[YARDIM] Skin sorunu

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı #Raquel

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
  • kendimce takılıyorum
: 05 Ağustos 2020, 01:11:20
öldüğüm zaman rastgele skin veriyor broph lua da 312 olan kısmı 0 (Cj) id sine çevirip sunucuya atıp çalıştırdığım zaman siyah ekran veriyor öldüğümüz zaman ve sunucuya girildiği zaman tek bir skin vermesini nasıl sağlayabilirim ?

Spoiler for Hiden:
local spawnpoint

addEventHandler("onResourceStart", resourceRoot,
   function()
      spawnpoint = getRandomSpawnPoint()
      resetMapInfo()
      for i,player in ipairs(getElementsByType("player")) do
         spawn(player)
      end
   end
)

function spawn(player)
   if not isElement(player) then return end
   if get("spawnreset") == "onSpawn" then
      spawnpoint = getRandomSpawnPoint()
   end
   exports.spawnmanager:spawnPlayerAtSpawnpoint(player,spawnpoint,false)
   repeat until setElementModel(player,math.random(312))
   fadeCamera(player, true)
   setCameraTarget(player, player)
   showChat(player, true)
end

function getRandomSpawnPoint ()
   local spawnpoints = getElementsByType("spawnpoint")
   return spawnpoints[math.random(1,#spawnpoints)]
end

addEventHandler("onPlayerJoin", root,
   function()
      spawn(source)
   end
)

addEventHandler("onPlayerQuit",root,
   function ()
      if getPlayerCount() == 1 and get("spawnreset") == "onServerEmpty" then
         spawnpoint = getRandomSpawnPoint()
      end
   end
)

addEventHandler("onPlayerWasted", root,
   function()
      setTimer(spawn, 1800, 1, source)
   end
)
 


MTASATURK

[YARDIM] Skin sorunu
« : 05 Ağustos 2020, 01:11:20 »

Çevrimdışı wicky

  • hasssssssikome
  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 169
Yanıtla #1 : 05 Ağustos 2020, 01:18:34
Kod

local spawnpoint

addEventHandler("onResourceStart", resourceRoot,
   function()
      spawnpoint = getRandomSpawnPoint()
      resetMapInfo()
      for i,player in ipairs(getElementsByType("player")) do
         spawn(player)
      end
   end
)

function spawn(player)
   if not isElement(player) then return end
   if get("spawnreset") == "onSpawn" then
      spawnpoint = getRandomSpawnPoint()
   end
   exports.spawnmanager:spawnPlayerAtSpawnpoint(player,spawnpoint,false)
   setElementModel(player, 29)
   fadeCamera(player, true)
   setCameraTarget(player, player)
   showChat(player, true)
end

function getRandomSpawnPoint ()
   local spawnpoints = getElementsByType("spawnpoint")
   return spawnpoints[math.random(1,#spawnpoints)]
end

addEventHandler("onPlayerJoin", root,
   function()
      spawn(source)
   end
)

addEventHandler("onPlayerQuit",root,
   function ()
      if getPlayerCount() == 1 and get("spawnreset") == "onServerEmpty" then
         spawnpoint = getRandomSpawnPoint()
      end
   end
)

addEventHandler("onPlayerWasted", root,
   function()
      setTimer(spawn, 1800, 1, source)
   end
)
 


Çevrimdışı #Raquel

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
  • kendimce takılıyorum
Yanıtla #2 : 05 Ağustos 2020, 01:20:20
Deniyorum.

Mesaj Birleştirildi: [time]05 Ağustos 2020, 01:30:50[/time]
Çalıştı teşekkürler.
« Son Düzenleme: 05 Ağustos 2020, 15:45:12 Gönderen: #Raquel »