[YARDIM] Radar da turf alanlar görünmüyor ne yapabilirim ? (F11 de görünüyor)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı dearswatt

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 78
Radar da turf alanlar görünmüyor ne yapabilirim ?  (F11 de görünüyor)
Kod
local enableBlips = true
local renderNorthBlip = true
local alwaysRenderMap = false

local worldW, worldH = 1800,1800
local blip = 8

local sx, sy = guiGetScreenSize()
local rt = dxCreateRenderTarget(290,175)
local xFactor, yFactor = sx/1366,sy/768
local yFactor = xFactor

function findRotation(x1,y1,x2,y2)
  local t = -math.deg(math.atan2(x2-x1,y2-y1))
  if t < 0 then t = t + 360 end;
  return t;
end

function getPointFromDistanceRotation(x, y, dist, angle)
    local a = math.rad(90 - angle);
    local dx = math.cos(a) * dist;
    local dy = math.sin(a) * dist;
    return x+dx, y+dy;
end

function RADAR()
        --Radar config
    showPlayerHudComponent("area_name", false)
        showPlayerHudComponent("vehicle_name", false)
showPlayerHudComponent("radar", false)
local mW, mH = dxGetMaterialSize(rt)
local x, y = getElementPosition(localPlayer)
local X, Y = mW/2 -(x/(6000/worldW)), mH/2 +(y/(6000/worldH))
local camX,camY,camZ = getElementRotation(getCamera())
dxSetRenderTarget(rt, true)
if alwaysRenderMap or getElementInterior(localPlayer) == 0 then
dxDrawRectangle(0, 0, mW, mH, 0xFF7CA7D1)
dxDrawImage(X - worldW/2, mH/5 + (Y - worldH/2), worldW, worldH, "gfx/world.png", camZ, (x/(6000/worldW)), -(y/(6000/worldH)))
--
dxSetRenderTarget()
dxDrawImage((18)*xFactor, sy-((216))*yFactor, (293)*xFactor, (177)*yFactor, "gfx/radarbg.png", 0, 0, 0, tocolor(0, 0, 0, 180))
dxDrawImage((30+5)*xFactor, sy-((200+5))*yFactor, (270-10)*xFactor, (155)*yFactor, rt, 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 80))
        --# Blips
local rx, ry, rz = getElementRotation(localPlayer)
local lB = (33)*xFactor
local rB = (8+290)*xFactor
local tB = sy-(208)*yFactor
local bB = tB + (155)*yFactor
local cX, cY = (rB+lB)/2, (tB+bB)/2 +(35)*yFactor
local toLeft, toTop, toRight, toBottom = cX-lB, cY-tB, rB-cX, bB-cY
for k, v in ipairs(getElementsByType("blip")) do
local bx, by = getElementPosition(v)
local actualDist = getDistanceBetweenPoints2D(x, y, bx, by)
local maxDist = getBlipVisibleDistance(v)
if actualDist <= maxDist and getElementDimension(v)==getElementDimension(localPlayer) and getElementInterior(v)==getElementInterior(localPlayer) then
local dist = actualDist/(6000/((worldW+worldH)/2))
local rot = findRotation(bx, by, x, y)-camZ
local bpx, bpy = getPointFromDistanceRotation(cX, cY, math.min(dist, math.sqrt(toTop^2 + toRight^2)), rot)
local bpx = math.max(lB, math.min(rB, bpx))
local bpy = math.max(tB, math.min(bB, bpy))
local bid = getElementData(v, "customIcon") or getBlipIcon(v)
local _, _, _, bcA = getBlipColor(v)
local bcR, bcG, bcB = 255, 255, 255
if getBlipIcon(v) == 0 then
bcR, bcG, bcB = getBlipColor(v)
end
local bS = getBlipSize(v)
dxDrawImage(bpx -(blip*bS)*xFactor/2, bpy -(blip*bS)*yFactor/2, (blip*bS)*xFactor, (blip*bS)*yFactor, "gfx/blip/"..bid..".png", 0, 0, 0, tocolor(bcR, bcG, bcB, bcA))
end
end
if renderNorthBlip then
local rot = -camZ+180
local bpx, bpy = getPointFromDistanceRotation(cX, cY, math.sqrt(toTop^2 + toRight^2), rot)
local bpx = math.max(lB, math.min(rB, bpx))
local bpy = math.max(tB, math.min(bB, bpy))
local dist = getDistanceBetweenPoints2D(cX, cY, bpx, bpy)
local bpx, bpy = getPointFromDistanceRotation(cX, cY, dist, rot)
if bpx and bpy then
local bpx = math.max(lB, math.min(rB, bpx))
local bpy = math.max(tB, math.min(bB, bpy))
dxDrawImage(bpx -(blip*2)/2,bpy -(blip*2)/2,blip*2,blip*2,"gfx/blip/4.png",0,0,0)
end
end
dxDrawImage(cX -(blip*2)*xFactor/2,cY -(blip*2)*yFactor/2,(blip*2)*xFactor,(blip*2)*yFactor, "gfx/player.png", camZ-rz, 0, 0)
end
end
addEventHandler("onClientRender", root, RADAR)

function Visible()
if isVisible then
addEventHandler("onClientRender", root, RADAR)
else
removeEventHandler("onClientRender", root, RADAR)
end
isVisible = not isVisible
end
bindKey ("F11", "down", Visible)
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


MTASATURK


Çevrimdışı shephard^

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 776
  • decay.
radarı değiştir bence.
 


Çevrimdışı sero

  • Bilgin Üye
  • *
    • İleti: 207
Sana Atıcağım Radarı Eklersen Çalışıcaktır  Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı Leaver

  • laravel <3
  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 511
    • Esppa Software
Custom radarlarda eğer ek bir area fonksiyonu yoksa oluşturamazsın. Sana tavsiyem internetteki remastered radarları kullan performans açısından daha iyi olur.