0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
araclar = { [ 400 ] = true,}local sound = {}function updateEngineSound() local allVehicles = getElementsByType("vehicle") for index, veh in ipairs (allVehicles) do local model = getElementModel(veh) if araclar[model] then if getVehicleEngineState(veh) then if isElement(sound[veh]) then local gear = getVehicleCurrentGear ( veh ) or 1 local velocityX, velocityY, velocityZ = getElementVelocity(veh) local actualspeed = ((velocityX^2 + velocityY^2 + velocityZ^2)^(0.5)) * ((11 - gear) /10) local mph = actualspeed * 70 * 111.847 local minSoundSpeed = 0.15 local soundSpeed = mph/(1000+1000/minSoundSpeed) + minSoundSpeed setSoundSpeed (sound[veh], soundSpeed) else local x, y, z = getElementPosition(veh) sound[veh] = playSound3D("sounds/engine.wav", x, y, z, true) attachElements(sound[veh], veh) end else if isElement(sound[veh]) then destroyElement(sound[veh]) end end end end end addEventHandler("onClientPreRender", root, updateEngineSound) addEventHandler("onClientVehicleExplode",root,function() if isElement(sound) then destroyElement(sound) endend)
function ses_kapat()if isElement(sound) thendestroyElement(sound)endendaddCommandHandler("seskapat", ses_kapat) --//Sesi kapatmak için komut ekledik..addEventHandler("onClientVehicleExplode",getRootElement(), ses_kapat) --//Araba patlayınca sesin kapanmasını ekledik..addEventHandler("onVehicleStartExit", getRootElement(), ses_kapat) --//Arabadan inince sesin yok olmasını ekledik..