[YARDIM] İnterior Ayarı

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Deepci

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 28
: 15 Nisan 2018, 13:17:10
Merhaba arkadaşlar markerle istediğim bir interior'un içine nasıl ışınlanıcaz bunu yapan bi script vardı ama çalışmıyor map editörle ayarlandığını düşünüyorum bilen arkadaşlar varsa yardımcı olsun.
« Son Düzenleme: 15 Nisan 2018, 19:49:06 Gönderen: Narkoz »
Ağızınızın tadını kaçıran ölümü çokça hatırlayın.
 


MTASATURK

[YARDIM] İnterior Ayarı
« : 15 Nisan 2018, 13:17:10 »

Çevrimdışı TypeR

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 78
Yanıtla #1 : 15 Nisan 2018, 14:19:04
Dosya adı "interiors"
- Başlattıktan sonra içerisinde .map uzantılı bir dosya olacak içine gir ve koordinatlara bak oradan yeni yerler ekleyebilirsin.
 


Çevrimdışı Deepci

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 28
Yanıtla #2 : 15 Nisan 2018, 14:57:33
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Dosya adı "interiors"
- Başlattıktan sonra içerisinde .map uzantılı bir dosya olacak içine gir ve koordinatlara bak oradan yeni yerler ekleyebilirsin.
kardeşim markerleri nasıl koycam ??
« Son Düzenleme: 15 Nisan 2018, 18:16:58 Gönderen: ByCash »
Ağızınızın tadını kaçıran ölümü çokça hatırlayın.
 


Çevrimdışı ByCash

  • Admin
  • *
    • İleti: 986
Yanıtla #3 : 15 Nisan 2018, 15:29:46
Konu Teknik Destek adlı bölüme taşınmıştır.

server-side
Kod: lua
--[[
Ayarlar
]]
ayarlar = {
--//Giriş Markeri kordinatlarını ayarlıyabileceğiniz kısım.
 m_x = 0,
 m_y = 0,
 m_z = 0,

--//Çıkış Markeri kordinatlarını ayarlıyabileceğiniz kısım.
 m2_x = 0,
 m2_y = 0,
 m2_z = 0,

--//Marker özelliklerini ayarlıyabileceğiniz kısım.
 m_tip = "cylinder",
 m_boyut = 1.5,
 
 m_r = 255,
 m_g = 255,
 m_b = 255,
 m_a = 255,
 
 int = 11, --//Interior ID ayarlıyabileceğiniz kısım.
--//Giriş (ışınlanma) kordinatları ayarlıyabileceğiniz kısım.
 i_x = 0,
 i_y = 0,
 i_z = 0,

--//Çıkış (ışınlanma) kordinatları ayarlıyabileceğiniz kısım.
 i2_x = 0,
 i2_y = 0,
 i2_z = 0,
}

--[[
Fonksiyonlar
]]
girisMarker = createMarker(ayarlar.m_x, ayarlar.m_y, ayarlar.m_z, ayarlar.m_tip, ayarlar.m_boyut, ayarlar.m_r, ayarlar.m_g, ayarlar.m_b, ayarlar.m_a)

cikisMarker = createMarker(ayarlar.m2_x, ayarlar.m2_y, ayarlar.m2_z, ayarlar.m_tip, ayarlar.m_boyut, ayarlar.m_r, ayarlar.m_g, ayarlar.m_b, ayarlar.m_a)
setElementInterior(cikisMarker, ayarlar.int)

addEventHandler("onMarkerHit", girisMarker, function(oyuncu)
setElementInterior(oyuncu, ayarlar.int)
setElementPosition(oyuncu, ayarlar.i_x, ayarlar.i_y, ayarlar.i_z)
end)

addEventHandler("onMarkerHit", cikisMarker, function(oyuncu)
setElementInterior(oyuncu, 0)
setElementPosition(oyuncu, ayarlar.i2_x, ayarlar.i2_y, ayarlar.i2_z)
end)
« Son Düzenleme: 15 Nisan 2018, 20:27:41 Gönderen: ByCash »
 


Çevrimdışı Deepci

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 28
Yanıtla #4 : 15 Nisan 2018, 20:31:54
Sorun çözüldü
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın. sayesinde teşekkürler.Konu Kilit olsun
Ağızınızın tadını kaçıran ölümü çokça hatırlayın.