assist", false)
      guiSetProperty(gui.window, "CaptionColour", "FFFFFFFF")
      guiWindowSetSizable(gui.window, false)
      gui.window.visible = false
      gui.button["CLOSE_WINDOW"] = GuiButton(70, 170, 150, 25, "Kapat", false, gui.window)
      gui.button["CLOSE_WINDOW"]:setFont("default-bold-small")
      gui.tabpanel = guiCreateTabPanel(9, 26, 285, 135, false, gui.window)

guiSetVisible(gui.window, false)

addEventHandler("onClientGUIClick", root, function()
   if gui.window.visible == true then
      if not localPlayer.vehicle then
         return
      end
      if source == gui.button["CLOSE_WINDOW"] then
         gui.window.visible = false
         showCursor(false)
      end
   end
end)

function openVehicleSettings()
   gui.window.visible = true
   showCursor(true)
end
function closeVehicleSettings()
   gui.window.visible = true
   showCursor(true)
end

function playSound(name, ...)
   if type(name) ~= "string" then
      return false
   end
   return Sound("assets/sounds/" .. name .. ".wav", ...)
end

VEHICLE_SETTINGS = false
bindKey("F3","down",function()
   if VEHICLE_SETTINGS == false then
      openVehicleSettings()
      VEHICLE_SETTINGS = true
   else
      closeVehicleSettings()
      VEHICLE_SETTINGS = false
   end
end)


 


Çevrimdışı Wac|#Savitar.

  • - Madalyon Gaming -
  • Bilgin Üye
  • *
    • İleti: 239
Yanıtla #3 : 29 Haziran 2021, 18:29:25
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.

Bunlar Düzenleyip Atarsan Cok Cok güzel Olur.




gui = {button = {}, checkbox = {}, scroll = {}, label = {}, image = {}}
screen = Vector2(guiGetScreenSize())

      gui.window = GuiWindow(screen.x / 2 - 438 / 2, screen.y / 2 - 275 / 2, 300, 200, "Steering Assist", false)
      guiSetProperty(gui.window, "CaptionColour", "FFFFFFFF")
      guiWindowSetSizable(gui.window, false)
      gui.window.visible = false
      gui.button["CLOSE_WINDOW"] = GuiButton(70, 170, 150, 25, "Kapat", false, gui.window)
      gui.button["CLOSE_WINDOW"]:setFont("default-bold-small")
      gui.tabpanel = guiCreateTabPanel(9, 26, 285, 135, false, gui.window)

guiSetVisible(gui.window, false)

addEventHandler("onClientGUIClick", root, function()
   if gui.window.visible == true then
      if not localPlayer.vehicle then
         return
      end
      if source == gui.button["CLOSE_WINDOW"] then
         gui.window.visible = false
         showCursor(false)
      end
   end
end)

function openVehicleSettings()
   gui.window.visible = true
   showCursor(true)
end

function closeVehicleSettings()
   gui.window.visible = false
   showCursor(false)
end


function playSound(name, ...)
   if type(name) ~= "string" then
      return false
   end
   return Sound("assets/sounds/" .. name .. ".wav", ...)
end

VEHICLE_SETTINGS = false
bindKey("F3","down",function()
   if VEHICLE_SETTINGS == false then
      openVehicleSettings()
      VEHICLE_SETTINGS = true
   else
      closeVehicleSettings()
      VEHICLE_SETTINGS = false
   end
end)
We are Champion's DD Clan

Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı raved

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
Yanıtla #4 : 25 Ekim 2021, 20:27:04
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
gui = {button = {}, checkbox = {}, scroll = {}, label = {}, image = {}}
screen = Vector2(guiGetScreenSize())

      gui.window = GuiWindow(screen.x / 2 - 438 / 2, screen.y / 2 - 275 / 2, 300, 200, "Steering Assist", false)
      guiSetProperty(gui.window, "CaptionColour", "FFFFFFFF")
      guiWindowSetSizable(gui.window, false)
      gui.window.visible = false
      gui.button["CLOSE_WINDOW"] = GuiButton(70, 170, 150, 25, "Kapat", false, gui.window)
      gui.button["CLOSE_WINDOW"]:setFont("default-bold-small")
      gui.tabpanel = guiCreateTabPanel(9, 26, 285, 135, false, gui.window)

guiSetVisible(gui.window, false)

addEventHandler("onClientGUIClick", root, function()
   if gui.window.visible == true then
      if not localPlayer.vehicle then
         return
      end
      if source == gui.button["CLOSE_WINDOW"] then
         gui.window.visible = false
         showCursor(false)
      end
   end
end)

function openVehicleSettings()
   gui.window.visible = true
   showCursor(true)
end

function closeVehicleSettings()
   gui.window.visible = false
   showCursor(false)
end


function playSound(name, ...)
   if type(name) ~= "string" then
      return false
   end
   return Sound("assets/sounds/" .. name .. ".wav", ...)
end

VEHICLE_SETTINGS = false
bindKey("F3","down",function()
   if VEHICLE_SETTINGS == false then
      openVehicleSettings()
      VEHICLE_SETTINGS = true
   else
      closeVehicleSettings()
      VEHICLE_SETTINGS = false
   end
end)



Merhaba Birşey Sora Billir miyim
 


Çevrimdışı Cassè

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 110
Yanıtla #5 : 26 Ekim 2021, 15:26:17
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.


Merhaba Birşey Sora Billir miyim

Bence direkt sorunu sormalısın. Bir şey sorabilir miyim diyip beklersen sorunun cevabına çok geç ulaşırsın.
 


MTASATURK

Ynt: [Destek] Panel Acılıyor Ama Kapanmıyor.
« Yanıtla #5 : 26 Ekim 2021, 15:26:17 »