0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
function render() if getPedWeaponSlot(localPlayer) ~= 0 then setPedWeaponSlot(localPlayer,0) endendfunction iptalFunc() cancelEvent()endfunction unDamaged()local state = guiCheckBoxGetSelected(getControl(wndMain,'godMode'))if state == true then guiSetEnabled(getControl(wndMain, 'godMode'), false) triggerServerEvent("unDamaged", root, localPlayer) addEventHandler("onClientRender", root, render) exports.HudYamasi:drawProgressBar("unDamaged", "God Açılıyor Lütfen Bekle", 0, 102, 255,10*1000) setTimer ( function() addEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, iptalFunc) guiSetEnabled(getControl(wndMain, 'godMode'), true) end, 10*1000, 1 )elseif state == false then removeEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, iptalFunc) triggerServerEvent("unDamagedClose", root, localPlayer) removeEventHandler("onClientRender", root, render)endend
function iptalFunc() cancelEvent()endfunction unDamaged()local state = guiCheckBoxGetSelected(getControl(wndMain,'godMode'))if state == true then guiSetEnabled(getControl(wndMain, 'godMode'), false) triggerServerEvent("unDamaged", root, localPlayer) exports.HudYamasi:drawProgressBar("unDamaged", "God Açılıyor Lütfen Bekle", 0, 102, 255,10*1000) setTimer ( function() addEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, iptalFunc) guiSetEnabled(getControl(wndMain, 'godMode'), true) end, 10*1000, 1 )elseif state == false then removeEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, iptalFunc) triggerServerEvent("unDamagedClose", root, localPlayer)endend
Server sidesi yok bu ilk atdım kod sorunsuz çalışıyor sadece tek şey yumruk atabiliyor onu engelemem gerek silahları engelliyor ölümsüzde oluyor ama yumruk atarak can azaltıyor