[YARDIM] Freeroam Panel

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı EmreOzkan

  • Ne Mutlu Türküm Diyene !
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 13
: 02 Haziran 2018, 11:57:30
F1'den aracı seçtiğimde çıkmasın direk binilsin başka bir sunucuda görmüştüm hoşuma gitti bunu nasıl sağlayabiliriz.

« Son Düzenleme: 02 Haziran 2018, 15:19:35 Gönderen: Narkoz »
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


MTASATURK

[YARDIM] Freeroam Panel
« : 02 Haziran 2018, 11:57:30 »

Çevrimdışı MarkeloF

  • Admin
  • *
    • İleti: 901
  • Maybe later.
Yanıtla #1 : 02 Haziran 2018, 12:18:05
Alıntı yapılan kod dizimi;

Spoiler for Hiden:
freeroam>fr_server.lua
giveMeVehicles(vehicles) bu fonksiyonu bul ve aşşağıdaki ile değiştir.


Kod: lua
function giveMeVehicles(vehicles)
        if type(vehicles) == 'number' then
                vehicles = { vehicles }
        end
 
        local px, py, pz, prot
        local radius = 3
        local playerVehicle = getPedOccupiedVehicle(source)
        if playerVehicle and isElement(playerVehicle) then
                px, py, pz = getElementPosition(playerVehicle)
                prot, prot, prot = getVehicleRotation(playerVehicle)
        else
                px, py, pz = getElementPosition(source)
                prot = getPedRotation(source)
        end
        local offsetRot = math.rad(prot)
        local vx = px + radius * math.cos(offsetRot)
        local vy = py + radius * math.sin(offsetRot)
        local vz = pz + 2
        local vrot = prot
 
        local vehicleList = g_PlayerData[source].vehicles
        local vehicle
        if ( not vehicles ) then return end
        for i,vehID in ipairs(vehicles) do
                if i > getOption('vehicles.maxperplayer') then
                        break
                end
                if vehID < 400 or vehID > 611 then
                        errMsg(vehID ..' is incorrect vehicle model', source)
                elseif not table.find(getOption('vehicles.disallowed'), vehID) then
                        if #vehicleList >= getOption('vehicles.maxperplayer') then
                                unloadVehicle(vehicleList[1])
                        end
                        vehicle = createVehicle(vehID, vx, vy, vz, 0, 0, vrot)
                        warpPedIntoVehicle(source, vehicle)
                        if (not isElement(vehicle)) then return end
                        setElementInterior(vehicle, getElementInterior(source))
                        setElementDimension(vehicle, getElementDimension(source))
                        table.insert(vehicleList, vehicle)
                        g_VehicleData[vehicle] = { creator = source, timers = {} }
                        if vehID == 464 then
                                warpPedIntoVehicle(source, vehicle)
                        elseif not g_Trailers[vehID] then
                                if getOption('vehicles.idleexplode') then
                                        g_VehicleData[vehicle].timers.fire = setTimer(commitArsonOnVehicle, getOption('vehicles.maxidletime'), 1, vehicle)
                                end
                                g_VehicleData[vehicle].timers.destroy = setTimer(unloadVehicle, getOption('vehicles.maxidletime') + (getOption('vehicles.idleexplode') and 10000 or 0), 1, vehicle)
                        end
                        vx = vx + 4
                        vz = vz + 4
                else
                        errMsg(getVehicleNameFromModel(vehID):gsub('y$', 'ie') .. 's are not allowed', source)
                end
        end
end
 


Çevrimdışı EmreOzkan

  • Ne Mutlu Türküm Diyene !
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 13
Yanıtla #2 : 02 Haziran 2018, 22:05:54
araç gidiyor bir süre sonra ? MarkeloF
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı MarkeloF

  • Admin
  • *
    • İleti: 901
  • Maybe later.
Yanıtla #3 : 02 Haziran 2018, 22:16:02
fr_server.lua dosyasında şunu arat  ''  maxidletime  '' ve ilk eşleşmedeki ''60000'' sayısını çok basamaklı yükselt. (Boştaki aracı 60 saniye içinde yok ediyordu.)
 


Çevrimdışı EmreOzkan

  • Ne Mutlu Türküm Diyene !
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 13
Yanıtla #4 : 03 Haziran 2018, 19:39:51
hala aynı o zamanlamayı kaldıramazmıyız
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı MarkeloF

  • Admin
  • *
    • İleti: 901
  • Maybe later.
Yanıtla #5 : 04 Haziran 2018, 19:48:44
fr_server.lua dosyasında şunu arat;
Kod: lua
addEventHandler('onVehicleExit', root,

Ardından bulundugu kod dizimini şu şekilde güncelle;

Kod: lua
addEventHandler('onVehicleExit', root,
function(player, seat)
if not g_VehicleData[source] then
return
end
if not g_VehicleData[source].timers.fire then
for i=0,getVehicleMaxPassengers(source) or 1 do
if getVehicleOccupant(source, i) then
return
end
end
if getOption('vehicles.idleexplode') then
g_VehicleData[source].timers.fire = setTimer(commitArsonOnVehicle, getOption('vehicles.maxidletime'), 1, source)
end
if g_ArmedVehicles[getElementModel(source)] then
toggleControl(player, 'vehicle_fire', true)
toggleControl(player, 'vehicle_secondary_fire', true)
end

if g_PlayerData[player].previousGravity then
setPedGravity(player, g_PlayerData[player].previousGravity)
g_PlayerData[player].previousGravity = nil
end
end
)
 


MTASATURK

Ynt: [YARDIM] Freeroam Panel
« Yanıtla #5 : 04 Haziran 2018, 19:48:44 »

Çevrimdışı EmreOzkan

  • Ne Mutlu Türküm Diyene !
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 13
Yanıtla #6 : 06 Haziran 2018, 12:00:57
Bu kezde hiç almıyor araç
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı Paradox

  • Kurucu
  • *
    • İleti: 684
  • SH Gaming
Yanıtla #7 : 06 Haziran 2018, 12:18:38
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Bu kezde hiç almıyor araç

Aynı yeri şu şekilde yap ufak bir hata yapılmış.
Kod: lua
addEventHandler('onVehicleExit', root,
        function(player, seat)
                if not g_VehicleData[source] then
                        return
                end
                if not g_VehicleData[source].timers.fire then
                        for i=0,getVehicleMaxPassengers(source) or 1 do
                                if getVehicleOccupant(source, i) then
                                        return
                                end
                        end
                        if getOption('vehicles.idleexplode') then
                                g_VehicleData[source].timers.fire = setTimer(commitArsonOnVehicle, getOption('vehicles.maxidletime'), 1, source)
                        end
end
                if g_ArmedVehicles[getElementModel(source)] then
                        toggleControl(player, 'vehicle_fire', true)
                        toggleControl(player, 'vehicle_secondary_fire', true)
                end
                       
                if g_PlayerData[player].previousGravity then
                        setPedGravity(player, g_PlayerData[player].previousGravity)
                        g_PlayerData[player].previousGravity = nil
                end
        end
)

Daha sonra aynı dosyanın içinden şu yeri bul ve sadece bu satırı sil.
Kod: lua
g_VehicleData[vehicle].timers.destroy = setTimer(unloadVehicle, getOption('vehicles.maxidletime') + (getOption('vehicles.idleexplode') and 10000 or 0), 1, vehicle)