[YARDIM] Marker

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ardaabo

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 145
: 09 Eylül 2021, 17:09:20
Merhaba, marker oluşturdum ve araba ile markera girmelerini istemiyorum nasıl engelleyebilirim

Kod
local madenBitir = createMarker(590.01953125, 875.4482421875, -44, "cylinder", 2.0, 200, 5, 0, 120)
 


MTASATURK

[YARDIM] Marker
« : 09 Eylül 2021, 17:09:20 »

Çevrimdışı Casti

  • C-se (Discord - Casti#9795)
  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 307
Yanıtla #1 : 09 Eylül 2021, 19:51:16
Bunu markere girdiğinde gerçekleşen funcun başına koy
Kod
if isPedInVehicle ( localPlayer ) then return end
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
 


Çevrimdışı ardaabo

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 145
Yanıtla #2 : 10 Eylül 2021, 22:02:21
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Bunu markere girdiğinde gerçekleşen funcun başına koy
Kod
if isPedInVehicle ( localPlayer ) then return end
Kod
local madenMarker = createMarker(586.81640625, 869.125, -44, "cylinder", 2.0, 19, 222, 131, 120)   --Göreve başlarken ki marker yeri
setElementDimension(madenMarker,0)

madenGorev = {}
function madenGorevGir(thePlayer)
if madenGorev[thePlayer] then return end
if isPedInVehicle ( thePlayer ) then return end
    madenGorev[thePlayer] = {}
    madenGorev[thePlayer].car = createVehicle(573, 682.87286,893.21539,-39.771503, 0, 0, 90)
setElementDimension(thePlayer,2)
setElementDimension( madenGorev[thePlayer].car,2)
warpPedIntoVehicle(thePlayer, madenGorev[thePlayer].car)
    giveWeapon ( thePlayer, 6 )
    setElementModel(thePlayer,16)
    triggerClientEvent ( thePlayer, "GTImining.triggerMission", resourceRoot, madenGorev[thePlayer].car, 573 )
setElementData(thePlayer,"TirAl2",true)
setElementData(madenGorev[thePlayer].car,"MadenAraci",true)
exports["GTIhud"]:dm("Daha sonra topladığın madenleri satmak için hedef işaretine gidin.", thePlayer, 255, 255, 0)
exports["GTIhud"]:dm("Yeşil bölgelere git ve kazma ile kayaları kır.", thePlayer, 255, 255, 0)
outputChatBox("#ffff00Madencilik görevine başarıyla başladınız. #ccccccGörevden çıkmak için başlangıç noktasına dönebilirsiniz.",thePlayer,255,255,0,true)
end
addEventHandler( "onMarkerHit", madenMarker, madenGorevGir )
--addCommandHandler("gorevgir",madenGorevGir)

Mesaj Birleştirildi: 10 Eylül 2021, 22:03:05
Araba ile markere girdiğimde göreve atmıyor ama marker girmesini nasıl engellerim marker girdiğini onaylıyor