[YARDIM] Spawn Olunan Basede Oyuncunun İçinden Geçme

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı cenk11

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 47
selamlar
spawn olunan basede oyuncular birbirlerini rahatsız ediyor arabayla eziyor vb.. oyuncular oluşturdugum alana girdiginde setElemenColisionEnabled kullanarak birbirlerinin içinden geçmesini sağlayabilirmiyim diye denemek istedim.sizlerin yardımıyla yanlışım nedir öğrenmek istedim.

Kod: lua
SafeZoneCol = createColCuboid ( 224.16293, -2019.64331, 19.00781, 33.2197265625, 128.4521484375, 49.201391601562 )
SafeZoneRadar = createRadarArea ( 221.99538, -2021.73181, 47, 120, 0, 95, 191, 100 )
setRadarAreaFlashing(SafeZoneRadar,false)
setElementData(SafeZoneRadar, "zombieProof", false)

addEventHandler("onColShapeHit",SafeZoneCol,
function (hitElement)
if getElementType (hitElement) == "player" then
                setElementCollisionsEnabled(player, true)
toggleControl (hitElement, "fire"         , true);
toggleControl (hitElement, "aim_weapon"   , true);
toggleControl (hitElement, "vehicle_fire" , true);
else
killPed(hitElement);
end
end );

addEventHandler("onColShapeLeave",SafeZoneCol,
function (hitElement)
if getElementType (hitElement) == "player" then
toggleControl (hitElement, "fire"         , true);
toggleControl (hitElement, "aim_weapon"   , true);
toggleControl (hitElement, "vehicle_fire" , true);
else
killPed(hitElement);
end
end );
« Son Düzenleme: 30 Mayıs 2018, 18:14:11 Gönderen: Narkoz »
 


MTASATURK


Çevrimdışı Yavuzay

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 37
Yanıtla #1 : 28 Mayıs 2018, 19:31:49
setElementCollisionsEnabled(hitElement, true)