0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Client.Lua--// Animasyon //-- sx,sy = guiGetScreenSize() g,u = 558,371 px,py = sx/2-g/2,sy/2-u/2 animationManagerWindow = guiCreateWindow(px, py, g, u," - Gelişmiş Animasyon Paneli", false) guiWindowSetSizable(animationManagerWindow, false) baslangic = getTickCount() addEventHandler("onClientRender",root,function() local suan = getTickCount() local x,y = interpolateBetween(0,0,0,px,py,0,(suan-baslangic)/3000,"InOutBack") guiSetPosition(animationManagerWindow,x,y,false) end) function bind()if (guiGetVisible (animationManagerWindow) == true) thenguiSetVisible(animationManagerWindow, false)showCursor(false)elseif (guiGetVisible (animationManagerWindow) == false) thenguiSetVisible(animationManagerWindow, true)showCursor(true)endendbindKey ("F9", "down", bind)[code]
local sx,sy = guiGetScreenSize()local pg,pu = 560,370local px,py = (sx-pg)/2,(sy-pu)/2local animler = {} -- animasyon bilgilerinin kaydedilceği tablolocal animasyonHalinde = false -- anim spam olmaması için kontrol local animationManagerWindow = guiCreateWindow(0-pg, py, pg, pu," - Gelişmiş Animasyon Paneli", false)guiWindowSetSizable(animationManagerWindow, false)guiSetVisible(animationManagerWindow,false) function bind() if animasyonHalinde then return end -- eğer animasyonHalinde ise geri döb animasyonHalinde = not animasyonHalinde if guiGetVisible(animationManagerWindow) then -- eğer panel açıksa showCursor(false) -- imleç kapa table.insert(animler,{ -- kapanış anim yolla elm=animationManagerWindow, -- hangi elemente uygulancak? baslangic=getTickCount(), nerdenX=px,nerdenY=py, -- nereden X konumu ve nereden Y konumu nereyeX=0-pg,nereyeY=py, -- nereye X konumu ve nereye Y konumu sn=3000,anim="InOutBack", -- kaç saniyede gidicek/gelicek ve animasyon türü func = function(elm,g,u) guiSetPosition(elm,g,u,false) end, -- animasyon fonksiyonu bitis = function() guiSetVisible(animationManagerWindow,false) end, -- animasyon bittiğinde yapılcak fonksiyon }) addEventHandler("onClientRender",root, animRender) -- render ekle else -- eğer kapalıysa guiSetVisible(animationManagerWindow,true) -- aç table.insert(animler,{ -- açılış anim yolla elm=animationManagerWindow, baslangic=getTickCount(), nerdenX=0-pg,nerdenY=py, nereyeX=px,nereyeY=py, sn=3000,anim="OutBack", -- kaç saniyede gidicek/gelicek ve animasyon türü func = function(elm,g,u) guiSetPosition(elm,g,u,false) end, -- animasyon fonksiyonu bitis = function() showCursor(true) end, -- animasyon bittiğinde yapılcak fonksiyon }) addEventHandler("onClientRender",root, animRender) -- render ekle endendbindKey ("F9", "down", bind)function animRender() if #animler > 0 then local suan = getTickCount() for i,v in pairs(animler) do local gx,gy = interpolateBetween(v.nerdenX,v.nerdenY,0,v.nereyeX,v.nereyeY,0,(suan-v.baslangic)/v.sn,v.anim) -- gidilcekX, gidilcekY v.func(v.elm,gx,gy,false) if gx == v.nereyeX and gy == v.nereyeY then if v.bitis then v.bitis() end table.remove(animler,i) end end else removeEventHandler("onClientRender",root, animRender) animasyonHalinde = false end end
table.insert(animler,{ -- kapanış anim yolla elm=animationManagerWindow, -- hangi elemente uygulancak? baslangic=getTickCount(), nerdenX=px,nerdenY=py, -- nereden X konumu ve nereden Y konumu nereyeX=0-pg,nereyeY=py, -- nereye X konumu ve nereye Y konumu sn=3000,anim="InOutBack", -- kaç saniyede gidicek/gelicek ve animasyon türü func = function(elm,g,u) guiSetPosition(elm,g,u,false) end, -- animasyon fonksiyonu bitis = function() guiSetVisible(panel,false) end, -- animasyon bittiğinde yapılcak fonksiyon }) addEventHandler("onClientRender",root, animRender) -- render ekle