ın kodladığı markerle interior a ışınlanma yapıyorum scripti yani istediğim yere ışınlanıyorum 0 interiorundan 4 e ışınlanıyorum ama dönünce markere girince geleceğim yere geliyorum ama interior 4 de takılıyor bunun çözümü nedir ?
--[[
Ayarlar
]]
ayarlar = {
--//Giriş Markeri kordinatlarını ayarlıyabileceğiniz kısım.
m_x = 1691.0999755859,
m_y = 769.90002441406,
m_z = 11.5,
--//Çıkış Markeri kordinatlarını ayarlıyabileceğiniz kısım.
m2_x = 285.70001220703,
m2_y = -87,
m2_z = 1001.9,
--//Marker özelliklerini ayarlıyabileceğiniz kısım.
m_tip = "cylinder",
m_boyut = 1.5,
m_r = 255,
m_g = 255,
m_b = 255,
m_a = 255,
int = 4, --//Interior ID ayarlıyabileceğiniz kısım.
--//Giriş (ışınlanma) kordinatları ayarlıyabileceğiniz kısım.
i_x = 285.9,
i_y = -85.5,
i_z = 1001.5,
--//Çıkış (ışınlanma) kordinatları ayarlıyabileceğiniz kısım.
i2_x = 1691.1,
i2_y = 769.4,
i2_z = 10.8,
}
--[[
Fonksiyonlar
]]
girisMarker = createMarker(ayarlar.m_x, ayarlar.m_y, ayarlar.m_z, ayarlar.m_tip, ayarlar.m_boyut, ayarlar.m_r, ayarlar.m_g, ayarlar.m_b, ayarlar.m_a)
cikisMarker = createMarker(ayarlar.m2_x, ayarlar.m2_y, ayarlar.m2_z, ayarlar.m_tip, ayarlar.m_boyut, ayarlar.m_r, ayarlar.m_g, ayarlar.m_b, ayarlar.m_a)
setElementInterior(cikisMarker, ayarlar.int)
addEventHandler("onMarkerHit", girisMarker, function(oyuncu)
setElementInterior(oyuncu, ayarlar.int)
setElementPosition(oyuncu, ayarlar.i_x, ayarlar.i_y, ayarlar.i_z)
end)
addEventHandler("onMarkerHit", cikisMarker, function(oyuncu)
setElementInterior(oyuncu,0)
setElementPosition(oyuncu, ayarlar.i2_x, ayarlar.i2_y, ayarlar.i2_z)
end)