[YARDIM] Görev bitiminde tuş açılmama sorunu

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı #Raquel

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
  • kendimce takılıyorum
Sunucumdaki bulunan görevlerde görev başladığı zaman F tuşlarının açılmasını engelledim ancak görev bittikten sonra F1 açılmamaya devam ediyor.
Görev bittikten sonra yasakladığım tuşların geri açılmasını nasıl sağlayabilirim ?

kod
Spoiler for Hiden:
butons = {   
   {"Meslek, -- görevin datası
      {
      ["F1"] = true, -- iptal edilcek tuş
      ["F2"] = true,
      ["F3"] = true,
      ["F4"] = true,
      ["F5"] = true,
      ["F6"] = true,
      ["F7"] = true,
      ["F8"] = true,
      ["F9"] = true,
      ["b"] = true,
      } 
   },   
}

addEventHandler("onClientKey", root, function(button, press) -- oyuncu herhangi bir tuşa bastığında
   for i,v in pairs(butons) do -- butons tablosunu döndür
      local veri, tus = unpack(v) -- tablodaki verileri dğeişkene koy
      if tus[button] and getElementData(localPlayer, veri) then -- eğer basılan uton tusların içinde varsa ve oyuncunun datası bellirtilen data ise
         cancelEvent() -- iptal et
      end
   end     
end)
« Son Düzenleme: 05 Ağustos 2020, 14:06:48 Gönderen: #Raquel »
 


MTASATURK

[YARDIM] Görev bitiminde tuş açılmama sorunu
« : 05 Ağustos 2020, 13:54:18 »

Çevrimdışı TahaGG

  • Bilgin Üye
  • *
    • İleti: 228
Yanıtla #1 : 05 Ağustos 2020, 14:23:43
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Sunucumdaki bulunan görevlerde görev başladığı zaman F tuşlarının açılmasını engelledim ancak görev bittikten sonra F1 açılmamaya devam ediyor.
Görev bittikten sonra yasakladığım tuşların geri açılmasını nasıl sağlayabilirim ?

kod
Spoiler for Hiden:
butons = {   
   {"Meslek, -- görevin datası
      {
      ["F1"] = true, -- iptal edilcek tuş
      ["F2"] = true,
      ["F3"] = true,
      ["F4"] = true,
      ["F5"] = true,
      ["F6"] = true,
      ["F7"] = true,
      ["F8"] = true,
      ["F9"] = true,
      ["b"] = true,
      } 
   },   
}

addEventHandler("onClientKey", root, function(button, press) -- oyuncu herhangi bir tuşa bastığında
   for i,v in pairs(butons) do -- butons tablosunu döndür
      local veri, tus = unpack(v) -- tablodaki verileri dğeişkene koy
      if tus[button] and getElementData(localPlayer, veri) then -- eğer basılan uton tusların içinde varsa ve oyuncunun datası bellirtilen data ise
         cancelEvent() -- iptal et
      end
   end     
end)


Görev bitince oyuncunun "Meslek" datasını silmen gerek ;

Görevin bittiği yere bu kodu ekle

setElementData(player,"Meslek",false)

Mesaj Birleştirildi: 05 Ağustos 2020, 14:24:03
player kısmı değişebilir mesleği atsan daha güzel olabilir.
"Türk olmak zordur, çünkü dünya ile savaşırsın. Türk olmamak daha zordur çünkü, Türk ile savaşırsın."
 


Çevrimdışı #Raquel

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
  • kendimce takılıyorum
Yanıtla #2 : 05 Ağustos 2020, 14:28:18
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.

Görev bitince oyuncunun "Meslek" datasını silmen gerek ;

Görevin bittiği yere bu kodu ekle

setElementData(player,"Meslek",false)

Mesaj Birleştirildi: 05 Ağustos 2020, 14:24:03
player kısmı değişebilir mesleği atsan daha güzel olabilir.
mesleğin client  lua sını atsam yardımcı olabilirmisin
 


Çevrimdışı TahaGG

  • Bilgin Üye
  • *
    • İleti: 228
Yanıtla #3 : 05 Ağustos 2020, 14:28:58
Olabilirim.
"Türk olmak zordur, çünkü dünya ile savaşırsın. Türk olmamak daha zordur çünkü, Türk ile savaşırsın."
 


Çevrimdışı #Raquel

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
  • kendimce takılıyorum
Yanıtla #4 : 05 Ağustos 2020, 14:29:54
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Olabilirim.
Spoiler for Hiden:
--------------------------------------------[Устройство]

local alpha = 0

local r, g, b = 255, 230, 0

local size = 1

local typem = "cylinder"

local posx, posy, posz =  -1945.3, -2423.8, 30.2



local entradaB = createMarker (posx, posy, posz, typem, size, r, g, b, alpha)



addEventHandler( "onClientRender", root, function (  )

       local x, y, z = getElementPosition( entradaB )

       local Mx, My, Mz = getCameraMatrix(   )

        if ( getDistanceBetweenPoints3D( x, y, z, Mx, My, Mz ) <= 20 ) then

           local WorldPositionX, WorldPositionY = getScreenFromWorldPosition( x, y, z +1, 0.07 )

            if ( WorldPositionX and WorldPositionY ) then

             dxDrawText("Oduncu Mesleği", WorldPositionX - 1, WorldPositionY + 1, WorldPositionX - 1, WorldPositionY + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.02, "default-bold", "center", "center", false, false, false, false, false)

             dxDrawText("Oduncu Mesleği", WorldPositionX - 1, WorldPositionY + 1, WorldPositionX - 1, WorldPositionY + 1, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, "default-bold", "center", "center", false, false, false, false, false)

            end

      end

end

)

---------------------------------------------

---------------------------------------------[Загрузка]

local alpha = 0

local r, g, b = 255, 230, 0

local size = 1

local typem = "cylinder"

local posx, posy, posz =  -1972.3000488281,-2434.1999511719,29.6



local entradaB = createMarker (posx, posy, posz, typem, size, r, g, b, alpha)



addEventHandler( "onClientRender", root, function (  )

       local x, y, z = getElementPosition( entradaB )

       local Mx, My, Mz = getCameraMatrix(   )

        if ( getDistanceBetweenPoints3D( x, y, z, Mx, My, Mz ) <= 10 ) then

           local WorldPositionX, WorldPositionY = getScreenFromWorldPosition( x, y, z +1, 0.07 )

            if ( WorldPositionX and WorldPositionY ) then

             dxDrawText("Taşımak İçin Buradan Odun Al.", WorldPositionX - 1, WorldPositionY + 1, WorldPositionX - 1, WorldPositionY + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.02, "default-bold", "center", "center", false, false, false, false, false)

             dxDrawText("Taşımak İçin Buradan Odun Al.", WorldPositionX - 1, WorldPositionY + 1, WorldPositionX - 1, WorldPositionY + 1, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, "default-bold", "center", "center", false, false, false, false, false)

            end

      end

end

)

---------------------------------------------

---------------------------------------------[Разгрузка]

local alpha = 0

local r, g, b = 255, 230, 0

local size = 1

local typem = "cylinder"

local posx, posy, posz =  -1971.1999511719,-2368.5,29.6



local entradaB = createMarker (posx, posy, posz, typem, size, r, g, b, alpha)



addEventHandler( "onClientRender", root, function (  )

       local x, y, z = getElementPosition( entradaB )

       local Mx, My, Mz = getCameraMatrix(   )

        if ( getDistanceBetweenPoints3D( x, y, z, Mx, My, Mz ) <= 10 ) then

           local WorldPositionX, WorldPositionY = getScreenFromWorldPosition( x, y, z +1, 0.07 )

            if ( WorldPositionX and WorldPositionY ) then

             dxDrawText("Yakacak Odun Boşaltma", WorldPositionX - 1, WorldPositionY + 1, WorldPositionX - 1, WorldPositionY + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.02, "default-bold", "center", "center", false, false, false, false, false)

             dxDrawText("Yakacak Odun Boşaltma", WorldPositionX - 1, WorldPositionY + 1, WorldPositionX - 1, WorldPositionY + 1, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, "default-bold", "center", "center", false, false, false, false, false)

            end

      end

end

)

---------------------------------------------

GRUZ = {

   

button = {},

   

window = {},

   

label = {}

}



addEventHandler("onClientResourceStart", resourceRoot, function(res)

    if res == getThisResource() then



   ---------------------------------------------------------------------------------

        GRUZ.window[1] = guiCreateStaticImage(452, 285, 463, 262, "gui/gui.png", false)


        ---------------------------------------------------------------------------------

   label1 = guiCreateLabel(111, 35, 265, 24, "Odunculuk Mesleğine Hoşgeldiniz.", false, GRUZ.window[1] )

   guiSetFont(label1, "default-bold-small")

   guiLabelSetColor(label1, 254, 254, 254)

   label2 = guiCreateLabel(23, 73, 265, 24, "1. Bir İş Bulun.", false, GRUZ.window[1] )


        guiLabelSetColor(label2, 254, 254, 254)


        label3 = guiCreateLabel(23, 97, 265, 24, "2. Taşımak İçin Odunları Alın.", false, GRUZ.window[1] )


        guiLabelSetColor(label3, 254, 254, 254)


        label4 = guiCreateLabel(23, 121, 265, 24, "3. Odunu Taşımak İçin Alın.", false, GRUZ.window[1] )


        guiLabelSetColor(label4, 254, 254, 254)


        label5 = guiCreateLabel(23, 145, 265, 24, "4. İş Gününü Sonlandır.", false, GRUZ.window[1] )


        guiLabelSetColor(label5, 254, 254, 254)

   img = guiCreateStaticImage(240, 40, 230, 180, "gui/tree.png", false, GRUZ.window[1] )

        ---------------------------------------------------------------------------------

        GRUZ.button[1] = guiCreateButton(48, 215, 120, 30, "Sakinleş", false, GRUZ.window[1] )               

        GRUZ.button[2] = guiCreateStaticImage(294, 215, 120, 30, "gui/exit.png", false, GRUZ.window[1] )   

        guiSetVisible(GRUZ.window[1], false)

        showCursor(false)

   ---------------------------------------------------------------------------------

    end

end

)



addEventHandler("onClientResourceStop", resourceRoot, function(res)

    if res == getThisResource() then



        if isElement(GRUZ.window[1]) then destroyElement(GRUZ.window[1]) end

        if isElement(GRUZ.label[1]) then destroyElement(GRUZ.label[1]) end

        if isElement(GRUZ.label[2]) then destroyElement(GRUZ.label[2]) end

        if isElement(GRUZ.button[1]) then destroyElement(GRUZ.button[1]) end

        if isElement(GRUZ.button[2]) then destroyElement(GRUZ.button[2]) end

        GRUZ.window[1] = nil

        GRUZ.label[1] = nil

        GRUZ.label[2] = nil

        GRUZ.button[1] = nil

        GRUZ.button[2] = nil

    end

end

)



function showGruzMenu(player)

    if not guiGetVisible(GRUZ.window[1]) then

        guiSetVisible(GRUZ.window[1], true)

        showCursor(true)

    else

        guiSetVisible(GRUZ.window[1], false)

        showCursor(false)

    end

end

addEvent("JobGruzMenu", true)

addEventHandler("JobGruzMenu", getRootElement(), showGruzMenu)



function onGuiClickPanel (button, state, absoluteX, absoluteY)

    if (source == (GRUZ.button[1])) then

        if not getElementData(localPlayer, "JobGruz") then

            triggerServerEvent("StartJobGruz", getRootElement(), localPlayer, true)

          guiSetVisible(GRUZ.window[1], false)

            showCursor(false)

        else

            triggerServerEvent("StartJobGruz", getRootElement(), localPlayer, false)

          guiSetVisible(GRUZ.window[1], false)

            showCursor(false)

        end

    elseif (source == (GRUZ.button[2])) then

        guiSetVisible(GRUZ.window[1], false)

        showCursor(false)

    end

end

addEventHandler ("onClientGUIClick", getRootElement(), onGuiClickPanel)



setTimer(function()

    if getElementData(localPlayer, "JobGruz") then

        GRUZ.button[1] = guiCreateStaticImage(48, 215, 120, 30, "gui/logout.png", false, GRUZ.window[1] )

    else

        GRUZ.button[1] = guiCreateStaticImage(48, 215, 120, 30, "gui/join.png", false, GRUZ.window[1] )

    end

end, 200, 0)



function checktime (player)

    if getElementData(player, "JobGruz") then

        if getControlState("jump") or getControlState("fire") then

            triggerServerEvent("JobGruzcheckAnim", getRootElement(), localPlayer)

        end

    end

end

-- or getControlState("sprint")

function JobGruzCallCheck(player, state)

    if state then

        setPedAnimation(player, "CARRY", "liftup", -1, false, true, false)

        setTimer(setPedAnimation, 1000, 1, player, "CARRY", "crry_prtial", 1, true, true, false)

        if isTimer(timer) then killTimer(timer) end

        timer = setTimer(checktime, 100, 0, player)

    else

        if getAttachedElements(player) then

            setPedAnimation(player, "CARRY", "putdwn", -1, false, true, false)

            setTimer(setPedAnimation, 1500, 1, player, false)

        end

        if isTimer(timer) then killTimer(timer) end

    end

end

addEvent("JobGruzCallCheck", true)

addEventHandler("JobGruzCallCheck", getRootElement(), JobGruzCallCheck)





function beretChtoto(player)

local x,y,z = getElementPosition(player)

local sound3 = playSound3D("beretchtoto.mp3", x,y,z)   

setSoundMaxDistance(sound3, 10)

setSoundVolume(sound3, 0.5)

end

addEvent("beretMusicGUI", true)

addEventHandler("beretMusicGUI", getRootElement(), beretChtoto)



function padaetkaropka(player)

local x,y,z = getElementPosition(player)

local sound4 = playSound3D("padaetkaropka.mp3", x,y,z)   

setSoundMaxDistance(sound4, 10)

setSoundVolume(sound4, 0.5)

end

addEvent("padaetMusicGUI", true)

addEventHandler("padaetMusicGUI", getRootElement(), padaetkaropka)
 


Çevrimdışı TahaGG

  • Bilgin Üye
  • *
    • İleti: 228
Yanıtla #5 : 05 Ağustos 2020, 14:32:18
Acaba bende mi sıkıntı var yoksa görev burada  bitmiyor mu ? Server taraflı lua dosyasınıda atabilir misin ?
"Türk olmak zordur, çünkü dünya ile savaşırsın. Türk olmamak daha zordur çünkü, Türk ile savaşırsın."
 


MTASATURK

Ynt: [YARDIM] Görev bitiminde tuş açılmama sorunu
« Yanıtla #5 : 05 Ağustos 2020, 14:32:18 »

Çevrimdışı #Raquel

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
  • kendimce takılıyorum
Yanıtla #6 : 05 Ağustos 2020, 14:35:37
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Acaba bende mi sıkıntı var yoksa görev burada  bitmiyor mu ? Server taraflı lua dosyasınıda atabilir misin ?
atayım

Mesaj Birleştirildi: 05 Ağustos 2020, 14:36:25
server-side
Spoiler for Hiden:
blip1 = createBlip(-1945.3,-2423.8,30.6,11,2,0,0,0,0,0,200)

local Money = 1400

local GRMark = {}
local GRMark2 = {}
local GRMark3 = {}
local GRpos = {
{-1945.3,-2423.8,30.6},
{-1972.3000488281,-2434.1999511719,29.75000038147},
{-1971.1999511719,-2368.5,29.75000038147}
}
local Gruz = {}
addEventHandler ( "onResourceStart", getResourceRootElement(), function(res)
if res == getThisResource() then
    GRMark[1] = createMarker( GRpos[1][1], GRpos[1][2], GRpos[1][3], "cylinder", 1.5, 0, 0, 0, 0 )
      createPickup ( -1945.3,-2423.8,30.6, 3, 1275, 2000 )
end
end)

addEventHandler ( "onResourceStop", getResourceRootElement(), function(res)
    if res == getThisResource() then
        if isElement(GRMark[1]) then destroyElement(GRMark[1]) end
        GRMark[1] = nil
        for k, p in ipairs(getElementsByType("player")) do
            if isElement(GRMark2[p]) then destroyElement(GRMark2[p]) end
            if isElement(GRMark3[p]) then destroyElement(GRMark3[p]) end
            if isElement(Gruz[p]) then destroyElement(Gruz[p]) end
            GRMark2[p] = nil
            GRMark3[p] = nil
            Gruz[p] = nil
        end
    end
end)

function markerGruz(marker, player)
    if marker == GRMark[1] then
        if not isPedInVehicle(source) then
      if Gruz[source] then
       outputChatBox ( "#FFFFFFİlk Önce Odun Al.",source,255, 0, 0, true )
      else
          triggerClientEvent (source, "JobGruzMenu", getRootElement(), source )
        end
        end
    elseif marker == GRMark2[source] then
       if not isPedInVehicle(source) then
        if Gruz[source] then
            return false
        end
      GruzYshik()
        triggerClientEvent("JobGruzCallCheck", getRootElement(), source, true)
      trueControl()
      triggerClientEvent("beretMusicGUI", getRootElement(), source)
      end
    elseif marker == GRMark3[source] then
       if not isPedInVehicle(source) then
            if Gruz[source] then
                outputChatBox ( "#FFFFFFOdunu Taşıdığın İçin #00FF00+".. Money .."TL Kazandın",source, 255, 0, 0, true )
          givePlayerMoney(source,Money)
               detachElementFromBone(Gruz[source])
               destroyElement(Gruz[source])
               Gruz[source] = false
                triggerClientEvent("JobGruzCallCheck", getRootElement(), source, false)
            falseControl()
            triggerClientEvent("padaetMusicGUI", getRootElement(), source)
                return false               
            else
         end
      end
    end
end
addEventHandler("onPlayerMarkerHit",getRootElement(),markerGruz)


function WorkGruz(player, state)
    if state then
        setElementData ( player, "İş", "")
        setElementData(player, "JobGruz", true)
        if isElement(GRMark2[player]) then destroyElement(GRMark2[player]) end
        GRMark2[player] = createMarker( GRpos[2][1], GRpos[2][2], GRpos[2][3], "cylinder", 1, 255, 0, 0, 100, player )
        if isElement(GRMark3[player]) then destroyElement(GRMark3[player]) end
        GRMark3[player] = createMarker( GRpos[3][1], GRpos[3][2], GRpos[3][3], "cylinder", 1, 255, 0, 0, 100, player )
   outputChatBox ( "#FFFFFFBaşarılı Bir Oduncu Olarak Bir İşin Var.",player,255, 0, 0, true )
   outputChatBox ( "#FFFFFFGöreviniz İşleme İçin Yakacak Odun Taşımaktır.",player,255, 0, 0, true )
      setAccountData( getPlayerAccount( player ), "Job.Gruzchik.Skin", toJSON( { skin = getElementModel( player ), bState = true } ) )
       setElementModel( player, 260 )
    else
        setElementData(player, "JobGruz", false)
        setElementData(player, "Работа","Безработный")
        if isElement(GRMark2[player]) then destroyElement(GRMark2[player]) end
        if isElement(GRMark3[player]) then destroyElement(GRMark3[player]) end
        derevo = getElementData(player, "derevo")
        if not derevo then derevo = 0 end
        outputChatBox ( "#FFFFFFÇalışmayı Başarıyla Tamamladınız.",player,255, 0, 0, true )
        setElementData(player,"derevo", 0)
        --triggerClientEvent("JobGruzCallCheck", getRootElement(), player, false)
      local Data = fromJSON( getAccountData( getPlayerAccount( player ), "Job.Gruzchik.Skin" ) )
        local iSkinID = Data.skin
      setElementModel( player, iSkinID )
      setAccountData( getPlayerAccount( player ), "Job.Gruzchik.Skin", toJSON( { skin = nil, bState = false } ) )
        if Gruz[source] then
           detachElementFromBone(Gruz[source])
           destroyElement(Gruz[source])
           Gruz[source] = false
         return false
        end
    end
end
addEvent("StartJobGruz", true)
addEventHandler("StartJobGruz", getRootElement(), WorkGruz)

function JobGruzcheckAnim(player)
    if Gruz[source] then
       detachElementFromBone(Gruz[source])
       destroyElement(Gruz[source])
       Gruz[source] = false
        triggerClientEvent("JobGruzCallCheck", getRootElement(), player, false)
    end
end
addEvent("JobGruzcheckAnim", true)
addEventHandler("JobGruzcheckAnim", getRootElement(), JobGruzcheckAnim)

function GruzYshik()
    local x,y,z = getElementPosition(source)
    Gruz[source] = createObject(1463,x,y,z)
    setElementCollisionsEnabled(Gruz[source], false)
    setObjectScale ( Gruz[source], 0.5)
    attachElementToBone(Gruz[source],source,4, 0, 0.47, -0.6, -90, 0, 0 )
end


function trueControl()
toggleControl(source, "enter_exit", false )
toggleControl(source, "jump", false )
toggleControl(source, "fire", false )
toggleControl(source, "sprint", false )
toggleControl(source, "aim_weapon", false )
toggleControl(source, "next_weapon", false )
toggleControl(source, "previous_weapon", false )
end

function falseControl()
toggleControl(source, "enter_exit", true )
toggleControl(source, "jump", true )
toggleControl(source, "fire", true )
toggleControl(source, "sprint", true )
toggleControl(source, "aim_weapon", true )
toggleControl(source, "next_weapon", true )
toggleControl(source, "previous_weapon", true )
end
 


Çevrimdışı TahaGG

  • Bilgin Üye
  • *
    • İleti: 228
Yanıtla #7 : 05 Ağustos 2020, 14:38:03
Ben buradan hiç bakamıyorum, notepaddan bakabiliyorum. Scripti direk link olarak atsan ?
"Türk olmak zordur, çünkü dünya ile savaşırsın. Türk olmamak daha zordur çünkü, Türk ile savaşırsın."
 


Çevrimdışı #Raquel

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
  • kendimce takılıyorum
Yanıtla #8 : 05 Ağustos 2020, 14:42:50
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Ben buradan hiç bakamıyorum, notepaddan bakabiliyorum. Scripti direk link olarak atsan ?
atıyorum 1 dakika

Mesaj Birleştirildi: 05 Ağustos 2020, 14:52:00
buyur
: Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
« Son Düzenleme: 05 Ağustos 2020, 14:52:00 Gönderen: #Raquel »
 


Çevrimdışı TahaGG

  • Bilgin Üye
  • *
    • İleti: 228
Yanıtla #9 : 05 Ağustos 2020, 14:58:47
Bakıyorum.

Mesaj Birleştirildi: 05 Ağustos 2020, 15:16:12
Şöyle dener misin ?

Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
« Son Düzenleme: 05 Ağustos 2020, 15:16:12 Gönderen: TahaGG »
"Türk olmak zordur, çünkü dünya ile savaşırsın. Türk olmamak daha zordur çünkü, Türk ile savaşırsın."
 


Çevrimdışı #Raquel

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
  • kendimce takılıyorum
Yanıtla #10 : 05 Ağustos 2020, 15:17:07
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Bakıyorum.

Mesaj Birleştirildi: [time]05 Ağustos 2020, 15:16:12[/time]
Şöyle dener misin ?

Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
hemen deniyorum

Mesaj Birleştirildi: 05 Ağustos 2020, 15:23:12
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Bakıyorum.

Mesaj Birleştirildi: 05 Ağustos 2020, 15:16:12
Şöyle dener misin ?

Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
çalışmadı
« Son Düzenleme: 05 Ağustos 2020, 15:23:12 Gönderen: #Raquel »
 


Çevrimdışı TahaGG

  • Bilgin Üye
  • *
    • İleti: 228
Yanıtla #11 : 05 Ağustos 2020, 15:29:02
Hala f1 falan basılmıyor mu ? Peki tam görevi bitirince denedin değil mi ? Yani Çalışmayı başarıyla tamamladınız yazısı gelince denedin ?
"Türk olmak zordur, çünkü dünya ile savaşırsın. Türk olmamak daha zordur çünkü, Türk ile savaşırsın."
 


Çevrimdışı Strong

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 455
  • After Roleplay Developer
Yanıtla #12 : 05 Ağustos 2020, 15:32:21
Buyur gülüm düzelttim. Sorunsuz çalışıyor.

Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı #Raquel

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
  • kendimce takılıyorum
Yanıtla #13 : 05 Ağustos 2020, 15:32:36
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Hala f1 falan basılmıyor mu ? Peki tam görevi bitirince denedin değil mi ? Yani Çalışmayı başarıyla tamamladınız yazısı gelince denedin ?
bu sefer görevdeyken f1 açılmaya başladı
 


Çevrimdışı Strong

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 455
  • After Roleplay Developer
Yanıtla #14 : 05 Ağustos 2020, 15:32:54
Buyur gülüm düzelttim. Sorunsuz çalışıyor.

Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.