0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
GUIEditor = { button = {}, window = {}}addEventHandler("onClientResourceStart", resourceRoot, function() GUIEditor.window[1] = guiCreateWindow(557, 277, 313, 230, "", false) guiWindowSetSizable(GUIEditor.window[1], false) guiSetAlpha(GUIEditor.window[1], 1.00) guiSetProperty(GUIEditor.window[1], "CaptionColour", "FEFFFFFF") GUIEditor.button[1] = guiCreateButton(9, 31, 294, 26, "F-16 C Block 40 ", false, GUIEditor.window[1]) guiSetProperty(GUIEditor.button[1], "NormalTextColour", "FFAAAAAA") GUIEditor.button[2] = guiCreateButton(9, 69, 294, 26, "F-16 D Block 52", false, GUIEditor.window[1]) guiSetProperty(GUIEditor.button[2], "NormalTextColour", "FFAAAAAA") end)
local sx,sy = guiGetScreenSize()local pg,pu = 315, 230local x,y = (sx-pg)/2, (sy-pu)/2markerlar = { -- x, y, z --{x,y,z}, {0,0,2}, {0,3,2},}addEventHandler("onClientResourceStart", resourceRoot, function() for i,v in pairs(markerlar) do local x,y,z = unpack(v) local marker = createMarker(x,y,z, "cylinder", 1.5) addEventHandler("onClientMarkerHit", marker, function(giren) if getElementType(giren) == "player" and not getPedOccupiedVehicle(giren) and giren == localPlayer then panelAc(true) end end) endend)local panel = guiCreateWindow(x,y,pg,pu, "", false)guiSetVisible(panel, false)guiWindowSetSizable(panel, false)guiSetAlpha(panel, 1.00)guiSetProperty(panel, "CaptionColour", "FEFFFFFF")local f16C = guiCreateButton(9, 31, 294, 26, "F-16 C Block 40 ", false, panel)guiSetProperty(f16C, "NormalTextColour", "FFAAAAAA")local f16D = guiCreateButton(9, 69, 294, 26, "F-16 D Block 52", false, panel)guiSetProperty(f16D, "NormalTextColour", "FFAAAAAA") addEventHandler("onClientGUIClick", resourceRoot, function() if source == f16C then triggerServerEvent("MarkerliPanel:AracAl", localPlayer, 520) -- sondaki araç id panelAc(false) elseif source == f16D then triggerServerEvent("MarkerliPanel:AracAl", localPlayer, 521) -- sonraki araç id panelAc(false) endend) function panelAc(deger) guiSetVisible(panel, deger) showCursor(deger)end
araclar = {} -- araç verilerini kaydetmek için boş bir tabloaddEvent("MarkerliPanel:AracAl", true) -- mtada böyle bire vent olmadığı için kendimiz oluşturdukaddEventHandler("MarkerliPanel:AracAl", root, function(id) -- eventimize handler ekledik local x,y,z = getElementPosition(source) -- butona basan oyuncunun pos çektik if araclar[source] then destroyElement(araclar[source]) end -- eğer zaten araç almışsa eskisini yokettik araclar[source] = createVehicle(id,x,y,z) -- aracı oluşturduk warpPedIntoVehicle(source,araclar[source]) -- oyuncuyu aracın işine koydukend)addEventHandler("onPlayerQuit", root, function() -- oyuncu çıkış yaptığında if araclar[source] then destroyElement(araclar[source]) end -- eğer araç almışsa aracı kaybettikend)