[YARDIM] Garaj Sorunu

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Speaw

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 69
: 15 Haziran 2017, 17:15:26
Bende bu garaj sistemi var fakat başka bir oyuncu markere girince bendede panel açılıyor.

« Son Düzenleme: 15 Haziran 2017, 23:40:28 Gönderen: Narkoz »
 


MTASATURK

[YARDIM] Garaj Sorunu
« : 15 Haziran 2017, 17:15:26 »

Çevrimdışı ByCash

  • Admin
  • *
    • İleti: 986
Yanıtla #1 : 15 Haziran 2017, 17:17:20
MarkerHit eventini client side de kullanırsan herkesde çalışır server side de kullanmalısın.
 


Çevrimdışı Speaw

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 69
Yanıtla #2 : 15 Haziran 2017, 17:19:36
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
MarkerHit eventini client side de kullanırsan herkesde çalışır server side de kullanmalısın.
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın. Hangisini düzenlicem ?
 


Çevrimdışı ByCash

  • Admin
  • *
    • İleti: 986
Yanıtla #3 : 15 Haziran 2017, 17:39:21
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın. Hangisini düzenlicem ?
Becerebileceğini sanmıyorum dosyayı at yardımcı oluruz.
 


Çevrimdışı Speaw

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 69
Yanıtla #4 : 15 Haziran 2017, 18:25:58
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Becerebileceğini sanmıyorum dosyayı at yardımcı oluruz.
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Dosya burda düzelirseniz çok sevinirim
 


Çevrimdışı Paradox

  • Kurucu
  • *
    • İleti: 684
  • SH Gaming
Yanıtla #5 : 15 Haziran 2017, 18:39:32
Script.lua dosyasında bunu aratın
Kod: lua
function MarkerHit( Element, matchingDimension)

O kısmı bununla değiştirin.

Kod: lua
function MarkerHit( Element, matchingDimension)
triggerClientEvent (Element, "onMarkerHit", getRootElement())
end
addEventHandler( "onMarkerHit", Marker, MarkerHit )
 


MTASATURK

Ynt: [Yardım] Garaj
« Yanıtla #5 : 15 Haziran 2017, 18:39:32 »

Çevrimdışı Speaw

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 69
Yanıtla #6 : 15 Haziran 2017, 21:59:34
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Script.lua dosyasında bunu aratın
Kod: lua
function MarkerHit( Element, matchingDimension)

O kısmı bununla değiştirin.

Kod: lua
function MarkerHit( Element, matchingDimension)
triggerClientEvent (Element, "onMarkerHit", getRootElement())
end
addEventHandler( "onMarkerHit", Marker, MarkerHit )
Yaptım fakat degişen birşey olmadı