[YARDIM]Öldükten Önceki Skin

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı breta

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 5
: 28 Mayıs 2020, 20:22:28
Sunucumda kullanmak istediğim scriptte öldükten sonra CJ karakterini veriyor, ben bu karakter yerine ölmeden önceki karakteri vermesini istiyorum.

Kod
local spawnpoints =
{
--{-2043.9245605469,250.03681945801,27.518507003784},
{-2043.8293457031,263.13189697266,27.518514633179},
        {206.89907836914,-2267.0266113281,1.2799999713898},
        {225.50675964355,-2267.6848144531,1.2799999713898},
       --{216.5924987793,-2267.7780761719,1.2799999713898},
}

local vehicleDestroyTimers = {}
local validSkins = {0}
local playerVehicles = {}

local function spawn(player)

if player and isElement(player) then
local x,y,z,r = unpack(spawnpoints[math.random(1,#spawnpoints)])
spawnPlayer(player,x+math.random(-3,3),y+math.random(-3,3),z,r,validSkins[math.random(1,#validSkins)],0,0)
fadeCamera(player, true)
setCameraTarget(player, player)
showChat(player, true)
end

end

local function onJoin()

spawn(source)

end


local function destroyPlayerVehicles()

local vehicles = playerVehicles[source]

for _,vehicle in ipairs(vehicles) do
if isElement(vehicle) then
destroyElement(vehicle)
end
end

playerVehicles[source] = nil

end

local function onEnter(player)
if not playerVehicles[player] then
playerVehicles[player] = {}
addEventHandler("onPlayerQuit",player,destroyPlayerVehicles)
end

end

local function destroyVehicle(vehicle)

if vehicle and isElement(vehicle) and getElementType(vehicle) == "vehicle" then
destroyElement(vehicle)
end

end

local function destroyTimer()

if vehicleDestroyTimers[source] and isTimer(vehicleDestroyTimers[source]) then killTimer(vehicleDestroyTimers[source]) end
removeEventHandler("onVehicleEnter",source,destroyTimer)

end

local function onExit()

local t = tonumber(get("vehicleExpireTime")) or 600000
vehicleDestroyTimers[source] = setTimer(destroyVehicle,(t > 50 and t or 50),1,source)
addEventHandler("onVehicleEnter",source,destroyTimer)

end

local function initScript()

resetMapInfo()
local players = getElementsByType("player")

for _,player in ipairs(players) do spawn(player) end

addEventHandler("onPlayerJoin",root,onJoin)
addEventHandler("onPlayerWasted",root,onWasted)

end

addEventHandler("onResourceStart",resourceRoot,initScript)

Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın. Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
« Son Düzenleme: 28 Mayıs 2020, 20:24:11 Gönderen: breta »
 


MTASATURK

[YARDIM]Öldükten Önceki Skin
« : 28 Mayıs 2020, 20:22:28 »