[YARDIM] Hesap Login Ayarları

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı #Serius

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 685
: 29 Ağustos 2017, 20:14:49
Herkese merhaba gençler ben bir login panel tasarımı yaptım fakat giriş kayıt kısmını yapamıyorum edit boxlara işlev verdiremiyorum hesap function larını ayarlayamadım yardım edermisiniz bana kayıt olda şifremi tekrarla da olacak.

Yardımlarınızı bekliyorum.
« Son Düzenleme: 29 Ağustos 2017, 20:42:54 Gönderen: Narkoz »
 


MTASATURK

[YARDIM] Hesap Login Ayarları
« : 29 Ağustos 2017, 20:14:49 »

Çevrimdışı ertrldtcu

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 589
Yanıtla #1 : 29 Ağustos 2017, 21:08:43
Editboxlara işlev veremiyorum kısmını açabilir misin?

Tekrar şifre için ise:
Kod: lua
if guiGetText(editbox1) == guiGetText(editbox2) then -- editbox yazıları aynı ise
     outputChatBox("Şifreler aynı.",0,255,0,true)
else -- yazılar aynı değil ise
     outputChatBox("Şifreler uyuşmuyor !",255,0,0,true)
end
« Son Düzenleme: 29 Ağustos 2017, 21:19:29 Gönderen: ertrldtcu »
system
 


Çevrimdışı #Serius

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 685
Yanıtla #2 : 29 Ağustos 2017, 21:22:56
Ertuğrul abi bana giriş verileride lazım kayıt filan server lua yapamadım olmadı :(

Mesaj Birleştirildi: 29 Ağustos 2017, 23:21:37
Ertuğrul abi tasarım bitti buda tasarım

Giriş Bölümü
     

Kayıt Bölümü
     
« Son Düzenleme: 29 Ağustos 2017, 23:21:37 Gönderen: By.Angel »
 


Çevrimdışı ertrldtcu

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 589
Yanıtla #3 : 29 Ağustos 2017, 23:22:48
İşlevi tamamen bana bırakmicaksın sanırım :D
system
 


Çevrimdışı #Serius

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 685
Yanıtla #4 : 29 Ağustos 2017, 23:24:09
server.lua kısmını versen yetr client yaparım
 


Çevrimdışı ertrldtcu

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 589
Yanıtla #5 : 30 Ağustos 2017, 00:49:04
Mantığı kısaca anlatayım sen koda dökerken takıldığın yerde yardımcı olurum.

Giriş yap kısmı için:
Giriş yap butonuna basıldığında editboxlardaki kullanıcı adı ve şifreyi çek (Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.) ve servere triggerle (Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.), daha sonra server kısımda bu hesap var mı diye sorgula (Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.). Eğer hesap yoksa sohbette mesaj at (Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.), hesap varsa oyuncuyu hesaba sok (Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.).

Kayıt ol kısmı için:
Kayıt ol butonuna basıldığında şifre editboxlarındaki şifreleri çek ve aynı olup olmadıklarını kontrol et, aynılarsa servere triggerle. Server kısımda hesap var mı diye sorgula, eğer hesap varsa sohbette mesaj at, hesap yoksa hesabı oluştur (Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.).
system
 


MTASATURK

Ynt: [YARDIM] Hesap Login Ayarları
« Yanıtla #5 : 30 Ağustos 2017, 00:49:04 »

Çevrimdışı #Serius

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 685
Yanıtla #6 : 30 Ağustos 2017, 00:53:50
Kod: lua
function girisyapfonk()
if not( (guiGetText(edit_k) == "") or (guiGetText(edit_k) == nil) ) and not (guiGetText(edit_s) == "") or (guiGetText(edit_s) == nil) ) then
triggerServerEvent( "girisyap.s", getLocalPlayer(), (guiGetText(edit_k) , (guiGetText(edit_s))
end
end

hata veriyo



Mesaj Birleştirildi: [time]30 Ağustos 2017, 02:02:11[/time]
burda hata veriyo ss de atacam bugun

Kod: lua
if not( (guiGetText(edit_k) == "") or (guiGetText(edit_k) == nil) ) and not (guiGetText(edit_s) == "") or (guiGetText(edit_s) == nil) ) then



Mesaj Birleştirildi: [time]30 Ağustos 2017, 02:05:03[/time]


Mesaj Birleştirildi: 30 Ağustos 2017, 01:02:43
buda server.side

Kod: lua
function girisyapserver(kullanıcıadı,sifre)
if logIn( source, getAccount(kullanıcıadı,sifre), sifre ) then
outputChatBox("Başarıyla Giriş yaptınız.",source)
setElementdata(source,"girisyapti",1)
else
outputChatBox("Bir Hata Oluştu",source)
end
end
addEvent("girisyap.s", true)
addEventHandler("girisyap.s", root, girisyapserver)
« Son Düzenleme: 30 Ağustos 2017, 01:02:43 Gönderen: By.Angel »
 


Çevrimdışı ertrldtcu

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 589
Yanıtla #7 : 30 Ağustos 2017, 01:04:35
Kod: lua
function girisyapfonk()
if not( (guiGetText(edit_k) == "") or (guiGetText(edit_k) == nil) ) and not (guiGetText(edit_s) == "") or (guiGetText(edit_s) == nil)  then
triggerServerEvent( "girisyap.s", getLocalPlayer(), guiGetText(edit_k) , guiGetText(edit_s))
end
end
system
 


Çevrimdışı #Serius

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 685
Yanıtla #8 : 30 Ağustos 2017, 01:06:41
olmuyor delirecem :(

Mesaj Birleştirildi: [time]30 Ağustos 2017, 02:13:12[/time]
serverde hata veriyor şimdide

Mesaj Birleştirildi: 30 Ağustos 2017, 01:23:11


Kod: lua
function girisyapserver(kullanıcıadı,sifre)
   if logIn( source, getAccount(kullanıcıadı,sifre), sifre ) then
      outputChatBox("Başarıyla Giriş yaptınız.",source)
      setElementdata(source,"girisyapti",1)
  else
      outputChatBox("Bir Hata Oluştu",source)
  end
end
addEvent("girisyap.s", true)
addEventHandler("girisyap.s", root, girisyapserver)
« Son Düzenleme: 30 Ağustos 2017, 01:23:11 Gönderen: By.Angel »
 


Çevrimdışı sKyTurK

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 17
  • Kişisel blogum blogproje.com
    • Kişisel blogum
Yanıtla #9 : 31 Ağustos 2017, 20:35:54
Kod: lua
function girisyapserver(kullaniciadi,sifre)
if not (kullaniciadi == "") then
if not (sifre == "") then
local hesap = getAccount ( kullaniciadi, sifre )
if ( hesap ~= false ) then
logIn(source, hesap, sifre)
outputChatBox("Başarıyla Giriş yaptınız.",source)
setElementdata(source,"girisyapti",1)
else
outputChatBox("hesap ismi veya sifre yanlis'", source, 255,255,255,true)
end
else
outputChatBox("sifre girmelisin!", source, 255,255,255, true)
end
else
outputChatBox("Bir Hata Oluştu",source,255,255,255,true)
end
end
addEvent("girisyap.s", true)
addEventHandler("girisyap.s", root, girisyapserver)

function uyeol(kullaniciadi, sifre, sifretekrar)
if not (kullaniciadi == "") then
if not (sifre == "") then
if not (sifretekrar == "") then
if not (sifre == sifretekrar) outputChatBox("şifreler uyuşmuor", source, 255,255,255,true) return end
local hesap = getAccount (kullaniciadi,sifre)
if (hesap == false) then
local hesapekleme = addAccount(tostring(kullaniciadi),tostring(sifre))
if (hesapekleme) then
local hesap = getAccount ( kullaniciadi, sifre )
outputChatBox("üye oldun", source, 255,255,255,true)
end
else
outputChatBox("şifre boş bırakma", source,255,255,255,true)
end
else
outputChatBox("şifre boş bırakma", source,255,255,255,true)
end
else
outputChatBox("kullaniciadi bos bırakma", source,255,255,255,true)
end
end
addEvent("uyeol.s", true)
addEventHandler("uyeol.s", root, uyeol)
« Son Düzenleme: 31 Ağustos 2017, 22:05:51 Gönderen: sKyTurK »
Kişisel blogum
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı #Serius

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 685
Yanıtla #10 : 31 Ağustos 2017, 20:55:54
Birde  kayıt ol kısmını atarmısn ama kayıt olda şifre tekrarlada var.
 


Çevrimdışı sKyTurK

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 17
  • Kişisel blogum blogproje.com
    • Kişisel blogum
Yanıtla #11 : 31 Ağustos 2017, 22:06:04
üstteki koda bak
Kişisel blogum
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı #Serius

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 685
Yanıtla #12 : 31 Ağustos 2017, 22:12:27
birde Clientte napcamı sölesen
« Son Düzenleme: 31 Ağustos 2017, 22:19:04 Gönderen: By.Angel »
 


Çevrimdışı sKyTurK

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 17
  • Kişisel blogum blogproje.com
    • Kişisel blogum
Yanıtla #13 : 01 Eylül 2017, 07:18:43
gui editor gibi bir araçla yapabilirsin.
örnek olarak yazayım ama pozisyonları sen ayarla
Kod: lua
editKullanici = guiCreateEdit()
editSifre = guiCreateEdit()
loginButon = guiCreateButton()
registerButon = guiCreateButton()


addEventHandler("onClientGUIClick",loginButon,function()
    if(source == loginButon)then
         local kullaniciadi = guiGetText(editKullanici)
         local sifre = guiGetText(sifre)
         triggerServerEvent("girisyap.s", kullaniciadi, sifre)
    end
end,false)

addEventHandler("onClientGUIClick",registerButon,function()
    if(source == registerButon)then
         local kullaniciadi = guiGetText(editKullanici)
         local sifre = guiGetText(sifre)
         triggerServerEvent("uyeol.s", kullaniciadi, sifre)
    end
end,false)

[/b]
Kişisel blogum
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı #Serius

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 685
Yanıtla #14 : 01 Eylül 2017, 07:33:42
tasarımı yaptım eline sağlık bence sen bu formun scpirtleri olabilrisn teşekkür ederim.

Mesaj Birleştirildi: [time]01 Eylül 2017, 08:41:43[/time]
bişey dicem bu kod ne işe yarıyor kendim toplamıştımda.

senin attığın kodda bunlar yok (guiGetText(edit_k) == "")

Kod: lua
function girisyapfonk()
        if not( (guiGetText(edit_k) == "") or (guiGetText(edit_k) == nil) ) and not (guiGetText(edit_s) == "") or (guiGetText(edit_s) == nil)  then
                triggerServerEvent( "giris_yapti", getLocalPlayer(), guiGetText(edit_k) , guiGetText(edit_s))
        end
end

birde clientte sifre_tekrarla fonksiyonu yok.

Mesaj Birleştirildi: 01 Eylül 2017, 12:57:19
+ şifre tekrarla editboxla olıcak.
« Son Düzenleme: 01 Eylül 2017, 12:57:19 Gönderen: By.Angel »