[YARDIM] Para Kazanma

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı EqinoX

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 172
  • Furkan
: 21 Şubat 2018, 17:06:01
Arkadaşlar adamı öldürdüğümde ses gelmesini istiyorum bunu nasıl yapabilirim?

Kod: lua
addEvent("onMoneyCollected", true)
addEventHandler("onMoneyCollected", root,
    function()
    local sound = playSound("money.wav")
setSoundVolume(sound, 0.5)
end
)

Kod: lua
function createMoney(player)
   local x, y, z = getElementPosition(player);
   local x1, y1, x2, y2;
   x1 = (x-2)+(math.random()*4);
   y1 = (y-2)+(math.random()*4);
   x2 = (x-2)+(math.random()*4);
   y2 = (y-2)+(math.random()*4);

    local valuemoney = 750 -- value take money
    local moneyAmmount = valuemoney
    local time = 25000 -- time in mile seconds
 
   moneyAmmount = math.floor(moneyAmmount/1)
   takePlayerMoney(player, moneyAmmount)
   moneyAmmount = math.floor(moneyAmmount/3)
 
   -- Create the pickups
   setElementData(createPickup(x1, y1, z, 3, 1212), "ammount", moneyAmmount);
   setElementData(createPickup(x2, y2, z, 3, 1212), "ammount", moneyAmmount);
   setElementData(createPickup(x2, y2, z, 3, 1212), "ammount", moneyAmmount);
end
 
function moneyPickupHit(player)
   local money = getElementData(source, "ammount");
   if money then
      givePlayerMoney(player, money);
      destroyElement(source);
   end
end

 
function playerJustGotDied(ammo, attacker, weapon, bodypart)
   createMoney(source);
end
 
addEventHandler("onPickupUse", getRootElement(), moneyPickupHit);
addEventHandler("onPlayerWasted", getRootElement(), playerJustGotDied);
« Son Düzenleme: 22 Şubat 2018, 21:26:18 Gönderen: CruzerGq »
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


MTASATURK

[YARDIM] Para Kazanma
« : 21 Şubat 2018, 17:06:01 »